Khoop echt dat 'ie komt.. Alleen kan het tv scherm dit hoge detail aan? ditzelfde vraag ik me af bij rollercoaster tycoon (niet omdat het daar hoog detail is, maar superveel van die kleine teringpoppetjes..). MAar please EA breng sim city naar de Xbox.... Dan hoef ik geen nieuwe (dure) pc te kopen...
ja mijn pc kan dat denk ik ook niet aan dus dat is weer balen. ik verwacht echter niet dat hij naar de xbox komt.
grapjas, SC4 op xbox lekker sturen wordt dat ok ze vinden er wel wat op maar om snel ff een wout naar het plaats delict te drukken lijkt me het niet echt TE relaxed
Met de juiste besturing kan het echt wel een mooi spel worden op de xbox vooral met live ondersteuning, enorme steden maken met ander xboxers lijkt me zeker mooi.....
maarja dat zal wel een droom blijven. ik denk namelijk niet dat hij uberhoubt naar een console komt. of hebben jullie al ergens geruchten gehoord?
Ik denk dat het technisch een iets mindere versie van SS4 wel mogelijk zal zijn, en ik hoop echt dat deze game op de Xbox uitkomt. Strategie games zijn goed te spelen op consoles, dat blek al uit het feit van bijv. Warzone 2100 op de psx. Dus EA: We want SimSity4 and fast
Ik denk ook niet dat et een domme keus is om et op de xbox uit te brengen, hier zijn er al genoeg voorstanders...maar ja
I want SImcity 4 on the xbox! SIms city vind ik een van de beste games, maar kan hem niet op de pc hebben door de benodigde nVidea G-force 4 kaart en die duizende geheugen getalletjes. Maxis, your wonderfull if he is on the xbox!
Je doet het zo.. bouw een weg in een rondje of vierkantje daar binnen in gooi je het plat met gebouwen en die mensen worden blij gaan springe en met hun hoofdschudden en je hebt binnen de kortst een hele grote stad om eens lekker naar de digi hoeren te gaan MUAHAHAHAHAHAH
Allez kan , the sims is toch ook op de consoles... Volgens de bladen is het een goede besturing enzo, dus simscity 4 is ook mogelijk
The sims is toch ook uitgegeven door EA? Ik weet zeker dat als ze sim city op de Xbox uitbrengen het spel redelijk goed zal gaan verkopen... Waarom verzamelen we gewoon geen handtekeningen in en sturen die naar EA met een blanco check...
idd. Misschien allemaal een e-mail naar maxis sturen. Ea is een te groot bedrijf, maar maxis valt wel mee. Ea geeft het alleen maar uit, Maxis maakt het spel...
mijn opmerking was meer als niet serieus te beschouwen.. maar als jij denkt dat het echt verschil maakt als er wat mensen een mail sturen wil ik best meedoen hoor... Kdenk alleen dat het niet veel uit gaat maken.
waarom niet als hun dadelijk iets van 100 mailtjes hebben of ze sim city ook voor de xbox uit willen brengen denken ze heus niet dat die 100 de enigste zijn die het spel dan gaan kopen