Time Splitters 2: richt systeem

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 8 feb 2003.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onlangs heb ik Time Splitters 2 gaan huren omdat die er heel leuk uitziet en overal goeie commentaar krijgt. En inderdaad hij speelt leuk, maar wat een raar systeem is dat om het crosshair te richten op een vijand!!! Ik kan er maar niet gewoon aan worden! Ik ben nochthans een echte FPS gamer, niemand heeft daar ooit een woord over gezegt. Tja,.... spijtig het had anders wel hoog gescoord bij mij!!!

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Richtsysteem speelt wel fijn, als je crosshair aandoet kan je hoger mikken en helemaal opzij, zonder crosshair kan je gewoon lekker lopen

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er iig al aangewend bedoel ik dus :p

4. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een paar weken een xbox, hierbij heb ik direct halo en nightfire aangeschaft. Ik heb ook de game time splitters twee gekocht, maar ik kan er niet aan wennen. Wellicht wanneer ik halo en nightfire wat minder speel dat ik dan eens de tijd kan nemen om ts2 te leren, want nu speel ik teveel spellen door elkaar heen.

verder iig best een aardige game..

m-X

5. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu sinds de dag dat ie in de winkels lag, en ben er ook nog steeds niet echt aan gewend. Halo speelt gewoon 10 keer beter. Een erg debiel richtsysteem en erg jammer ook want anders had ik het spel nòg leuker gevonden.

6. Raw

Raw Killing Is Bedong

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 is niet zo vet als Halo, als je eerst TS2 speelt en daarna Halo, dan vind ik Halo zo sloom lopen. Maar dit terzijde, timesplitters is gewoon een vaag schiet spel wat wel lache is. Je hebt ook veel meer wapens en levels enzo. Maar om hem nou zelf te bezitten...... nee, voor mij hoeft dat niet.

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    de spel besturing is zoals James bond, ik weet niet welke asshole dit heeft verzonnen maar het is echt zwaaaaaaaaar klote
    geef mij maar de halo besturing
    op de N64 was de Turok besturing het fijnst

8. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Timesplitters 2 op de GameCube en ik kan er ook maar niet aan wennen, doe mij ook maar de Halo besturing (hoewel ik die niet heb). Wel gaaf hoe die vijanden neervallen als je ze dan toch een keer door hun kop knalt.

9. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb dit spel ook eens mogen bewonderen.
    Eerst 15 minuten zitten prutsen met die besturing jah.
    Komen er een paar enemies op je af .. hmmjah .. die raken is echt moeilijk haha.

Maar zodra je de besturing onder de controle hebt, is het een topspel. Ik vond em echt kewl.

10. alibi

alibi Guest

timesplitters 2 is een vreselijk goed spel!! gewoon ff wenne is het. gewoon wat geduld hebben!

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    top game... Geen last van besturing maar je moet niet Halo en TS2 achter elkaar spelen, werkt gewoon niet

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    TS2 is top! Lekker veel opties en modes! Geweldig. Richten is eerst wel lastig maar wen je snel aan. Vind het nu wel goed zo...:p

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    je moet die richter gewoon niet gebruiken, als je het een paar uurtjes speelt dan weet je wel waar je naartoe schiet!! :D

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Is crosshair dat: naar boven bewegen=beneden en vica versa?

Ik heb Ts2 ook, maar ik zie het probleem niet zo :)

15. shootergod

shootergod Guest

ik zie et probleem ook niet, je schiet gewoon zonder crosshair, je kunt net zo goed headshots zonder crooshair maken, maar als je crosshair aanzet, is het echt raar, maar zonder crosshair hgaat het prima :D

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je TS2 hebt gespeeld dan is Halo inderdaad ineens heel sloom en heeft het voor het gevoel een hele lage framerate, dat is al reden 1 waarom TS2 zuigt. Dat crosshair is ook heel irri ja, het werkte in de tijd van de N64, maar Halo heeft alten zien hoe het op de Xbox moet, dus ik snap niet dat ze dan nog met zo'n verouderde manier van besturing aan komen poepen. Nee, TS2 viel mij zwaar tegen, boutgame. :mad:

Deel Deze Pagina