De update was ook echt snel binnen! Het LCD scherm op het stuur van de F1 wagen is echt heel tof gedaan.
Ligt het aan mij of is online verbeterd? Ik zei eergisteren nog geen enkel potje meer te doen voordat het ge-update zou worden... na deze update toch maar een sessie van 10 potjes gehad, 1 potje waar de host ermee kapte, maar de rest was lag-vrij en er werdt leuk en netjes gereden zonder al te veel ongelukken. Ook verdien je nu veel meer online.. was een keer 6e en kreeg toch nog 17.000 cr. en in professional mode kreeg ik ook 50.000 toen ik 1e werd.
Sony heeft onlangs nog eens bevestigd dat GT5 niet voor de zomer van 2009 in de winkels zal liggen van de USA, dus het is nog eventjes wachten.
zo net de blitz wagentje gekocht wat een gruwelijk snelle auto wat echt klote is als je online wil spelen en dat je het dan moet afstellen dattie dan echt niet te rijden is
Updaten van GP5P duurt bij mij best lang. Ik heb dan welliswaar niet de snelste verbinding (200kb/s) maar vind 15-20 minuten wel erg lang. Is de update gewoon groot of PSN zo sloom?
Volgens mij gewoon op volgorde van binnekomst in de room. Host heeft pole, en de rest komt erachteraan. Wat je trouwens niet moet doen, N1 banden onder je wagen gooien. Bij Suzuka bij de start schiet de computer met jou wagen rechtdoor, en verlies je heel veel tijd.
volgens mij is dat niet zo laatst was ik de host dus ik stond op 1 bij binnenkomst maar toen de race ging beginnen stond ik 9e . dus ik weet ook nog steeds niet hoe ze dat bepalen.
Het ligt aan het aantal PP die je voor je auto gebruikt. Gebruik je 600 in een 600 PP race, dan ga je ergens achteraan starten... gebruik je bijvoorbeeld 590 PP in een 600 PP race, dan zul je vooraan starten.
Heeeeee.... Speelt niemand meer grand turismo 5????? niemand post meer wat?? en er was iemand die al bijna de f1 2007 had?? ciaooooo_0/
Tja, GTA IV heeft op dit moment de hele game-scene in z'n greep. Ik speel zo nu en dan nog GT5rologue. Alleen heb ik zo ontzettend veel games om te spelen en krijg ik wekenlijks nieuwe titels, waardoor het er de laatste tijd nogal erbij inschiet.