1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Kart [Wii]

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 11 okt 2007.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Damn, de Mario Karts vliegen over de toonbank.
    Begin stiekem een beetje te twijfelen of ik een Wii zal aanschaffen. :cool:

    Mario Kart! \o/
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zonde dat online zo bout geregeld blijft.. veel foutcodes etc. Leuk een "join friend" optie, alleen mag ik dan ook A.U.B. de mogelijkheid krijgen om van deze optie gebruik te maken :mad:
    Nintendo zal helaas nooit een service als xbox live krijgen.

    EDIT:
    moet er wel bij zeggen: als je eenmaal een game hebt gevonden.. gaat het allemaal lekker soepeltjes lekker veel racen!! En veel fun (en vooral leedvermaakt!!)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  3. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou heb gister ff in Sneek gekeken en het spel was overal uitverkocht:mad:
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel wel een beetje vernieuwend? Buiten het zelf sturen om natuurlijk ;)

    Nieuwe banen bijvoorbeeld, of nieuwe characters?

    Zo'n stuurtje krijg je bij de game als je hem aanschaft neem ik aan?
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja het eerste stuurtje krijg je bij de aanschaf van de game.
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ah, kijk, dat vroeg ik me ook al af.
    Online is het echt tof! Behalve battle mode, veel te chaotisch. Jammer dat ze daar niet wat beter over gedacht hebben.
    Je merkt ook al dat mensen trucjes beginnen te vinden, zoals goeie plekken om bananen te dumpen net achter een heuveltje zodat je ze net te laat ziet. Slim!
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Snaken is ook (zo goed als) uit de game gehaald, misschien dat de game daarom ook niet meer in Sneek te vinden is ;) (Insider joke, sorry xD).

    Heb helaas weinig tijd gehad om te spelen en zie dat binnenkort niet snel veranderen helaas :mad:
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat het snaken eruit is is opzich wel een goed punt.. Daardoor won ik altijd alles online (van casuals zegmaar).. toch was het tegen echte snakers wel spannend was het was 1 fout en je was de lul :p
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stuurtje werkt wel, is ook het leukst eigenlijk, maar ik speel toch het liefst met de Wiimote en Nunchuk. Dat is imo veel nauwkeuriger.

    Erger me trouwens kapot aan de 150cc races, steeds die blauwe ***schilden en dat POW block en onweer wat continu je raakt en vaak precies bij een gat of afgrond gebeurt. Is natuurlijk ook bij de 50 en 100cc races, maar daar haal je de cpu veel makkelijker nog even in.

    Snap eigenlijk het hele nut van dat blauwe schild niet, weet niet precies wanneer dat er bij kwam (N64 geloof ik), maar in deze MK is het echt zwaar irritant. De hele race niet van die schilden en ik kom op kop...BAM....juist.|:-

    Verder hele leuke game hoor.:+
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaan we vanavond online? \o/
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik kan in principe, maar wel pas vanaf 22:00...
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Komt goed uit.. want ik moet werken tot 9:00 (Koopavond)

    Dus ik ben waarschijnlijk rond 10 uur online. Kun je trouwens een party maken, en met die party online gaan? (Deze zin klopt niet helemaal, maar weet ff niet hoe ik het moet verwoorden...) Of kun je alleen maar tegen friends spelen als je friends uitnodigd..?
     
  13. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer er ook te zijn rond 22:00.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Je kunt alleen maar tegen friends spelen die jou friend code hebben en waarvan jij de code hebt.

    Ik moet idd ook tot 9 uur werken, maar in het ergste geval kan dit uitlopen tot 10. Dus waarschijnlijk wordt het niet 10 uur precies. Als ik niet verschijn ben ik vast pas laat klaar.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kom zo online :9
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hoe is het mogelijk dat de GameCube-versie er mooier uit ziet dan zijn opvolger?

    [gt]32958[/gt]
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    woensdag en donderdag ook gedaan... Maar echt die graphics, om te huilen inderdaad.. En dat op een beamerscherm van bijna 3 meter doorsnee...

    De wii gaat dan misschien niet om graphics, maar iets beter dan de gamecube had toch wel gemogen. We hebben tot de laatste 3 toernooitjes van de 150cc gespeeld. En met de nunchuk gaat het veel beter dan met het stuurtje:9
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    "De Wii gaat niet om de graphics..". Dat vind ik echt nergens op slaan. Nintendo-fans hebben het er altijd over dat het om de "gameplay" gaat, maar kom op, graphics zijn toch net zo belangrijk? Blijf anders gewoon games op de SNES spelen. Meesterlijke gameplay en kut graphics. Dat is toch wat jullie willen? No offence, hoor. Maar 't slaat gewoon nergens op.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2008
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    wat me vooral opvalt bij dat filmpje over de graphics, is dat Double Dash wat vollere/fellere kleuren heeft. Wii versie lijkt me wat matter.
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Double Dash is op alle fronten mooier dan de Wii-versie. Absurd gewoon.
     

Deel Deze Pagina