Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja klik op de guide button, kies auto sign-in onderin en dan op enabled. :)

2. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, bedankt Dazlindragon!

3. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

6 kabels?
    Ik heb maar 1 kabel van me xbox 360 in me tv hoor?

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Bij de core edition zit niet een kabel met de juiiste (beste) aansluitingen voor een LCD tv. Je kunt het beste een HD/AV of VGA kabel kopen.

Bij de HD/AV kabel zitten 6 tulpjes, waar jij er nu 3 van hebt.
    Bij de VGA zit een 15 pins D-sub aansluiting (zelfde als voor de computermonitor)

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het zo snel niet vinden in de openingspost of het andere topic betreffende kabels (gaat om computerbeeldschermen), maar ik vroeg me af of je gewoon elke HDMI kabel in de 360 kan stoppen net zoals bij de PS3?
    Heb verder alleen een officiele HDMI kabel gevonden op Xboxhome.nl voor 49 euro, maar dat vind ik belachelijk duur voor een kabel. :eek:

6. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ook nog zo'n audio adapter bij, voor je surround op aan te sluiten..
    En als je een beetje een goeie HDMI kabel wilt, zit je rond de 30-40 euro ofzo?

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    5*. Die gele heb je niet nodig bij component.

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ok dank je, en ik heb nu nog een gewone tv, is het dan ook beter om al een VGA of HD/AV kabel te kopen?
    Misschien dat het beeld dan mooier wordt ofzo?

Welke van de 2 is eigenlijk beter om aan te schaffen?
    VGA of HD/AV?

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan dus in principe elke HDMi kabel gebruiken en hoeft dus niet perse een 360 HDMI kabel? Heb ze al voor de helft gezien trouwens, heb aan een korte kabel genoeg. :)

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    je akn het kapje van de kabel die je nu gebruikt eraf halen, dan past de hdmi kabel eronder, en kwa kwaliteit. het maakt volgens mij toch niet zoveel uit, omdat het digitaal is? maar de kabel zelf is dan beter, levensduur etc.

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me vooral om het upscalen van de dvd's, aangezien het ook mijn dvd speler is. Ik heb gehoord dat de 360 alleen upscaled met vga en hdmi en gebruik nu component en vga vond ik ontzettend lelijk (fletse kleuren). =(
    Daarnaast wil ik ook graag een nieuw model, want mijne maakt echt teveel lawaai. :eek:

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog een gewone tv, is het dan ook beter om al een VGA of HD/AV kabel te kopen?
    Misschien dat het beeld dan mooier wordt ofzo?

Welke van de 2 is eigenlijk beter om aan te schaffen?
    VGA of HD/AV?

13. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wellicht is de vraag al eerder gesteld maar ik kon het niet vinden. Mijn xbox heeft definitief de geest gegeven en ben nu van plan om een nieuwe te kopen. Maar kan ik gewoon de harde schijf overzetten van de oude naar de nieuwe en heb ik dan gewoon mijn account en gamerpoints ed nog.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, hoe zet ik mijn console op PAL 60? Ik weet dat mijn tv het aankan (volgens het boekje, het gaat om een Samsung LE26R32). Hij speelt alle spellen gewoon af, ook GOW (staat ook PAL 60 logo op), maar Hitman doet het niet. :confused: Heel frustrerend...|:-

Edit: bij console settings -> display kan ik alleen kiezen uit 480p, 720p,1080i en 1080p helemaal niet uit 50 of 60hz (hij vraagt wel of 50 hz toonbaar is, maar of ik nu ja of nee kies, maakt niet uit).

Edit 2: The Outfit (ook net gekocht) werkt ook al niet, geeft dezelfde melding, terwijl daar niet eens op staat dat het PAl 60 only is. :confused: GOW en Oblivion (beiden PAL 60 only) werken wel... Snap er dus niets van.

Edit 3: Heb het al gevonden. :D Beetje wazig:

http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=7412511&publicUserId=5779823

Eindelijk kan ik Hitman en de Outfit doen. \o/

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hallo,

ik heb 2x een 360. Ik ga er nu 1 verkopen, maar ze zijn beide geregistreerd op mijn naam. Hoe krijg ik het nu zo dat die xbox die ik verkoop op de naam van de nieuwe koper komt? Dit ivm nog 1 jaar garantie!

Kan xbox wel bellen, op de site staat t niet, maar ik denk misschien heeft iemand hier al eerder met t bijltje gehakt!?

hoor t wel...

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeez! me headset kapot. me microfoontje doet het gewoon, maar door het oortje hoor ik gewoon niks of niemand meer :confused:. kan je dat ding ook gewoon opsturen naar microsoft dat je dan een nieuwe krijgt ofzo?

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yup. Gewoon bellen dat je Headset het niet meer doet, uitleggen wat het probleem is en je krijgt binnen 1 of 2 dagen een nieuwe in de brievenbus gestuurd. :D

18. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je een harddrive voor de pc ook op de Xbox 360 kunt aansluiten?

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee dit is niet mogelijk.

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wel via MediaCenter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.