Hallo, Ik heb net RaliSport Challenge gekocht He viel mij echter op dat tijdens het intro filmpje ( als je de cd in je x-doos doet) Dat ie tijdens het filmpje een stuk of 3 keer eventjes happerd. Je hoord je dvd speler dan ook duidelijk lezen.In het menu zelf happerd ie zelf ook als je b.v kiest voor rally dan zie op de achter grond een filmpje maar als je voor iets anders kiest dan happerd die eventjes en dan pas laat ie dat filmpje zien Maar nou vraag ik mij dus af of dit normaal is ? (Kan mij namelijk best voor stellen dat ie wat tijd nodig heeft om het op te zoeken.) Zouden de gene die RSC hebben eventjes kunnen melden of deze 2 dingen ook bij hun gebeuren? Ik kan hem namelijk bij de dixons binnen 24 uur terug brengen :-( b.t.w in het spel zelf happerd ie totaal niet Bedankt alvast, m.v.g CyBeRduDe p.s ik heb de cd meerdere malen goed schoon geblazen/schoongemaakt.
Ik heb rsc en bij mij hapert die niet dus ik zou hem terugbrengen btw zitten er krasjes op? Edit - martijn: Beetje onnodige quote
Hallo, Nopes er zitten geen krasje op. Tja ik ga hem zometeen terug brengen denk ik want dit is idem bijnader inzien dan niet normaal. bedankt voor jullie reacties, m.v.g CyBeRduDe
Hallo, Nou ik ben daarnet terug gegaan naar de Dixons. En heb vervolgens het probleem uitgelegd en heb toen een nieuwe cd meegekregen. Ik blij ik d8 nou zal ik wel van het probleempje af zijn. Nadat ik thuis gekomen was heb ik meteen de cd in men X-doos gedouwt en helaas het mocht niet baten hij happerd nog steeds bij het begin filmpje. Om die reden lijkt het mij dus heel erg stug dat het aan die cd ligt. Het ligt ook niet an men X-doos want geen een spel doet raar. Zou iemand mischien nog eventjes kunnen kijken of het daadwerkelijk niet een keertje eventjes haperd ( je hoord dan ook een seconde geen muziek )-->> het gebeurd b.v bij mij tijdens of vlak nadat ie 150 MPH met blauw laat zien op het scherm) Als het goed haperd ie 3 x in totaal in dat hele filmpie kan iemand alsjeblieft eventjes kijken voor mij? m.v.g CyBeRduDe p.s hij stopt dus eventjes tijdens het filmpje het geluid word dan ook onderbroken als je goed oplet+luisterd duurd maar een seconde dus je moet goed op letten.)
Ik heb dat soms wel en soms niet. Meestal merk ik niks, maar heel af en toe blijft het filmpje weleens een keertje hangen. Kweet niet waar het aan ligt, maar bij mij was de disclade dan een beetje vies, maybe ligt ut daar aan.
lo, Hums ik heb met ander spellen geen problemen dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb namelijk HALO en PGR en MUNCH ODDESY en die vertonen niet die probleempjes. Ik denk dat het gewoon aan het spel ligt dat wil zeggen dat het gewoon niet anders kan.Het lijkt mij ook vrij onlogisch als ie het hele filmpje af zou spelen zonder een happering... op je pc is dat een ander verhaal daar installeer je de filmpjes op je hd maar op je xbox leest ie het direct vanaf je cd.) ( hums er is er al eentje die het ook heeft) mischien nog meer mensen ?? Wil je aljeblieft effekes kijken als je deze game (RSC) hebt? m.v.g CyBeRduDe
ik heb hem vandaag gekocht en heb hetzelfde probleem schokken in de intro en het menu maar het spel zelf gaat echt super met andere spellen heb ik dit niet
Ik heb hem al van day one en dat is mij ook al opgevallen maar dacht ach die heeft gewoon wat tijd nodig om alles in te laden en daarbij intro wordt één keer bekeken en doorgeklikt en de game geeft no problemo dus geen reden tot paniek, ik heb bij geen enkele game dezelfde eigenschappen, maak je geen zorgen als het niet nodig is, ik dacht in het begin dat het zelfs de bedoeling was om de intro met slide overgang van ondergrond te doen veranderen