Is nog niet aangekondigt. verwacht hem in EU (hopelijk) niet veel later. Ik denk dat we hem in de maand Mei nog wel kunnen spelen.
moet ff een mini budget in elkaar draaien. zodat ik precies al die games kan bekostigen. inc steel battalion en een gamecube plus metroid prime en zelda.
Haha begin maar met sparen. Ongeveer berekenig. 215(NGC)+60(metriod prime)+60(zelda)+200(steel battelion)+70(MM=605 Wordt misschien nog goedkoper al gaan ze weer zon pakket maken als NGC+mario voor 260 ofzo.
Als het spel ook leuk is als je Live niet gaat nemen heb ik intresse, maar voor mij moeten er gewoon leuke splitscreen multiplayer opties inzitten... Het ziet er in ieder geval erg strak uit wat ik er tot nu toe van gezien hebt...
K hoop dat het spel ook singleplayer te doen is. K hoop sowieso dat de developers niet te veel nadruk gaan leggen op de live shit maar dat er ook nog altijd goeie singleplayer games op de markt komt (dus zonder xbox live bedoel ik, wel multi op zelfde console) en ja ik ben er zo eentje die niet de mogelijkheid heeft om xbox live aan te schaffen omdat ik net in zo'n buurt woon waar geen breedband te krijgen is.
Zalige game, just cruisin' round Hopelijk zit er zo'n bus is wiens stuur 2x of meer rond zijn as moe draaien vooraleer je draait
En hopelijk zit er ook weer een echte incar view in (dus dat je stuur dashbord etc ziet). Das altijd veel vetter dan dat je 1 paar cm boven de grond hangt ofzo
Tot nu toe is dat bij alle MM's wel et geval geweest volgens mij... dus hoogst waarschijnlijk bij nummer drie ook...
kun je bij de cruise mode in mm dit keer misschien uitstappen net als in gta3??? dan zou tie helemaal top zijn
ik denk het niet, waarom zoue ze dat doen? In Midtowns Madness 2 trial is trouwens GEEN incar view...
dat zou vet lachen zijn op live! ff een wegversperring van 100 autos maken en dan vet erop in rammen en dan kan je leuk andere pakken zodat je niet de hele tijd in dezelfde bak rijd ook is het lachen als je hand to hand combat en met guns kan doen maar ook al kan het neit koop ik hem toch!!!
People!, good news for you! Log on to double-u, double-u, double-u dot ai jeej en dot kom and tap the xbox section. Look for the new media news-icon and you'll see brand new video's of MM3! (maybe an idea for the www.xbw.nl news section?) Ff in't nederlands ga naar www.ign.com (of meteen naar xbox.ign.com), en dan naar new media. MM3 nieuwe filmpjes van 10mb per stuk, pareltjes en erg nieuw. Site: http://mediaviewer.ign.com/ignMedia...channel_id=73&page_title=MM3Multiplayer Mania NU HEEN GAAN, MM3s gonna rock ur ass!
Weet iemand wat je meot verwachten dan de D/L van MM3? Nieuwe leveldelen lijkt me héél wazig eerlijkgezegd , (Wel vet natuurlijk). Extra auto's enzo lijkt me dan wat meer te verwachten, maar daar heb je volgens mij ook ooit genoeg van En hoe zal MM3 werken met de communicator?