Dit is zoals een moderator even verderop vertelt echt nergens voor nodig. Ik ga niet in op persoonlijke aanvallen.
Edit:Nu ik je tweede post nog eens heb doorgenomen zie ik dat het niet als persoonlijke aanval bedoelt. ( gelukkig maar want voorzover ik weet zijn we idd beiden gamers en xbox360 ?? fans ) ..
Maarja vat kritiek op een website dus ook niet persoonlijk op
als je straks in een project groep werkt kan je ook kritiek krijgen die puur zakelijk is. Voor mij is dat ook voor deze site zo, de redactie zal vast en zeker vol goed volk bestaan maar dan mag ik toch wel even kritiek uiten als ik dat wil ?
@ de rest:
De reacties zijn frappant, ik heb kritiek maar wel gefundeerde kritiek. Gefundeerde kritiek wordt ook wel feedback genoemd, hiermee kan een website kijken of dingen misschien enigzins ( als zij dat wilt ) aangepast kunnen worden. Op deze manier lever je een beter product.
Het viel mij gisteren op dat er veel game nieuws was maar dat er weinig van op Xboxworld.nl stond, dus waarom ik dan hoor dat ik zelf een website moet maken enzo vind ik onzin. Ik kon ook niks zeggen maarja, ik zit hier al een aantal jaar ( check m'n joindate en daarvoor zat ik er al ) dat zou echt niet zo zijn als ik Xboxworld geen goede site zou vinden.
Xboxworld heeft mij in elkgeval duidelijk uitgelegd hoe het zit en dat nieuws pas gepost word als het rechtstreeks opgestuurd is. Mijn vraag in de openingpost is hierbij dan ook goed beantwoord
Laatst bewerkt: 18 apr 2008