... ... ... XBOX LIVE! NATUURLIJK waarom? nou hierom: *xbox live! laat alleen snelle verbindingen toe *live heeft betere service *je kan met elkaar praten *no lag
dat is als een spel hapert door iemand met slechte verbinding bijvoorbeeld dat als je loopt dat je op dezelfde plek blijft staan en opeens ergens anders staat... kortom FRIKIN K*T
Lag is een soort van vertraging in de verbinding, die ontstaat als de beschikbare bandbreedte die nodig is om vlot en vloeiend met meerderen online te kunnen gamen niet genoeg is. Wat je merkt als je aan het spelen bent is grote haperingen, vaak zie je dat je character hort en stort, welgemikte schoten die tóch mis gaan, dat soort dingen die ontzettend irritant zijn als je aan het spelen bent. Hoe sneller je verbinding, en hoe beter de netwerkvoorzieningen, des te minder lag, des te meer spelplezier.
lol, 3 antwoorden binnen 2 minuten op één en dezelfde vraag, duidelijker kan niet. Bij Ps2 online is het zo dat ook de traagste verbindingen, dus 56k of isdn, online kunnen gamen. Maar eigenlijk kunnen die verbindingen dat helemaal niet aan, daar zijn ze gewoon veel te traag voor. Dat betekent dat je ontzettend veel lag krijgt, wat de speelbaarheid er absoluut niet beter van maakt. Dus ik ga ook voor Xbox Live!.
ok maar je kan er toch groepen aan maken he dus kan je net zo goed een isdn groep en een 56k groep maken hebben de mensen met kabel geen last .
Dat je geen lag kan hebben is bullshit, je kan altijd lag hebben want er kan nog steeds lag onstaan van hier tot de server van ms.
Nee helaas dat gaat niet... Hij moet zoveel kb psc ontvangen en versturen.. als je geen snelle verbinding hebt gaat dat niet..
nee kan niet.. je zit allemaal bij elkaar dacht ik Bij xbox live kunnen alleen de snellere verbindingen online en de 56K-ers dus niet.
met PS 2 kan je Muis en toetsen bord aansluiten? lekker makkelijk maar zeer stom want je moet voor de TV gaan zitten als je iets wilt spelen of typen met PS 2 kan je gratis games spelen zonder per maand betalen lekker makkelijk maar zeer stom want elke merk moet zijn eigen internet functie zorgen met PS 2 hoeft je geen breedband internet te hebben dus iedereen kan zomaar het spelen! maar zeer stom want zo krijgt je world wide lag in games hierboven staan de voordelen en nadelen gelijk in dus je moet het maar zelf weten maar ik zou ze allerbei nemen das dan meer plezier!
Maare ik ben 15 en mijn ouders zien me aankomen 1 willen ze wel betalen maar welke zou ik moeten kiezen denk live maar ps 2 heeft toffere games gewoon en online games heb ik niet veel vna gehoord!
Voor sommigen kan een nadeel van Xbox Live! zijn dat je er een credit card voor nodig hebt. Het is gelijk ook een voordeel, want het is een hele makkelijke betalingsmanier om bijvoorbeeld extra levels e.d. te downloaden. Een ander groot voordeel is de communicator, de headset die je in staat stelt met anderen te praten onder games, echt lachen lijkt me dat.
mag ik meer info over die credit card Is zeker zo'n genep van als je dit level koopt krijg je dit voor de helft en blijkt het nog duurder te zijn of wat Kun je ook in de schuld terecht komen dan?@!?!?!?!?&^?#$%^@5
wat is toffere games dat je denkt dat de PS 2 nog heeft? GT3? hm...misschien beste shit van racing ooit?...maar daar blijft je toch niet vooreeuwig aan hange toch Final Fantasy ? ik geef toe tis een tof game *eigelijk hele zooitje* GTA ? lelijk gfx...nice gameplay......leuk voor 1 maandtje ofzo internet PS2 games- Soccom : navy seal *vergelijk met ghost recon maar dan lelijker Twisted metal black* brainless-shooting-racing-internet game? Final Fantasy 11 * moet je toch voor betalen elke maand maar dat is ie waard(hoop ik) GT online *ge-annonce maar geen info erover dat was het voor vandaag dit heb ik allemaal uit een PS2 magazine dus en geven ze gewoon niet toe dat xbox beter is en elke keer dat er console war discussie is dan zeggen de fanboys ''ye,we got the best racing game'' ''ye,we got DBZ*not for long*'' ye we got GTA'' allemaal zelfde discussie als je elkaar vergelijkt
de conclusie hiervan is dat de xbox live service gewoon goed is georganiseerd en de PS 2 service maar een zooitje wordt als ie uit is