he jongens, ik heb een probleem als ik met me xbox aan het spelen ben ( halo of Sega pack) dan gaat hij na een korte of lange tijd piepen en dan gaat er een rood lampje knipperen. het gebeurde vaker ik heb het nu al 3 keer gehad weten jullie wat het is en wat ik er mee moet doen. p.s ik had hem al naar duitsland gestuurd voor reparatie maar ze konden niks vinden . in ieder geval bedankt.
In de gebruiksaanwijzing moet hier ook wat over staan. Als ik het zo lees denk ik dat hij te warm wordt
nee het was een rood lichtje een geen oranje lichtje en ik doe hem steeds uit de kast zodat me ventilater veel ruimte heb hij staat op de plavuizen. wat is dit probleem herkent iemand dit???
Als ie aan de zijkanten en de achterkant genoeg ademruimte heeft en hij doet het nog moet je gewoon die hulplijn bellen en een andere console eisen. Dat ze niks kunnen vinden is hun probleem.....
Een rood lampje...vreemd hoor. Zet em een tijdje op een andere plek.. En als het dan nog steeds zo raar doet zou ik een hulplijn bellen ja..
jullie denken niet dat het aan de breedbeeld tv kan liggen of aan de spellen. en ja me xbox heeft zat adem ruimte overhit is het cker niet want het lampje is ook rood en niet oranje.
ja maar op me tv zijn vier scart aansluitingen en ik heb het er al op 2 of 3 geprobeerd dus ik denk dat dat he tniet is en anders zou het probleem al eerder komen. het komt meestal als ik al langer als een uur of zo bezig ben.