Vanavond even jeugdjournaal kijken om kwart voor 7. Kom ik met mijn snufferd in beeld :b: _0/ Kunnen jullie morgen lekker bashen
ja als je een weet te zeggen over welke onderwerp dat het gaat doe ik ook wel even de moeite om te kijken
Het onderwerp heet "Dwars", waarin jongeren (een 9-jarige in dit geval) een vraag mogen stellen aan een expert (ik dus ) over een onderwerp wat ze dwars zit. Wat hem dwars zat was dat hij geen games meer kan kopen voor zijn Xbox V1. Voor mijn antwoord aan hem zul je vanavond moeten kijken.
Niet alle winkels hebben ze nog, En als het op is komen er geen nieuwe. Ik heb nog wel wat spellen voor dat ventje, Mits hij 15/25 euro per stuk wil betalen Mischien moet hij zijn ouders maar eens lief aankijken? Je hebt al een Xbox360 vanaf 199,95. Euro.
lol, en ik heb nog wel een 10-tal xbox1 games (die niet backwards zijn op de 360) die ik kwijt wil voor een zeer zacht prijsje. Waarschijnlijk heeft ie het over NIEUWE games die zouden moeten uitkomen op de xdoos1. :
Het antwoord is "omdat we de xbxox als een baksteen hebben laten vallen toen de 360 uitkwam" Daar heb je toch Xpert voor nodig?
Gewoon, omdat het volgens het Xbox team slimmer was om te focussen op de nieuwe generatie, zodat ze een goede kans hebben om de volgende generatie de beste van de 3 te zijn. Helemaal geen gekke keus, vind ook dat iedereen niet zo moet miepen dat er geen xbox spellen meer te koop zijn. Er zijn genoeg toppers uitgekomen in de paar jaar dat de console nog modern was, zoek gewoon naar al die titels. Beetje moeite mag toch wel?
Grappig stukje, alleen wel lullig dat ze dat joch niet gewoon een 360 meegeven daar bij Microsoft Anyway, ik zou hem gewoon nog een 3de advies hebben gegeven, maar dat advies mag je hier niet posten op XBW