Wat een bofkont is die Emor7al ook, in s'wereld beste clan gezeten van halo! I gotta join this clan! Ik twijfel klein beetje of we wel goed genoeg zijn, de lineup ziet er namelijk goed uit! Site ownt ook!
Leuk dat je eist dat Duy beste halo1 clan was, maar ik weet van niks? Vertel maar eens wie er allemaal inzaten
Ik heb erge interesse, ook heb ik Emor7aL al een bericht over gestuurd en geregisteerd op jullie forum!
Ja jongens, ik krijg berichten van members van jullie clan over een try-out. Helaas was het een geintje van Japyoo en ik zal eerlijk toegeven dat mijn niveau te laag is voor zulke clans
blackboss, ik zag dat je al geregistreerd had op ons forum. Dus ik neem aan dat je al contact heb gehad met Emor7al. In dat geval: Welkom \o/ @Sostic: ik kreeg al het idee dat Japyoo niet zo serieus was... Zou wel prettig zijn geweest als ie daar smileys bij had gebruikt, dan was het tenminste duidelijk geweest Wat betreft nivo, daar kijken we niet echt naar. Binnekort zullen de teams anders ingedeeld worden en er zijn wel meer menbers die niet super goed zijn of die elke dag spelen. zolang het maar gezellig is *)