1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] vraagje xboxconnect

Discussie in 'Games' gestart door XBOXjunkXL, 20 sep 2002.

  1. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat had ik ook gehoord. Ik heb ook alleen maar xboxconnect geinstalleerd. Maar ik denk wel dat ik het probeer om gamespy er ook bij op te gooien.

    Misschien dat iemand weet of de beide programma's elkaar kunnen storen???
     
  2. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag : is er verschil tussen Xbconnect en gamespy qua de spellen die online te spelen zijn?? Zoja welke spellen kan j ebij gamespy dan onnline spelen???

    Maar ik had trouwens gelezen in Xbox-magezine : "Gamespy Arcade stuurt continu informatie naar de computer. Omdat antivirussoftware alle verzonden informatie eerst wil scannen op virussen, kan dit de werking van Gamespy Arcade vertragen. Het is zelfs mogelijk dat Gamespy Arcade de verbinding hierdoor verbreekt of het downloaden van bestanden onderbreekt. Het uitschakelen van de antivirussoftware is hier voor uiteraard de oplossingg, maar vanwege het veiligheidsaspect is dit iets wat we je niet aanraden!"

    Maar weet niet of dit gevolgen kan hebben voor je Xbox??;)
     
  3. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je XM iets aandachtiger had gelezen had je in dat zelfde artikel over online gamen kunnen lezen dat je tot nu toe alleen maar Halo, THPS3, MotoGP en de Amerikaanse NASCAR Heat 2002 en NFL Fever 2003 online kunt spelen met Gamespy ;)
     
  4. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen.
    Ik heb alle topics eens lopen afzoeken maar ben te lui om verder te zoeken dus even hier posten (toepasselijk topic dus jah).

    Netwerk Situatie:

    Een kabelmodem [Zeelandnet - 1024K] waarop een router zit aangesloten.
    Hiervan uit gaan 3 standaard UTP kabels [Geen Crosslink!] naar 3 pc's.
    Zelf heb ik nog een normale UTP hub [RJ-45] liggen.

    Vraag:

    Hoe kan ik mijn Xbox het beste aansluiten voor XBox Connect / GameSpy.
    In mijn pc zit nu nog maar 1 netwerkkaart maar ik heb nog een stapel nieuwe liggen. Ik heb dus ook nog een Hub.
    Verder heb ik nog 67 meter UTP dus ik kan makkelijk een Crosslink kabel maken.

    Dus naar mijn inzicht zijn deze mogelijkheden:

    1. Een Crosslink kabel van me Xbox naar een 2de netwerkkaart in me pc (op de andere netwerkkaart zit internet via de router)
    2. Een Crosslink / UTP van me Xbox rechtstreeks naar de Router.
    3. Een Crosslink / UTP van me Xbox naar de Hub, die aangesloten zit aan de router.
     
  5. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    neee hoor je kunt nu ook :
    Deathrow
    Ghost Recon

    Halo
    MechAssault
    MotoGP
    NASCAR Heat 2002

    NFL Fever 2003
    TimeSplitters 2

    Tony Hawk 2x
    Tony Hawk 3
    Tony Hawk 4
    Unreal Championship

    deze kun je spelen op gamespy en ik heb ze allebij er op staaan en ze storenniet
     
  6. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    zoory dat was voor tsunami!!
     
  7. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite ik zou voor 2 gaan...
     

Deel Deze Pagina