Hoi Allemaal, Vreemde vraag, maar zou je via de USB poort ook een netwerkaansluiting kunnen maken, ik vraag mij dat af, want die kaarten heb je toch.... usb netwerkkaarten.... ?? Nu gaat hopelijk niet meteen iedereen vragen waarom ik dat zou willen, de vraag is enkel of het mogelijk is.... Andre', heeft zo zijn redenen, Elias
Sitecom heeft USB netwerkkaarten. LN-013 - USB 1.1 Fast Ethernet Adapter. Deze adapter koste ongeveer €50,00
De xbox heeft gemodificeerde USB poorten, kan je dus alleen xbox gecetificeerde hardware op aansluiten
waarvoor zou je het willen sinds er een goede ethernet kaart inzit ps, usb 1.1 laat maar 1,5 mbyte/s door, dus denk daaraan voordat je begint te kloten
USB ethernetkaart Nou, in ieder geval bedankt voor de reacties, het kan dus niet op die manier. Andre'
Hoho... 2 dingen... Het ziet er fysiek niet hetzelfde uit als een USB poort Echter, volgens de beschrijving zijn het wel USB poorten.... Met Linux erbij en adapters, kun je gewoon volgens de literatuur, er een usb toetsenbord en muis aanhangen.. Of zijn we het spoor even bijster ?? Andre'