Waar is het nieuws ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MetalSonic, 18 apr 2008.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik vind het wat vreemd dat ik op de FP geen nieuws zie over:
    - UT 3 voor de X360 ( scheduled for this summer ) en er is xclusive materiaal
    - Gears of War 2 ingame screenshot
    - Mercenaries 2 krijgt demo
    en zo zullen er nog wat dingen zijn.

gr
    MetalSonicNL

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, xbw heeft minder nieuws als bijv. insidegamer en xboxonly, maar xbw heeft ook soms nieuws wat de anderen weer niet hebben... tip voor de xbw crew: combineer! en je staat ijzersterk :D

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat wij op officiele berichtgeving wachten en niet lukraak alles overkopieren van anderen.

Ik heb om zeven uur deze ochtend het UT3 nieuws binnen gehad. Dus ga ik dat rustig aan posten vandaag. Om 1 uur, toen jij dit topic neerzette, lach ik al lang en breed in bed!

Mensen hun obsessie met snel nieuws de minuut dat het uit is, is echt nutteloos en heeft geen zin, verleid websites alleen maar om onzin en foute berichtgeving, plus lompe geruchten te verzinnen. :)

Daarnaast hadden we zat ander nieuws gisteren.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mirik lachte in bed! Was't zo gezellig. ;)

Maar ik snap je punt. Net als dat ik dat al 2 jaar doe. 8)

5. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    @ DS]i[ninja die ingame beelden van gow vind ik er persoonlijk heel erg slecht uit zien dus volgens mij is het gewoon nep hoor

Ik vind het nieuws altijd goed uitgewerkt en het is betrouwbaarder dan soms op andere sites ik zeg ga zo door

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is het wel leuk om elke vrijdag een marketplace recap ofzo te hebben wat er deze week allemaal op is gekomen. Of wat er nog gaat komen de komende weekjes...

7. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk dat het nieuws hier wat later op de site staat... je weet het toch al dus waarom maak je je er dan druk om dat het nieuws hier nog niet op staat? Of ben je zo'n figuur dat bij elke schijt die microsoft of een ontwikkelaar van een game laat wilt weten wat wanneer hoelaat en waarom?
    ik zou zeggen boeiend en xbw ga zo door ik vind jullie nieuws altijd perfect en optimaal :thumbs:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom Ninja zo persoonlijk aanvallen? Hij mag het toch wel vreemd vinden? Anyway ik heb zelf totaal geen problemen met de berichtgeving van XBW. Idd niet elke vloek of zucht staat er op, maar het is heel wat meer solide.

Beetje het verschil tussen de Telegraaf en het NRC ;)

9. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Was niet echt de bedoeling ninja persoonlijk aan te vallen maar vind het gewoon een beetje nutteloos topic, het nieuws komt altijd wel en als het nieuws niet komt vind/hoor je het wel via iets of iemand anders... hij mag dat vreemd vinden maar om daar 1 uur 's nachts een topic voor te maken... ik zeg maar geduld is een schone zaak maar nogmaals dit is een mening in het algemeen en niet echt de bedoeling om wie dan ook aan te vallen! Want altijd respect voor de mede-gamers :thumbs:

10. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bluf dat jij een beter lopende site maakt (zonder geruchten ofcourse).

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zoals een moderator even verderop vertelt echt nergens voor nodig. Ik ga niet in op persoonlijke aanvallen.
    Edit:Nu ik je tweede post nog eens heb doorgenomen zie ik dat het niet als persoonlijke aanval bedoelt. ( gelukkig maar want voorzover ik weet zijn we idd beiden gamers en xbox360 ?? fans ) ..
    Maarja vat kritiek op een website dus ook niet persoonlijk op ;) als je straks in een project groep werkt kan je ook kritiek krijgen die puur zakelijk is. Voor mij is dat ook voor deze site zo, de redactie zal vast en zeker vol goed volk bestaan maar dan mag ik toch wel even kritiek uiten als ik dat wil ?

@ de rest:
    De reacties zijn frappant, ik heb kritiek maar wel gefundeerde kritiek. Gefundeerde kritiek wordt ook wel feedback genoemd, hiermee kan een website kijken of dingen misschien enigzins ( als zij dat wilt ) aangepast kunnen worden. Op deze manier lever je een beter product.

Het viel mij gisteren op dat er veel game nieuws was maar dat er weinig van op Xboxworld.nl stond, dus waarom ik dan hoor dat ik zelf een website moet maken enzo vind ik onzin. Ik kon ook niks zeggen maarja, ik zit hier al een aantal jaar ( check m'n joindate en daarvoor zat ik er al ) dat zou echt niet zo zijn als ik Xboxworld geen goede site zou vinden.

Xboxworld heeft mij in elkgeval duidelijk uitgelegd hoe het zit en dat nieuws pas gepost word als het rechtstreeks opgestuurd is. Mijn vraag in de openingpost is hierbij dan ook goed beantwoord :thumbs:

Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog vind ik dat er niet veel nieuws is.
    er was een tijdje geleden nog een poll over het nieuws volgens mij is daar niks mee gebeurd?
    en omdat het hier niet gepost word betekent nie dat het een gerucht is zoals:
    - Qmotions maakt skateboard-controller voor Xbox 360
    -32 screenshots Street Fighter IV
    - 1 screenshot van mafia 2
    ik snap niet waarom jullie niet gewoon geruchten enz posten, als je dan in de war raakt zet je het er gewoon bij niet?
    plus ik denk dat het meer mensen zou trekken.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Deze was dat. :) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104955&

666 mensen van de 914 wilde iig meer nieuws. 72,86 % van de stemmers dus.

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, wat de uitslag ook was geweest, het zou denk ik toch niet veranderen hier. Als je echt veel meer nieuws wilt posten heb ik het idee dat XBW echt een aantal erg grote aanpassingen moet ondergaan. Sowieso lijkt Mirik te overtuigd van zijn standpunt. Het is ook al zo ontzettend vaak ter sprake gekomen, maar de FP van XBW wil blijkbaar koste wat kost hun weg aanhouden en niet kijken naar wat 'de massa' wil.

Als je het mij vraagt is XBW meer een forum dan een site en lijkt het alleen nog te dienen ter bevestiging van nieuws o.i.d. Maar goed, iedere site kan niet iedereen geheel tevreden stellen natuurlijk. Zou ook wat zijn, want dan hebben andere sites ook niks meer te doen.

Deel Deze Pagina