CAC Generals op xbox ?????

Discussie in 'Algemeen' gestart door mts-power, 9 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mts-power

mts-power blastfromtheASS

Leuk Bevonden:
    0
    He weet iemand mischien of command and conquer op de de xbox uit komt en zo ja wanneer ??

2. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm jah daar d8 ik ook al aan want bij vobis.. In hengelo daar hadden ze zo'n ding met xbox staan en daar lieten ze allemaal games zien van EA en toen kreeg je allemaal xbox spellen te zien en ook GENERALS dus wie weet als de sims op de xbox kan dan kan generals er hopelijk ook wel op :D

3. mts-power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 van wel want als commando's 2 op de de X komt dna moet toch genreals helemaal komen en de X kan hem goed draaien want voor general op de pc heb je echt een sterke pc nodig en de graphics zouden super strak zijn

4. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe me happy met me cute pctje die generals aankan
    Maar volgens mij speelt het echt heel irritant op de Xbox
    Hoe kan je nou hotkeys gebruiken op je Xbox op snel opdrachten uit te voeren enzo???
    Die zijn soms best belangrijk. Generals was ook een van de redenen voor mijn nieuwe pc. I loveee those games

5. mts-power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dta de besturing wel moeilijker word dna op de pcmaar als je commando's kan spelen op de xbox kan je generals wle onder de knie krijgen

6. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Comand & Conquer: Generals komt niet naar de Xbox.
    PC only.

Ik heb 2 maanden geleden op het forum van Westwood: C&C Generals gepost en uit de vele bronnen (van Westwood zelf) zijn er nog geen plannen voor een console versie.

Jammer jongens....maar 14 feb. ga ik em duidelijk kopen voor me pc!

C&C ownt.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de C&C reeks niets ten opzichte van de RTS games van blizzard, ik hou meer van fantasie dan die pro amerikaanse propaganda shit (want heel toevallig zijn de "goede" jongens altijd degene die zonder accent amerikaans praten).

Maarja ieder zijn eigen mening. Ik vind ook dat RTS games niet op een console uit moeten komen dan verneuk je het genre.

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ben het met je eens dat Blizzard tien keer harder heerst dan qua RTS skillz dan de C&C serie.

daarnaast is Generals best een lelijk spel eigenlijk. Earth 2150 en Warcraft 3 zijn weeeeej mooier.

k heb generals al op mn pctje dus ik weet waar ik het over heb :)
    maar jah generals kunnen ze bij zich houden vinnik.

iemand moet zich een keer bezig houden met een GT 3 beater. rts'en zijn meer voor de pc.

9. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Als Generals op de XBOX komt, dan hoop ik dat Sim City 4 er ook op komt

10. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

oja en er moet een muis uitkomen.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah, als we zo gaan beginnen, waarom heb je dan niet meteen een PC gekocht gast?

er moet een beetje verschil blijven tussen consoles en computers.

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    oja en er moet een toetsenbord uitkomen. |:-

13. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA Earth 2150 en WC 3 mooier ?????? dan moet je toch echt eens een bril aanschaffen, want grafisch gezien met alle effecten kan WC 3 en Earth 2150 al helemaal niet tegen generals op.

Ook is Generals weer eens echt vernieuwend spel met 3 totaal verschillende kanten, die perfect uitgebalanceerd zijn, kun je van WC 3 niet zeggen, dat was niks meer dan een herhalingsoefening van warcraft 2.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    En een printer :+ |:-

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je straks een mega controller/toetsenbord achtig apparaat met 200 knoppen voor de 200 units die je maximaal aan kunt sturen.
    Elite unit 53 graag actie....waar zit dus knop ook al weer hahahahaha :):)

We zien het wel, mij lijkt het super wanneer er zo'n game komt...en dan live natuurlijk....tering mooie tijden breken er dan aan..

m-X

16. NehpetS

NehpetS Guest

WTF???? ben je gestoord ofzo????? jij bent echt DOM!!!!

warcarft 3 heeft zelfs 4 totaal verschillende kanten idioot....nix herhalings oefening...het is helemaaaal anders...en het is super uitgebalanceerd...en ik kan het weten want ik heb ook de beta gespeeld....en als je toen zeg hoe vaak ze nieuwe patches uitgaven om vanalles weer te veranderen....dan zou je nu wel anders piepen NOOB!!!

Generals is juist de herhalingsoefening.....c&c is altijd hetzelfde....en deze dus ook...

17. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    warcraft 3 heeft juist 4 kanten die exact hetzelfde zijn,
    Een beta is meestal niet echt representatief, ik heb zelf wc3 origineel en als ik ergens spijt van heb...
    Denk je dat de generals beta niet vaak gepatched en getest is ?

Jij hebt aan je reactie gezien generals zeker niet gespeeld, want geen enkele kant speelt hetzelfde en zo te lezen heb je een vooroordeel tegen C&C, vooral gezien je overdreven reactie. |:-

Speel eerst het spel eens en vergelijk dan maar eens, er is maar 1 noob hier en dat ben jij met je overdreven reactie, zeker net 16 geworden ? :+

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  18. NehpetS

NehpetS Guest

???? EXACT HETZELFDE??? huh ik snap dit echt niet meer.....en jah ik heb C&C WEL gespeeld...en ik vind nog steeds dat c&c generals niet eens 1\19823598365918365 is van wat war3 is....

en warcraft 3 heeft 4 TOTAAL verschillende kanten....NIETS maar dan ook NIETS is hetzelfde....zelfs het goud halen niet.... heb jij war3 uberhaupt wel geinstalled joh??? of heb je alleen achterop de doos gekeken??|:- |:-

19. Hrothgar

Hrothgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb WC 3 uitgespeeld en het is niet een ruk game, maar zeker niet echt vernieuwend, terwijl generals dat wel is, alleen al grafisch, maar gezien jouw reacties, kun je niet echt ertegen als iemand het oneens is met je, discussie is zo te zien niet je sterkste punt, kom eens met argumenten, in plaats van dom geblaat, van super dit en super dat.

Generals draait zeker niet op je brakke pc :+

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  20. NehpetS

NehpetS Guest

zo te zien kan jij niet goed lezen...maarjah ik heb veel over voor een noob....

Warcraft 3 bestaat voor 30 % uit singleplayer met een heel goed uitgewerkt verhaal en meesterlijke filmpjes...maar die andere 70% bestaat uit het multiplayer gedeelte...wat echt onovertroffen is. Als je ooi op bnet speelt zul je zien wat voor spel war3 is....en hoe de rassen van elkaar verschillen...echt niets is hetzelfde......en als je alleen de singleplayer uit heb gespeeld...ben je niet eens op een vierde van het spel...en dan heb ik het og niet eens gehad over het creepen en de items, de hero's en natuurlijk de Micro van de untis....wat je bij Generals DUIDELIJK mist...zoals altijd is c&c gewoon...tankjes en mannetjes maken en kanllen...nix strategie nix micro...gewoon schieten.....nou leuk....|:- 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina