Kan iemand me vertellen hoe ik de Special Price kan winnen bij bijvoorbeeld de Casio Cup? Ik heb al geprobeerd om alle circuits te rijden, te winnen en zonder schade, maar niets. Ook slijt de auto dan nogal waardoor het op 't laatst behoorlijk pittig kan worden.
Dude relax.. Mr.blond wil daar mee zeggen dat dat soort antwoorden in help/cheats staan.. volgende keer ff zoeken daar.. maar omdat je nieuw bent geef ik je wel ff het antwoord. Je moet de laatste ronde van een race ingaan op de 4e of 5e plek (5e dacht ik ) en dan toch winnen
In mijn wereld is puschen nooit verkeerd. Was verder niet agre bedoeld. In ieder geval bedankt, ik ga het vanavond eens proberen Thanx
euh,... Doe jij altijd zo ingewikkeld. Was er inmiddels ook wel achter dat ik eerst had moeten zoeken. Ik was alleen erg ongeduldig, enthousiast,... you name it. Sorry hoor. PFFFFFF!!!!
Ey, ok, dus 3 plaatsen opschuiven in de laatste ronde. Maar hoe krijg je dan de special price bij dragracen?!
MMhhhhh, Inderdaad, weet iemand dan hoe je dit bij het dragracen doet? Vind ik wel een goeie. Spel inmiddels uitgespeeld, alleen die verotte amerikaan, krijg ik maar niet in mijn kleine garage gepropt.
Ik won die Rally zelf met mijn volledig opgevoerde Honda Integra, was ergens tegen het eind van het spel. In het begin proberen voor je tegenstander te komen en hem vervolgens niet meer voorbij laten gaan, was eigelijk wel simpel...voor mij dan.