1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bijna goed Lamb Mine is Lams soep (mine staat voor minestrone in het Italiaáns wat dan weer soep betekend!) :)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh ik dacht dat het een soort van grap was bedoelt. :+

    Maar wat jij zegt klinkt veel logischer. :p
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG]


    Kewl, kijk daar rechts is, its travo time!8)
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2008
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dus je kan ook een vrouwen stem hebben als je een gast maakt...

    denk dat ik maar een Micheal jackson ga maken\o/
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hebben jullie al iets gezien wat je herkent uit Saints Row 1 op de screens? Ik namelijk niet. Best goeie zaak dus.

    BTW dat filmpje is wel vet. De hele verhaallijn co-op te spelen!
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    [​IMG]

    Volgens mij was dit al in Saints Row 1, maar ik weet het niet zeker.
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, maar zeker weten doe ik het ook niet
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het is niet precies hetzelfde nee maar dat is de hoek waar je de snelweg op of af kon gaan.

    Lijkt er heel erg op maar dan met de veranderingen van omgeving.

    Of nu ik het nogmaals bekijk kan het ook de pakeergarage zijn. Wel bij die ene hoek naar dde snelweg toe in de buurt maar dan aan de overkant.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja inderdaad. Dat was het enige wat ik herkende (is daar ergens bij de Vice Kings), maar ik zocht het niet die screen op te zoeken :+
    En die musclecar onder dat Company of Gyros bord is er in SR1 ook al.

    De site heeft een update gehad:

    [​IMG]

    Op de site (en in dat filmpje dacht ik) zeggen ze ook dat er heel veel customizing in het spel zit, zelfs in je huizen en je gangs. Dus hopelijk kun je de gangkleuren aanpassen. Dan ga ik zeker voor rood ofzo als die er niet al in zit. Want de vorige 3 gangs (Rollerz, Vice Kings en Los Carnales) zijn verslagen dus ook de kleuren zijn anders zou je zeggen. Of ik ga voor wit. Dat is ook wel vet. Of groen.

    En nog iets: Dit zegt een mod (game-developer van SR2) op het forum:

     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  11. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Groen is van Sons of Samedi, nieuwe Jamaaicaanse gang :)
    En over de andere gangs is nog niks bekent, maar ik gok op oranje ( http://www.gametrailers.com/player/32555.html op 0.17 en http://www.gametrailers.com/player/32557.html op 0.28 ? )
    En omdat oranje gewoon in het rijtje past van primaire en secundaire kleuren.
    (Rood, geel en blauw in SR 1, dus o.a groen en oranje in deel 2?)
    En dan is paars nog van de Saints, dus de kleur voor de 3e vijandige gang kan alle kanten op.
    Óf, ik heb het gewoon helemaal fout met m'n oranje, haha
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oranje, heb je daalijk een gang genaamt "the crazy dutch" 8)
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha zou wel grappig zijn maar ik denk niet dat oranje een gang word...maar blijven de oude gangs dus wel bestaan??:confused:

    Ik hoop het wel...het is ook wel grappig dat je op iemand kan schijten die op de grond ligt:lol: hahaha:thumbs:

    laterssssss_0/
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarschijnlijk niet, aangezien je die in Saint's Row de grond in hebt geboord.

    Kan dat? Vet! 8)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Schijten op iemand op die op de grond ligt, ben je real ? Bruut :lol:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Nieuwe Saints Row 2 informatie

    Met Saints Row deed ontwikkelaar Volition een poging om te laten zien hoe free-roaming er op de next-gen uit moest gaan zien, helaas liet de game enkele steekjes vallen.

    De sequel van de game verschijnt zowel op de PlayStation 3 als Xbox 360, van producer Greg Donovan leren we de nodige nieuwe informatie over de game:


    - Verbeteringen zien we zowel op grote als op kleine schaal, op kleine schaal zijn er bijvoorbeeld checkpoints tijdens missies zodat je vanaf daar verder kunt gaan of heeft de auto een cruise control zodat je je beter kunt concentreren op je wapens. Op grote schaal zien we de verbeteringen op technisch en visueel vlak.

    - De ontwikkeling voor de PlayStation 3 game [het eerste deel verscheen alleen op de Xbox 360 - Red.] was lastig, maar zorgde nooit voor problemen.

    - Het spel kent zogeheten 'diversions', leuke dingen die je in de speelwereld kunt doen (denk aan het autosurfen), maar die niet op de HUD staan aangegeven als opdracht.

    - Bekende dingen uit het eerste deel, zoals de reclames en het commentaar op de radio, komen wederom terug in deze sequel.

    - Donovan is verbaasd dat Total Video Games al bekend is met de drie bendes, te weten the Sons of Samedi, the Ronin en the Brotherhood. Veel wil Donovan er dan ook niet over kwijt, enkel dat iedere bende uniek is en een andere strategie van de speler vraagt.

    - Hoewel we acteur Gary Busy regelmatig voorbij zien komen als het om Saints Row 2 gaat heeft hij geen rol in de game, hij is enkel aangetrokken voor promotie van het spel zelf.

    - Omdat gamers geen restrictie willen is ervoor gekozen dat ze zelf hun karakter samen kunnen stellen, of dit nu naar je evenbeeld is of een freak: jij bepaalt.

    - Door een interne THQ strategie is de releasedatum bepaald, hoewel Donovan niet veel kan zeggen over de keuze voor een datum die tussen GTA IV en diens downloadable content voor de Xbox 360 ligt. Hij voegt er wel aan toe dat vier maanden na GTA IV een goede tijd is en dat Saints Row 2 een unieke ervaring zal worden.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Luz Avalos van de Los Carnales leeft nog. Zou leuk zijn als zij een return zou maken en ze je terug pakt over de comment over haar last season shoes. :+

    Daarbij komt dat the King ook nog leeft (ex-hoofd van de Vice Kings) hij had toch een wrok tegen over Julius? Of Julius tegenover hem? Iig hij kan ook nog een return maken in Saints Row 2 om je te helpen misschien?

    En was er ook nog niet iets met de West Side Rollerz? Could be wrong though.

    Edit: Ohja Donnie leefde nog van de Rollerz, hem zie ik ook nog wel terug komen als iemand die zou kunnen helpen in Saints Row. Of juist het jouw kwalijk neemt voor de dood van Lin?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Volledige artikel:

    http://www.totalvideogames.com/articles/Saints_Row_2_QA_-_THQ_Gamers_Day_08_13054.htm

    Vraag over de gangs:


    Een caribische gang en een Japanse dus :D
    Ben benieuwt wat die laatste in petto heeft *)
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij erg vet als je nu samen met king werkt.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij kan je wel op iemand schijten ja_O_ ik hoorde in een filmpje ergens iets met taking a dump zo dus waarschijnlijk kan het....:thumbs:

    In een zon filmpje zie je ook zon gast heel vaag doen bij een dode gast misschien was hij daar aan het poepen:)

    Op www.gamekings.tv zie je dat boris heeeeeeeeeel enthousiast is over saints row 2 dus ik denk dat dat wel goed komt...:b: Mensen zouden meer aandacht aan deze game moeten schenken want hij doet zeker niet onder aan GTA 4 naar mijn idee:cool:

    Ik denk dat heeeel veel mensen me voor gek zouden verklaren als ik zeg dat ik misschien nog wel meer naar saints row 2 uitkijk dan naar GTA 4

    Mensen houden van de GTA sfeer maar ik hou erg van de saints row sfeer:)

    Dit is zon beetje alles want ik nu over de game kwijt wil

    tzal binnenkort wel meer worden aangezien zon gast van THQ zei dat we de komende maanden overladen worden met trailers, images en nog meer:thumbs:

    Latersssssssss_0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina