Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist die review gezien in de startpost.
    Ik ben bijna overtuigt om hem te gaan halen alleen...
    aan een game als Kotor (I&II) heb ik me gruwelijk aan vermaakt, alleen aan Oblivion heb ik me gruwelijk lopen irriteren. Op welke v/d 2 lijkt deze het meest?(dus de meeste overeenkomsten)
    En worden de missie's een beetje duidelijk uit gelegt, dus zijn ze makkelijk te achterhalen wat je moet doen. ik merk dat als dat te moeizaam gaat dat ik al snel afhaak met een game.
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kotor by far. Het is een verhaal gedreven RPG, veel minder vrij dan Oblivion en veel intenser qua hoe de game je meesleept en emotie.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zit nu meerdere reviews te kijken/lezen en ik moet zeggen.. ik ben overgehaald!
    ff kijken of ik m ergens voor een prikkie vandaan kan halen.
     
  4. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Probee rhet hier eens op X-Bazaar daar heb ik hem al een paar keer zien staan.

    De game zelf is echt heel erg goed. Van dezelfde makers als van KOTOR en dus ook compleet vergelijkbaar met dit spel. Ik ben persoonlijk blij dat het niet als Oblivion is, dat spel kon me niet echt vermaken...

    Hier kun je veel plezier aan beleven met een lange speeltijd! Wat wil je nog meer :D
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat had ik dus ook. het kon maar moeilijk in het verhaal komen. vondt het gewoon niets.

    Ben idd op zoek in de bazaar hier.

    mocht iemand dit lezen die van zn mass effect af wilt, pm maar;)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, wat een game. Ik had de planeet met de naam iets van Vesperia? als laatst bewaard en nu ging Wrex door door Wiliams, en heb ik Wiliams achter gelaten om Kaidan te kunnen redden.. Niets tegen haar hoor maar ik moest iemand redden en ik wist echt niet wie! Nu ook nog dat gezeik met de Council maar ben gelukkig ontsnapt. Nu nog wat side missies doen en dan op weg naar Ilos!
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m gevonden.
    ben zeer benieuwd.
     
  8. sanderman

    sanderman Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips om Benezia te verslaan? Ik wil graag verder om te weten hoe het verhaal verder gaat maar ik ga steeds dood bij het tweede gevecht.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m binnen, en ik moet zeggen.. ik vind m helemaal top.
    zit nu op 14 uur spelen (sinds gister 2 uur) en het verveelt nog steeds niet. wat een top verhaal.
    1 ding valt me wel op.. je lvlt heel snel. enigste min puntje vind ik dat rijden met die "mako" ofzo.. wat voelt dat slap aan zeg.

    kan iemand vertellen hoever ik ongeveer ben? zit nu bij:
    het stukje dat ik niet meer weg mag uit de citadel. heb al wel met die capitein gesproken dus kan nu ontsnappen naar lios ofzo
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat een geweldig spel dit.

    ben net naar ilos gegaan , maar eerst nog wat 'dingetjes' ;) met Ashley gedaan (ja ik liet kaydan doodgaan,waardeloze gozer). Wel grappig dat ik daar een achievement voor keeg.

    Ook vond ik het stukje dat je die journaliste voor d'r bek kan slaan briljant, heb het nog 2 keer overgedaan :p
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em vandaag maar ook gekocht voor 40 kon het niet laten
    zo maar beginnen hopelijk word net zo epic
    als kotor 1
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m net uitspeeld. wat een top game zeg..

    @ duttY: dat is ie, alleen dan met een fatsoenlijk vechtsysteem
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.218
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Echt verschrikkelijk veel RPG elementen zitten er niet in, naast een lame level systeem en een uitstekend gesprekssysteem. Voor de rest lonkt alles zo naar een shooter, maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval is de game zeker vet, maar ik ben niet van plan nog een stuk of wat playtroughs te doen voor die laatste vier achievements die ik nog moet. ;)=(
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste wat me opviel waren de gruwelijk mooie graphics dit is gewoon niet normaal

    ben nu klaar met de eden gedeelte
    dit is echt zo spel wat je op je eigen tempo kan spelen
    net als kotor

    hopelijk komen er nog gedeeltes waar je bijv. in clubs en kleine dorpjes mensen moet ondervragen enzo
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is juist wat mij zo aantrekt:9

    maar idd dat level systeem is wel beetje zwak. wat ik ook wel beetje minder vind is dat rijden met die mako, dat lijkt er echt in gerusht te zijn. en het valt me op dat soms de textures nog niet geladen zijn.
    verder is het gewoon echt een top game..
    ben gister en vandaag ziek geweest dus heb veel tijd gehad om te spelen..
    maar dit spel is wel gevaarlijk als je optijd naar bed moet oid. watn ff snel 1 missie doen bestaat niet hierbijO-)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.218
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Mako valt wel mee, want ik vind het juist het ideale voertuig voor al die ver!@#$%^de bergen waar je maar niet op komt. Wat had je ook anders verwacht? Een Aston Martin DB9? ;):9 Ik kan er prima mee overweg en snap dan ook niet dat mensen het zo rotvoertuig vinden. Ja, de eerste paar minuten en eden prime zijn misschien lastig, maar daarna totaal niet. Ik ben wat dat betreft nog wel een beetje een noob, maar met de mako absoluut niet meer.

    Wat betreft een missie op tijd doen om op tijd naar bed te kunnen. Virmire op Insanity in ongeveer 3/4 uur. Beat that punk!!! ;):cool:_O_
     
  17. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook alle side quests gedaan of gewoon alleen de main quest ..??

    en hoe moeilijk is de insanity niv. eigenlijk ..??
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het irritant dat dat ding soms naast je croshair rijdt... lijkt net alsof ik dronken ben ofzo... rijdt heel scheef..


    heb tussen de planeten waar je voor de storyline heen moet wel is een side Q gedaan, voornamelijk die van 5th fleet.. hoewel ik daar op een gegeven moment wel helemaal gek van werd.
    had op een gegeven moment net een Q afgerond voor hun, en toen kreeg ik weer een bericht van hun, toen dacht ik bij mezelf echt: wtf alweer?:confused:
    en precies op dat moment zei joker: incomming transmission from the fifth fleet, what a suprise(iets in die richting)
    perfect getimed gewoon:lol:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.218
    Leuk Bevonden:
    4.750
    Van de FF heb je er ongeveer tien en die zijn bijna allemaal precies hetzelfde. Daar schaat het BioWare schromelijk aan in Mass Effect, afwisseling en variatie. Behalve de planeten van de Main Qurest, die je niet kan herbezoeken, zit er geen ruk variatie in. Ik vind wel dat je genoeg bewegingsvrijheid hebt, meer dan zelfs, maar er mogen wel eens wat meer kraampjes komen. Ik mis mijn eigen dronken hasses in Chora's Den nog en een flinke striptease mag er ook wel in. Maar voordat dat allemaal gebeurt is Bush Jr overgrootvader en Amerika Nederlands Grondgebied. Dat gebeurt dus niet zoals je wel begrijpt. ;):9
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik verwachte juist dat er op elk planeet leven zou zijn. En dat elk planeet er anders uit zou zien, bijvoorbeeld op de ene planeet een grote stad met allemaal wezens die aardig zouden zijn. Helaas was elk planeet gewoon bijna hetzelfde, dat is het grootste minpunt voor de rest is het gewoon een goede game. Bioware zal er zeker wel van geleerd hebben en dan moeten we maar hopen dat Mass Effect 2 veel beter wordt! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina