1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ben ik met de 'Prestige mode' gestart. Maw ik moet level 55 opnieuw bereiken. Hoe werkt dit nu precies? Ik zie bij een aantal spelers op level 4 al andere prestiges voor hun naam staan, terwijl ik nu op level 10 nog altijd dezelfde prestige heb als op level 1.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet weer tot level 55 spelen, dan kan je opnieuw prestige doen en krijg je een andere badge voor je naam en moet je weer vanaf 1 beginnen. Dit kan je 10x doen.
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt?! Damn, dan doen mensen met de hoogste Prestige écht helemaal niks anders met hun leven. Het heeft me al maanden gekost om de Prestige mode te starten. :eek:
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren nog even met Gold Rush, Team Tactical gedaan en dat is echt een vette mode. Je speelt TD, S&D, sabotage, headquaters. Iig dat en met 3 spelers :D. Jammer genoeg kan ik Gold Rush niet inviten omdat een van onze NAT niet goed staat....
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  5. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    zolang duurt dat toch niet? ik heb het spel al bijna 9 dagen dagen online gespeelt en zit al bijna in de 7e prestige mode
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Daar doe je dan nog best lang over :+
     
  7. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat komt omdat ik er best laat achter kwam dat je met Search and Destroy meer exp verdient|:- een vriend van mij heeft de 10e prestige mode gehaalt in 8 dagen.
     
  8. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf... ik heb het spel een maand en ben iets van lvl 27 ofzow.. Maar zoveel game ik niet online. Ben het wel van plan vanwege die nieuwe mappack
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral op Chinatown is het een enorm voordeel als je de map al kent uit COD2, maar dat voordeel is tijdelijk, uiteindelijk ken je de map net zo goed als ieder ander en zul je hem vast wel leuk gaan vinden.

    Heb je COD2 nog ergens liggen? Heb laatst weer even online op Carentan gespeeld, blijft leuk. Bovendien is Carentan bij daglicht makkelijker te leren.
     
  10. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    CoD 4 is op dit moment het enige spel wat ik speel, eerst wil ik ook tot de 10e prestige mode en dan voor de golden guns:cool: en dan kan ik beginnen aan GTA:D
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zoo net ff een heerlijk potje domination op Creek gespeeld. Had uiteindelijk41-6 en 3 heli's en 4 airstrikes. En dat allemaal met een silenced M4. Wat een heerlijk wapen toch.
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    cod2 is en blijft lachen voor als je het gewoon een kwartiertje gaat spelen voor de lol. Je bent echt zo weer een uur bezig. En mensen blijven het ook gewoon online spelen
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt COD2 nog veel online gespeeld op de 360?

    Is die besturing een beetje te harden vergeleken met COD4? vind WWII veel vetter dan Modern Warfare van COD4.
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt niet echt veel gespeeld maar er blijven wel host komen.
    De besturing is wel ff wennen. Maar cod5 schijnt weer WWII te worden hoorde ik een keer
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja klopt, had het ook ergens gelezen dat weer WWII werd.

    Ik ga denk ik maar zoals lukeman zei heel veel chinatown spelen en me er maar doorheen bijten zodat ik um na een tijdje door en door ken.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat gaat het weer lekker vandaag zeg:) eerst vanmiddag al een heerlijk potje op creek en net weer chinatown met 39-6. Die Silenced M4 is echt geniaal!
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met een sniper 100 kills maakt krijg je een 'scoop' maar wat zijn hier de voordelen van dan, ik zie alleen nadelen je kan minder ver zoomen en je kan je adem niet meer inhouwe
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb geen idee. Op een M4 en M16 vind ik hem op sommige maps wel goed werken. Op een sniper heb ik geen idee. Ik ben slecht in snipen, en heb er ook nog nooit 1 opgepakt die een agog scope erop had zitten.
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Variety playlists zijn verwijderd :\
     
  20. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    What? Why? :confused:

    Ga snel ff kijken..:cool:

    RPD met RDS is heel vet! Ook de AK47 is een van mijn favoriete wapens. Wel met RDS natuurlijk.:thumbs:

    Het nieuwe mappack is heel vet. Maar toch vind ik 800 mspoints wel wat veel voor maar 4 maps.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina