1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :D

    Kwestie van het niet nakijken van je reactie voordat je 'm plaatst :+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik persoonlijk ergens flauw van wordt is het het gewauwel over de legendarische gameplay. De graphics zijn notabene het enige waar je wat van gezien hebt en nog niks van de gameplay :b:
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gameplay is belangrijker dan graphics. Een game kan er nog zo mooi uitzien, maar als de gameplay niet goed is, dan heb je er geen zak aan (nogmaals bijv. Heavenly Sword). Daarnaast, in alle voorgaande GTA games was de gameplay erg sterk en tevens de kracht van de game. En dat zal met deel 4 niet veel anders zijn. Wat ook zeer belangrijk is, is de sfeer in een game. Voorgaande GTA games droop de sfeer vanaf. En als je de trailers van GTA4 ziet, dan zie ik diezelfde vibe weer.

    Goed voorbeeld is ook nog Disgaea 3 voor de PS3, de game ziet er grafisch voor een next-gen game niet uit (lijkt meer op een PS1game), maar de gameplay die heel goed in elkaar steekt zorgt ervoor dat de game toch heel erg tof is.

    [gt]28803[/gt]

    Graphics hebben we ook nog niks van gezien. We hebben alleen filmpjes en cutscenes gezien. We hebben nog geen ingame / gameplay beelden gezien.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb je ook helemaal gelijk in hoor (al vond ik HS echt te gek!). Echter graphics blijven ook deze keer achter, dat mag toch wel genoemd worden? Net zoals dat de te gekke sfeer steeds weer genoemd wordt.

    Begrijp me niet verkeerd, ik heb maar wat veel zin in deze game. Helemaal na de laatste trailer. De wereld beloofd echt ontzettend gevarieerd te worden en zelfs mijn vriendin zat met een smile te kijken.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk wordt ik flauw van al het gepraat over deze game. Ik word flauw van dat vooraf gelul over grote games. Je leest al dat gefantaseer of dat gebash van mensen terwijl er bijna niemand op deze aardkloot is die GTA IV daadwerkelijk heeft gespeeld. Zowieso kan ik daar slecht tegen, en sorry, maar aan de hand van screens kan ik onmogelijk bepalen of een game nou echt mooi is of juist helemaal niet. Dat kan ik alleen als ik het spel draaiend heb gezien. Dat het overgrote deel het wel kan bepalen vind ik overigens knap. Ik kan wel zeggen dat ik de screens niet mooi vind, maar we weten allemaal dat dat niet zoveel zegt.

    Ik spreek jullie de 29ste wel weer :thumbs: Dan kunnen we echt oordelen. Ik natuurlijk wat eerder dan jullie, want ik ben een geluksvogel.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daarvoor is het een forum he ;)

    Toen ik jaren geleden voor het eerst hier kwam verbaaste ik me ook over het eindeloze gediscussieer over games die nog niet uitkwamen. Nu ben ik net zo'n NerT en doe er vrolijk aan mee :+

    @Kameo: wanneer komt die uit en kan het nog uit om eerdere versies te spelen?
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt maar lekker flauw allemaal. Maar de graphics zijn gewoon beneden de huidige norm. (PUNT dus)

    De screens die je een jaar geleden te zien kreeg waren een heel stuk mooier dan de huidige screens......daar wordt ik flauw van.

    Developers en uitgevers die je lekker maken met mooie screens een jaar van te voren.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je bent toch behoorlijk naïef als je Gears Of War/Uncharted graphics verwacht terwijl je tegelijkertijd een vloeiende speelwereld van het formaat San Andreas eist met daarin nog meer detail en drukte ook =(

    Serieus, ik snap echt geen reet van de technische kant van computers, dus het pleit niet echt voor je als IK dat snap en jij niet :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ken dat.
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor extra content komt er nu eigenlijk voor de x360 uit, behalve dat die er komt. Weet iemand wat de content concreet inhoud?

    Ik heb een ps3 en 360, maar mijn voorkeur gaat zwaar naar de ps3 uit. Ik wil eigenlijk gta4 ook voor de ps3 kopen, maar als ik daar veel content door velies ga ik misschien toch voor de 360.Dus wat houdt die content eigenlijk in en is het de moeite waard? Als het in kader van 'extra kleding, auto's' is, dan wordt het ps3, als het in kader van 'extra game-chapters' is dan wordt het de 360.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het zullen zeker extra missies zijn, het zal niet zijn dat je extra kleding kan kopen want daar zal microsoft echt niet zoveel geld voor uittrekken
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  14. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van GTA4 van rockstar zelf kun je allemaal dingen luisteren van Radiostations enzo :D echt geniaal je komt weer in de mood voor GTA4
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat EA Take Two niet in handen krijgt. Schijt EA...
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik erger me meer en meer aan EA, echt zwaar irritant zijn ze.
     
  17. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Irriteer me ook kapot aan EA. Laatste EA game die ik heb gekocht is trouwens Fight Night 3 voor de 360 geweest begin 2006. Heb sindsdien niks meer van ze gekocht. Vind het merendeel bagger.


    Ziet er tof uit!
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina