1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    TD vind ik weinig aan.. je spawned de hele tijd op andere plekken op de map dus je weet steeds niet precies waar de tegenstander vandaan kan komen. Daarom vind ik domination ook veel vetter. Eigenlijk zouden ze team deathmatch met 2 vaste spawnplekken moeten doen.. en dan wel zo dat spawncampen natuurlijk niet mogelijk is.
     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je mij ook toevoegen ik ben nu online
     
  3. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders hier moeite met XBOX Live punten te kopen sinds deze mappack en die van Halo?
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Punten halen heeft in mijn ogen niks te maken met de mappacks.
    Wat is het voor n probleem dan?
     
  5. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom het of altijd super goed gaat met mij qua K/D ratio bij een match of echt verneuqt slecht. Kan er ook echt niet tegen als het zo slecht gaat, altijd spawnen en dan wordt ik gelijk weer gekilled etc. Iemand nog wat tips om beter te spelen?
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vaak het zelfde. Al is mijn K/D nog 2.13. Ik heb echt vaak dat ik 3x achter elkaar word gespawnkillt. De rondes daarna heb ik een score van 40/5 ofzo. Het licht niet aan jou dus. Meer mensen hebben er last van. Eigenlijk zouden ze twee spawn plekken moeten maken. Al zal je dan misschien nog vaker gespawnkilled worden. In ieder geval op plekken waar er totaal geen tegenstander in de buurt is.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Was wel ff leuk, jammer dat k aan het eind van de avond niet meer in een party kon komen en dus op goed geluk in de juiste teams terecht kwam.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Was weer lachen jongens. Ik kijk er ook al naar uit om straks met mensen van xboxworld gears of war2 online te spelen. Dat spel valt of staat helemaal bij het spelen in een leuk team of niet.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    en daarom spawn je dus nooit op 1 plek 8)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en toch kan je in cod prima spawncampen,... als je maar wat afstand houdt
     
  11. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Gouden Uzi is binnen en die is nog mooier dan de andere gouden wapens.. vind ik.. Deze is niet zo 'doffig' gekleurd zoals de Druganov wel eens is, de Uzi glimt een stuk meer..
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Pff is volgens mij echt te veel werk om die gouden wapens binnen te halen. Misschien dat ik er ook aan ga beginnen als ik klaar ben met deze prestige.
     
  13. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het ook wel, maar wel een leuk werkje.. Ik heb gekozen voor de gouden wapens i.p.v. prestige mode..
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Denk dat ook maar eens ga beginnen aan gouden wapens. Ben nu al zo lang level 55 dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik heb bewust gekozen om in de eerste prestige te blijven, omdat in mijn ogen het eerste logo het mooiste is.
     
  15. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mooi eerst naar de 10e prestige, en dan zie ik wel wat ik doe met die golden guns.. 150 headshots met al die wapens pff.. Moet er niet aan denken:+
     
  16. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n blij nieuw icoontje voor je naam.. Aan gouden wapens heb je ingame teminste nog wat aan..
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ging weer lekker gisteravond... Maarja, het was iig wel leuk. Wat mij betreft volgende week weer. :D

    Met prestige 10 kan je alle chicks regelen. Dat weet je toch...
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat dan? Laat je dan zien dat je beter bent? :)

    Prestige houdt nog een beetje lol in de game, iig ik vind het level systeem wel mooi bedacht.

    Dat is wel heel erg tof.....
     
  19. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want je maakt natuurlijk veel meer kills als je weapons shiny zijn. *)
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb tot nu toe alleen de Golden Shotgun (met hoofdletters!) en heb bijna de AK47, nog een paar headhots met de MP44 maar dat gaat langzaam. Ook de Dragunov komt eraan. Met de SMG en LMG schiet het nog niet echt op.

    Was leuk Lequero, stuur je me zondag weer een invite?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina