KVM switch xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door soundtrack, 15 apr 2008.

1. soundtrack

soundtrack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen ,

Ik wil mijn verhaal even hier met jullie delen.

Ik heb het volgende :

1 x TFT scherm
    1 x xbox 360 premium Hmdi
    1 x kvm switch met 2 vga uitgangen
    1 x 5.1 surround systeem.

Ik heb een standaard vga kabel gekocht met 2 tulpen 1 rode en 1 witte.
    Dit heb ik aangesloten op de KMV switch. Dus ik kan nu met scroll lock 1 en scroll lock 2 schakelen tussen pc en xbox. Allemaal leuk en aardig. Maar mijn kvm switch ondersteunt geen geluid. Kan ik die tulpjes aansluiten op mijn 5.1 surround systeem heb ik dan geluid? moet ik hiervoor mijn pc aanlaten staan ? En het is zo bij mij , als ik wil xboxen moet mijn pc aan anders kan ik niet schakelen naar mijn xbox dus dat is echt vervelen. Ik heb nu geen geluid en heb dringend van jullie hulp nodig.

Tevens kan ik ook een nieuwe kvm switch kopen willen jullie mij daarbij helpen liefst 1tje die zomaar werkt en die geluid ondersteunt. Het moet als het kan niet te duur zijn. Ik heb nu een kvm switch van ongeveer 30 euro en ben er echt niet blij mee.

Met vriendelijke groeten,

Soundtrack.O-)

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft dat scherm niet gewoon een DVI ingang? Anders even een verloopstekkertje hdmi -> dvi halen.

3. soundtrack

soundtrack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heeft hij niet.

Of ik doe het volgende.

Ik pak mijn xbox360 en sluit hem aan beneden op de computer daar hebben wij namelijk een 20 inch nieuwe tft monitor die wel dvi ondersteunt en die heeft speakers op de monitor zelf.

Volgens mij ben ik dan veel goedkoper uit.

Dus dan heb ik hetvolgende nodig :

[​IMG] en een HMDI kabel

Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Plaatje werkt niet, maar ik neem aan dat het een verloopstekkertje is. Onthou wel even dat dvi hdmi zonder geluid is. Dus er moeten ook nog geluidskabels die monitor in.

5. soundtrack

soundtrack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dan zit ik dus weer met een geluid probleem, maar ik heb je een pm gestuurd.

Deel Deze Pagina