1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Kart [Wii]

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 11 okt 2007.

  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het spel ook en ik vind het stuurtje zuigen.
    van precies sturen is geen sprake, en je moet echt als een mongool draaien om je kart te sturen.
    online wordt er trouwens ook bijna altijd gewonnen door mensen die zonder stuur spelen, dus dat zegt ook wel wat denk ik.
    verder vind ik het ook geen toegevoegde waarde aan de gameplay hebben, natuurlijk is het leuk met vrienden krat bier erbij etc maar als je dat een uurtje hebt gedaan vind ik het toch wel weer mooi geweest.
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    OWWWWWWWWWWWWWWWWWwww wat een haat xD Ik ben met de 100cc klasse bezig, maar het lukt me niet :mad: Echt te erg xD Ik kan gewoon NIET op een motor racen :p Met Wario lukt het me nog wel enigszins, heb nu de eerste 4 races gehaald, allen brons op de eerste na. Echt onwijs slecht xD Maar toch blijven spelen he :p Tjah, zo nog maar een poging wagen :)
     
  3. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet echt indruk maken in die 100cc motor klasse. Stuurtje laat ik ook maar voor wat het is. Het overkomt me net even te vaak dat ik een te snelle beweging maak die de sensor niet kan volgen en daardoor totaal de verkeerde kant op drift... Ik pak daardoor ook maar weer de classic controller op.

    Na een race heb je de puntenverdeling, die is met trouwens ook niet altijd even duidelijk, en dan zie je af en toe mensen met een goud stuurtje? Heeft dat een specifieke betekenis?

    Verder wel een grappig spelletje hoor, vraag me alleen af of ik er niet te oud voor ga worden. Ben 28, juli naar de 29 maar heb het idee helemaal zoek gereden te worden door 12 jarige... Op xbox live hoor ik tenminste allemaal piep stemmetje, zal met de wii toch niet anders zijn aan deelnemers?

    nog even over die puntenverdeling. Ben ik de enige die vind dat als je een rondje als laatste binnenkomt wel heel veel min punten krijgt? Mensen die er wat minder bedreven in zijn staan binnen de kortste keren op 0.
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vind het sturen met de Whiil makkerlijker met een kart dan met een motor. Misschien dat het wel aan mij ligt, maar ik moet er nog echt inkomen. Goud stuurtje is me nog niet opgevallen... Ik ben zelf 22, maar voel me hier echt niet te oud voor :) En de puntenverdeling is duidelijk. Wel jammer dat de laatste helemaal geen punt krijgt, maar goed deze indeling is er niet voor niets denk ik maar.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het sturen met het Wii wheel bij de motoren lukt ook gewoon prima hoor. Is even wennen, maar na een minuut of 15 had ik het wel onder de knie. Heb tot nu toe nagenoeg alleen maar positieve ervaringen online gehad. Had ik niet verwacht.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga hem morgen toch maar kopen, en ook meteen morgen avond online uit proberen. Wel moet ik nog even kijken hoe dat allemaal werkt met de friendcode.. nog geen ervaring mee
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappige game, maar wel een beetje makkelijk in elkaar gedraaid.

    Een zooi oude banen een beetje(ja een beetje) oppoetsen en hopla...........nieuwe game.

    Grappig maar oude koek.
     
  8. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens je succes met het vinden, ik werk in het weekend in een winkel en er zijn maar liefst 40 mensen gister langs gekomen met de vraag of we het spel nog hadden. Het spel is werkelijk overal uitverkocht en de vraag is zeer hoog, succes dus!
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Friendcode verhaal valt wel mee hoor, is redelijk eenvoudig. :)
    Om de game te vinden kan wat lastig worden. Kon de game vrijdag en zaterdag al niet meer in de winkel vinden (ben blij dat ik hem dinsdag al had).
     
  10. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd met stuur en ik heb al behoorlijk vaak gewonnen online, dus wat je zegt klopt niet. Ik vind het stuurtje persoonlijk heerlijk besturen en ik zou het niet meer anders willen! Voor mij is dit de beste mario kart tot nu toe en samen met mario galaxy de beste wii game.
     
  11. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gouden stuurtje betekent dat je bijna altijd met een stuur online raced

     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij lag al sinds de release klaar voor mij :) Game + Extra stuurtje.. dus het kopen zal geen probleem zijn O-) (Handig.. bij de Dixons werken)

    Ik zat te twijfelen of ik Mario Kart wel wou halen vanwege dat GTA er bijna is.. maargoed :9 Voor Mario Kart maak ik een uitzondering :cool:
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat is altijd handig ja. ;)

    Heb ookal behoorlijk vaak gewonnen met het stuurtje online (tegen mensen die met de normale controller spelen). Het werkt gewoon echt fantastisch en zou de game echt niet meer anders willen spelen! Na het wat minder Double Dash op de Gamecube, vind ik de Wii versie weer een echte Mario Kart!
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, weinig vernieuwing.
    Toch vind ik de nieuwe banen erg leuk en variƫrend, wel mario kart volwaardig dus dat is in ieder geval wel mooi. Het stunten stelt weinig voor maar geef wel weer altijd een leuk gevoel. Online is het wel aardig geregeld en met lekker veel man racen is sowieso fun!!

    Gelukkig is die mario kart feeling er weer. Voor sommigen een nadeel maar ik vind het wel leuk dat nooit iets beslist is totdat je over de finish bent, maakt elke race spannend!!

    Alleen zie geen enkele reden om met het stuurtje te spelen tegenover de analoge stick..

    EDIT:
    Wat ik mijzelf zat te bedenken is eigenlijk, waarom maakt Nintendo geen "All Star Racer". Misschien past het niet helemaal in het beeld, samus in een kart, maar denk is aan het idee. Dan zouden er zoveel gevarieerde levels kunnen zijn, van space (bijv. metroid/star fox) tot ouderwetse kingdom (bijv. fire emblem).
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn advies, Doen vs en alle 32 banen achter elkaar... Ben je wel een paar uur mee bezig... Maar wat een marathon als je wint :)
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook nog nergens kunnen vinden. Maar ja, is toch schandalig. Komt zo'n grote game uit en dan hebben ze er niet genoeg...
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    In het noorden is hij vol op te vinden. Tenminste, de 2de winkel waar ik in liep lag hij. De eerste telt niet, dat is de freerecord shop op het station, daar is nooit iets te vinden.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow! Super Mario Kart is echt Super! _O_

    Online werkt ook top! Gister avond een paar races gereden online, en ik was zo in een game. Ik vind het ook wel leuk dat je te zien krijgt waar al je tegenstanders vandaan komen, en dat je dan zijn Mii ziet. Ik ga vanmiddag wat mensen van hier toevoegen, en dan als ik wat opgewarmd ben na wat single player races.. nog even online ga :D
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    We moeten echt ff een moment afspreken voor een online XBW Battle!

    Wie kan wanneer?
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    's nachts :mad:
    Overdag is de tv ge claimed door moeders en zusjes van as the world turns tot een film/serie die er 's avonds op is van af 20:30
     

Deel Deze Pagina