1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV: De grote waar vind ik wat thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 17 apr 2008.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    In LC is ontzettend veel te doen en te vinden. Wapens, speciale auto's enz. Ben je ergens naar op zoek vraag het hier..


    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ondanks dat de game nog niet uit is, zullen er wel een aantal punten zijn die hier al besproken kunnen worden. Dus ik laat hem toch maar open :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er is toch al zo'n screen van de kaart + legenda? Daar kun je ook al een hoop restaurants, cafe's, stripclubs, poolclubs, cabaretclubs, comedyclubs en kledingwinkels op vinden.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar het is niet zeker of die echt is aangezien daar de pay 'n spray shops opstaan. En rockstar had gezegt dat die er niet meer waren wegens realisme. ;)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou er stond anders een keer iets op ik dacht gta4.net, of in een interview oid, dat iemand ontslagen was van R* omdat die de map had laten uitlekken. Dus ik denk echt wel dat die echt is. Maar ze hebben toch ook al gezegd in een preview dat de Pay 'n Spray er wel inzit, maar dat die geen verdere zin heeft wanneer je in een achtervolging zit. Het verandert alleen de kleur van je auto.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat hoop ik maar want anders zuigt het hard! En in dat geval verdient het zowieso geen 10 meer!
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    correct
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Beter, dat was zo nep dat de politie dan opeens niet meer achter je aan zit.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Xboxfreak, word gta daarop afgerekend door jou? Beetje raar. Ik zou het juist wel chil vinden als dat niet werkt. Ze willen realisme in stand houden en dan moet je niet pay en spray ervoor laten zorgen dat je geen poilce meer achter je hebt.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan zijn jullie het toch eens?

    ik ben ook wel benieuwd hoe het nieuwe wanted systeem werkt,.. is het alleen zo dat je je sterren kwijt kan raken door buiten de searchradius van de politie te komen? wat als ik me nu binnen de radius ergens verstop,.. blijven ze dan onbeperkt lang zoeken?
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij dat ook bedoelt.
     
  12. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss, wat is dit nou weer voor onzin. Was het zo leuk dan, een nieuw willekeurig kleurtje op je auto? :confused:
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn jullie nou zo dom of doen jullie alsof? Ik bedoel toch ook juist dat het er NIET in moet zitten......
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Die spray dinges moet er wel in zitten. En dat de politie je gewoon blijft volgen, want dat was zo cheap van gta en saints row. door 1 poortje en weg was je politie
     
  15. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is een HQ scan dan van de GTA4 map met restaurants etc? Ik heb die nog niet gezien :)
     
  16. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    deze was hier vast al wel bekend, maar deze gerecreëerde highres subwaymap is wel leuk

    http://map.gta4.fr/
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Kan die titel niet iets mooier..

    Zoiets misschien: De grote 'Waar vind ik wat in Liberty City?' thread

    Verder wel een handig topic wat veel gebruikt gaat worden, im sure.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb hem even veranderd. Gewoon zoals hij bij Saints Row destijds ook was :)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    waarom is het eik altijd 'de grote'? Een tread is toch maar rond de 1000 replies? Als je dat nou bij de 'bikkels zijn na 3 uur snachts nog wakker thread' ervoor zet dan snap ik dat met zijn meer dan 1000 pagina's.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel, dat moet je vragen aan degene die het topic aanmaakt. 'De Grote' klinkt beter dan de 'Centrale huppeldepup thread'.

    Wow, ik had niet door dat Dukes en Broker zó groot waren! Ik dacht altijd dat Alonquin verreweg het grootste eiland was.
     

Deel Deze Pagina