http://www.logitech.com/index.cfm?p...D=2&CONTENTID=5047&countryid=12&languageid=13 hier is hij 150 euro en hier op deze site is hij 100 euro en er kom een mega goed geluidje uit http://www.snogard.de/ kijk dan bij boxen !!!!!!!
Daar heb je volgens mij geen reet aan want je kan nergens de xbox digitaal aansluiten en dan gaat het hele 5.1 geluid weg (je kan wel pro logic gebruiken maar das niet de ervaring van 5.1) Ik merk namelijk dat ik Halo veel beter kan spelen (online) als ik een 5.1 set heb zodat ik niet achter me hoef te kijken of er iemand komt maar dan hoor ik dat gewoon.
Jeej, die heb ik! Gekocht voor 99 op de hcc beurs! Niet voor console of zo, voor mijn pc, dat vind ik iets belangrijker
je MOET optical in of out hebben ander kan je niet 5.1 geluid via je xbox daaruit laten komen. ik heb zelf de inspire 5700 dts digital, en daar kan ik echt 5.1 geluid uit laten komen via mijn xbox en echt hard genoeg, dus daar ben ik erg blij mee, en het scheelt ecth superveel hoor zo'n geluid. geeft echt een BOOST aan de gameplay. Halo heeft prachtig 5.1 geluid. echt je hoort alles om je heen vliegen en de militairen hoor je achter je praten en langs je en zo. en bij races hoef je niet meer achter je te kijken omdat je toch weet door goed te luisteren waar die auto rijd. links achter ja dicht achter ja enzovoorts.
nederlands: nee als de games in dolby zijn gemaakt kan het ander niet en het is trouwens een 5.1 setje zijn merknamen...
Ik heb in December de Creative 5.1 5500D console set gekocht. Speciaal voor de console dus.. met optische ingang om op je Xbox aan te sluiten. Dus wel met goed ruimtelijk geluid. Het geluid zelf is voor op de hobbykamer best ok Kan natuurlijk best beetje beter, maar ik heb er ook maar 175 € voor betaald. Maar de Logitech 640 is zeker NIET beter.. en ook geen optische ingang. Dus krijg je gewoon stereo geluid over 5 boxen.. Kun je beter voor de Logitech 680 gaan ) (360 € ofzo).
ik heb dat setje ook al een tijdje Is echt wel cool setje hoor ik heb hem aangesloten op me Tv gewoon en doet het goed
yup, daar was ik dus na wat spitten ook achter gekomen...geen optical, heb jue dus (voor de 5.1 ervaring) geen malle moer aan. D'r mag dan opstaan dat ie 5.1 is, maar dat is alleen als je hem aan je PC hangt (met een 5.1 geluidskaart) heel erg jammer, want d'r wordt niet echt duidelijk mee geadverteert. Morgen ga ik zelf ook de 5500D halen (ook voor 175), daar zit niet alleen een optical op maar ook een Coax (dus je kan ook nog eens je DVD speler dr op aan sluiten) en een aux in (stereo...daar gaat dus mooi m'n dreamcast aan ) ziet er goed uit, hopelijk klinkt hij ook zo (volgens de reviews wel in ieder geval) KidVirtual: zat er een optische kabel bij? (zit namelijk wel bij de Z-680) of heb je hem los d'r bij gekocht? (ik vraag het morgen anders wel in die winkel )
proxi welk setje heb je z 640 ????? en hoe sluit je die dan op je tv aan ??? kan toch alleen via de console
Kami : Sorry, beetje late reactie. Ja optical cable zit erbij.. zal je al wel gezien hebben LOL Tevreden met je setje?