1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Die boxart is idd veel mooier als de EU. Ben benieuwd naar 12 juni :p
     
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wow die us box is zo gruwelijk
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MGS4 gepre-ordered alleen naarmate de datum dichterbij komt ga ik twijfelen of ik de game wel moet halen. Ter voorbereiding heb ik toch MGS2 in de PS3 gestopt om die te spelen. Ik ben nu ongeveer 3 uur onderweg en ik vind de game totaal niet boeiend.

    Mijn grootste bezwaar is dat het niet ergens naar toe leidt en dat de besturing echt godsonmogelijk is. Nu snap ik dat de actie in MGS nooit bol stond van heftige vuurgevechten etc. maar de MGS2 is wel een zeer langzame game in mijn ogen. Een game à la Splintercell vind ik weer erg leuk, stealth en wat schieten etc. maar dit zie ik niet terug in MGS2 en MGS4. Of heb ik bij MGS4 wat gemist? :p

    De vraag is dan ook of deze gameplay veel zal veranderen in MGS4. Ik heb wel zin om MGS4 te spelen alleen de bovengenoemde dingen doet mij toch twijfelen aan de aanschaf van MGS4.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik snap je gevoel. Ik heb mgs2 ooit eens helemaal uitgespeeld, maar ben een tijdje geleden begonnen aan snake-eater. Geen doorkomen aan! Maar dat kwam voornamelijk door de camera.

    MGS4 heb ik voornamelijk gepre-ordered vanwege de hype. Een introfilmpje met kosten van een ds-spel, dat soort uitspraken hebben me getriggered.

    Mocht de hype tegenvallen dan doe ik hem weer van de hand. Het spel was 37,- incl verzenden bij Gamehubs. Daar kan ik dan nog wel winst op draaien ook :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijken toch best wel op elkaar. 8)
    [​IMG]
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom krijgen wij nou zo een lelijke box
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Was vandaag even in de winkels en kwam deze tegen, vond hem eigenlijk zo tof dat ik hem maar heb meegenomen. :)

    [​IMG]
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Metal Gear Solid 4 met schietterrein en andere feitjes

    Naast de boxart hebben we vandaag ook een hoop feitjes over dit spel. Edge, het blad, had namelijk een uitgebreide preview over MGS4. Daar is behoorlijk wat mee naar buiten gekomen. Van het schietterein tot de camera, en van het openingsfilmpje tot het grootse einde, je leest het allemaal in de volgende 19 feitjes.
    - Metal Gear Online zit bij MGS4 inbegrepen maar zal niet meer zijn dan de basis die mettertijd zal worden upgedate.
    - Het openingsfilmpje van MGS4 is gemaakt door Logan, hetzelfde bedrijf heeft ook de Ipod reclame gemaakt
    - Het verhaal bevat meer locaties en stijlen dan alle eerdere Metal Gear Solids.
    - In het menu is een virtueel schietterein beschikbaar. Hier kan je alle wapens en CQC-technieken uittesten.
    - Het spel veel gadgets met veel details waardoor het heel leuk wordt om er mee te spelen.
    - Metal Gear Solid 4 is al vier jaar in ontwikkeling.
    - Het einde van MGS4 is groots, zeg maar kolossaal, je zal versteld staan.
    - Snake is afhankelijk van injecties om in leven te blijven.
    - Het sneaken uit de eerdere spellen is vervangen door een rush door een oorlogsgebied.
    - De controls zijn vernieuwd en verbeterd.
    - De robots die koeiengeluiden maken, ook wel de Gekkou, zullen samenwerken om je te pakken te krijgen. Zij zullen ook door je camouflage heen kunnen kijken.
    - Snake heeft twee nieuwe energiebalken waardoor Snake zijn leeftijd niet kan worden genegeerd.
    - Een van die balken geeft het stressniveau aan. Dit kan handig zijn, doordat een hoger niveau je zintuigen versterkt, je accurater maakt en je maar de helft schade lijdt. Maar te lang in die conditie zal Snake kwetsbaarder maken door zijn ziekte. Een sigaret helpt om je te ontspannen.
    - De andere balk is je psyche, deze bepaalt je stemming in het veld. De balans tussen de twee balken zal je voortgang beïnvloeden.
    - Je kan met een camera wegsluipen van je missie om andere incidenten op het slagveld vast te leggen. Deze gebeurtenissen zijn onvoorspelbaar en gevaarlijk. Er is iets ander speciaals wat met de camera te maken heeft. Wat precies mocht EDGE niet zeggen.
    - De vrijheid die je krijgt is verrassend veel. Je kan meedoen in gevechten en zo vrienden en vijanden maken, of de gevechten gewoon negeren en je eigen weg gaan.
    - De neger met de witte zakdoek en het aapje is een belangrijk karakter in de verhaallijn. Ook is Drebin, zo heet de beste man, de wapenhandelaar van Snake.
    - Sommige dingen in het spel zal je pas over maanden of jaren na de eerste speelbeurt ontdekken.
    - Kojima: "Bij een volgende MGS zou ik liever produceren dan regisseren. Maar wat Snake betreft is dit het einde."

    MGS4 zal wereldwijd op 12 juni worden uitgebracht voor de PS3.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Damn dat ziet er vet uit! :eek:

    en met minder sneaken ben ik zelf erg blij, ben er nl geen held in ;)
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wil ik zo graag, hopelijk komt er een mooi pack of een prijsdaling wanneer MGS4 hier uitkomt. Aan de ene kant wel een lastige keus om (eigenlijk alleen) voor deze game dan een PS3 te gaan halen. Ok en voor Blu-ray, maar verder spreken weinig PS3 games mij aan.

    Dat sneaken vind/vond ik juist weer heel leuk en dus jammer dat dat minder wordt :{ Typisch MGS en wat een voldoening gaf dat als je voorbij de enemy was en zo'n mooi filmpje kon bekijken.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De Amerikaanse doos heeft een make-over gehad.

    [​IMG]
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is dat ik al een PS3 heb, anders zou ik hem echt zo kopen! Wil MGS4 echt graag hebben. Wat een game word dit zeg. _O_
    Trouwens, de Japanse betakey's werken hier niet in Europa. Men controleerd je IP-adres. Je zou wel een proxy kunnen gebruiken, maar had begrepen dat je snelheid dan wat minder is. Goede nieuws is dat in Europa ook gewoon een Beta komt, dus er is niks aan de hand.
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Sweet frikken yes !!
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 wordt voor mij de reden dat ik een ps3 in huis ga halen. Eerst maar even werken en geld verdienen :9. kwam die pack nou ook naar europa, maar dan met een 40 gig versie?
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor zover ik had begrepen komt het MGS4 pakket inderdaad met een 40GB PS3 in Europa. Tevens zit er een Dualshock 3 bij als het goed is (volgens de laatste berichten).
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hoe kan je je aanmelden voor de beta dan?
     
  19. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver ik begrijp van het verhaal gewoon downloaden van PSS.
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel zo een grote poster van de US box kopen man
    wat issie mooi
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina