hoi ik ben van plan de xbox 360 premium te kopen hier nergens in de buurt te krijgen op moment :{ maar ik woon toch dicht aan duitsland zo ongeveer, en mijn vraag is als ik een duitse xbox 360 koop kan ik dan gewoon NL taal selecteren of engels ? iemand hier ervaring mee? wil hem namelijk vanavond nog kopen en de games zijn die in duitsland ook gewoon in het engels zoals hier of zijn die duits? gr
Ik heb een duitse xbox 360 en je kan de taal gewoon op het engels/nederlands zetten. Voor de games geldt hetzelfde hoewel je dan wel een duits hoesje hebt en de kans hebt dat er in de game gesneden is vanwege de strenge censuur daar.
Het handigste lijkt me gewoon in Nederland kopen. Heb je niks geen gezeik en geen last van die duitse regels.
ik denk dat er elke 2 weken wel een verse lading xboxen de winkels binnenkomen eigenlijk geduld is een schone zaak
Voor dit soort korte vragen hebben we speciaal het Xbox 360 Algemene Vragentopic in het leven geroepen. Ik wil je vragen om daar verder te posten. Dit topic is dubbelop en doe ik daarom op slot. Zoals gezegd kent de Xbox landinstellingen, dus je kunt achteraf de taal intellen. Ik kocht vroeger wel vaker games/hardware in de Media Markt van Hertzogenrath. Dat is geen enkel probleem. Welkom op het forum overigens!