Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeger vond ik het leuk om alles zo veel mogelijk te completen. daarna vond ik het wel grappig om toch nog een hoge gamerscore op te bouwen maar dat kan me nu eigelijk ook nix meer schelen :9 zo speel ik bv als ik speel CoD4 online en daar kan je nou eenmaal geen achievements voor halen, maar het is toch leuk als er een aantal leuke achievements tussen zitten met games vind ik. zo vond ik dead rising leuke uitdagingen hebben, en je werd ook nog eens beloont met extra's zoals grappige pakjes of wapens. ik ga dan ook niet voor die achievements die echt uren duren en erg moeilijk zijn maar ik doe wel wat extra moeite om de niet al te moeilijke te halen:)
     
  2. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen een spel 100%. Dat komt omdat geen een speel óf boeiend genoeg is óf ik niet doorzettingsvermogen heb Ik zoek daarom ook nog games die een beetje mijn zelfvertrouwen kunnen boosten door het helemaal te kunnen uitspelen. Heeft iemand tips?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    King Kong. CSI : Hard Evidence.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Avatar :9
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks maar deze boeien mij eigenlijk geen een van twee.

    Een spel kopen voor 2 min werk |:- :+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fight Night Round 3.
     
  7. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    In de eerste 2 jaar hebben ik en een aantal vrienden gewoon paar spellen gekocht, iedereen uit laten spelen en daarna doorruilen op Xbw/Marktplaats. Tegenwoordig koop ik alleen spellen die ik leuk vindt, en spellen zoals Harry Potter en PotC heb ik gewoon even geleend van iemand. Mijn echte gamecollectie bestaat dan ook uit maar zes 360 Spellen.

    Ik ben dus geen journalist of reviewer;)
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga echt geen kut spel kopen, om mijn gamerscore te verhogen.. Dan speel je voor je gamerscore. Het is wel leuk om bij vette games veel gamerpoints te halen.

    Maar om een beetje zinloze kut spellen te spelen om een hoge gamerscore te krijgen |:-
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Need for speed Most wanted. Het is een leuk race spel en als je iedereen op de blacklist hebt verslagen, dan heb je ook 100% gehaald.

    Zelf ga ik niet voor de 100%. Heb 2 spellen nu op 100% en dat zijn NFS MW en Fight Night. Deze speel je uit en dan krijg je alle achievements. Ook zijn er nog 2 arcade games die ik 100% heb en die speel ik ook nog steeds nu. Gewoon omdat ik ze leuk vind:)
     
  10. TheGuru

    TheGuru Guest

    Vroeger had ik alle spellen voor mijn xbox 360, en maar ruilen en doorverkopen via xbw.
    Maar nu?
    Nee heb alleen pgr 4 en halo 3.
    Die ik binnekort toch weer verkoop.
     
  11. TheGuru

    TheGuru Guest

    KING KONG =D!

    Btw, ik speel een game niet echt voor de achievements "vroeger" wel, maar nu boeit het me niet, als ik een achievement haal Oke leuk, Af en toe doe ik wel eens extra moeite voor een achievement, maar bijv online achievements bij een halo 3 ranked free for all ofso boeit me niet, daar ga ik geen moeite voor doen. maar bijv. een achievement als ( cod 3 ) Throw back 3 nades (je eige nades op de grond gooie en dan oprape en weggooien) Doe ik dan nog net wel weer ;) (de simpele dingen zal ik maar zeggen :p.)
    De meeste moeite heb ik nog gedaan voor halo 3 met alle skulls zoeken, maar dat deed ik voor het armor niet voor de achievements.

    Naja dat was het wel zoon beetje =)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2008
  12. sean360

    sean360 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een redelijke achievment jager, LOL. xD
    Ik heb me xbox nu ongeveer 1 jaar en heb 11 games, heb 153 Achievments en rond de 3100-3200GS
     
  13. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt nog mee,
    Ik heb hem in de zomer een jaar en ik zit nu over de 10.000 G.
    Alleen ik ben van de achievements afgekicked, omdat het volgende feestje pas is bij de 50.000 en dat is mij te veel. :cool:
     
  14. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox anderhalf jaar en heb meer dan 32000 :+
    Meeste spellen hou ik een paar dagen, speel hem uit en ruil hem weer verder.
     
  15. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    haha ik heb mijn xbox360 sinds eind september 2007 en zit over de 25000
    vorig weekend Def Jam Icon uitgespeeld op 1000 nu ga ik overlord proberen op 1000 te krijgen moet wel te doen zijn dacht ik zo
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als alle 11 de games 1000/1000 kunnen geven is dat maar 300 per spel :p
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb mijn x360 vanaf augustus vorig jaar en zit nu op 10.000 van de 16.000 (afgerond) GS. In het begin had ik nog dat als ik een spel kocht, ik wel even keek of de achievements te doen waren, maar dat doe ik nu niet meer. Ik heb een game 1000/1000 (The Simpsons, makkelijk), Bioshock had ik 1000/1000, na die update kon je nog eens 100 halen maar ik had geen zin (hoe goed Bioshock ook is) om de game opnieuw te doen. Bully wil ik nog 1000/1000 en moet nog 1 achievement(100% complete), maar de knoppen die ik indruk voor de muzieklessen worden niet gepakt, dus als er geen patch hiervoor komt zal 100% nog wel even duren. Daarnaast vind ik online achievements iets wat er van mij wel uit mag. Ik had in het begin geen live en dus kan je vaak al een stuk of wat achievements niet halen.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Online achievements zijn er natuurlijk ook om mensen te stimuleren om live te gaan, wat natuurlijk weer wat geld in het laadje brengt ;) bovendien vind ik de multiplayer kant van een spel tot nu toe toch vaak vetter (al heb ik het zelf nog niet |:- )

    On-topic:

    Zelf vind ik het dus echt wel cool om 1000/1000 proberen te halen, maar bijvoorbeeld bij assassin's creed kan ik het niet opbrengen om de campaign nog een keer te doen voor de memory glitches, of in elke stad die vlaggen te zoeken. Een keertje zal ik dat vast wel doen, maar heb mijn xbox nu pas net en speel nu 4 spellen. Behalve AC ook nog Halo 3, waar ik wel hard mee bezig ben om 1000/1000 te krijgen, maar kan nog niet online gaan. Rainbow six, die ik vrijwel niet speel, omdat ik het leuk vind om de missies co-op met me buurjongen te doen en PES 8, die ik net heb en pas 10 gamerpoints mee heb gehaald :lol: gooi um vaak uit als ik weer rood krijg 5 minuten voor het einde ofzo ^^ omdat ik dan zo pissed ben
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben benieuwd wat jullie mening nu is. Is het veranderd? Ben je meer een achievement 'whore' geworden, of juist totaal niet?

    Ik heb mezelf betrapt dat ik op mijn oude account (Dazlindragon) een flinke achievement hoer werd omdat ik echt games ging ruilen of kopen puur voor de achievements. Tegenwoordig ben ik dit al lang niet meer. Enkel als ik een game écht zo tof vindt dan wil ik hem wel proberen te completen. Tegenwoordig wordt het je wel steeds lastiger gemaakt met alle DLC en online achievements.

    Hier mijn 'oude' mening:

    En dan nog iets; hoeveel games heb jij inmiddels op 100%?
    Hier die van mij, 11 stuks van meest recent tot de eerst behaalde.

    Need for Speed Most Wanted
    Avatar: TLA: TBE
    Monday Night Combat (Arcade)
    Zombie Apocalypse (Arcade)
    Naruto The Broken Bond
    Harm's Way (Arcade)
    Halo 3 ODST
    Assassin's Creed 2
    NBA Street Homecourt
    LOST: Via Domus
    Dash of Destruction (Arcade)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ga voor de volle 100% in Gears of War 3!

    Seriously 3.0? Challenge accepted!
     

Deel Deze Pagina