[XOne] welke router & welke provider adsl

Discussie in 'Games' gestart door underhunter, 10 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagjes

    1. Wat voor routers werken niet goed bij Xbox live en werkt een router ingebouwd in een modem goed?

    2. Welke providers van ADSL zijn goed? KPN neem ik aan van wel maar hoe zit het met freeler of zo? (staat ook niet in de poll)
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    als je adsl lite(hcc/kpn) hebt, kan je dan ook live nemen? khad ergens gelezen van niet.
     
  3. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, maar wij nemen toch basic of family of hoe ze het ook noemen. Ik wil alleen nog antwoord op mijn vragen
     
  4. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Basic werkt niet, dat is al eerder gezegd... Of Family het doet weet ik ook niet... :mad:
     
  5. Xbox gamer fan

    Xbox gamer fan XBOX rulezzz

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke routers er niet goed werken staat op de site van xbox.com en welke adsl goed is weet ik niet maar als je een bepaalde verbinding kiest die speciaal Live ondersteunt maakt volgens mij niet zoveel uit als het maar een broadband verbinding is.

    Je hoort wel natuurlijk veel van welke ondersteunt nou wel Live maar als je een broadband hebt maak niet uit van wie als je maar de netwerk configuratie op de Xbox maar juist invult dan maakt het vanzelf wel verbinding met de servers van Live.
     
  6. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Basic werkt niet? Nou, dacht toch van wel. Ik heb een HCCnet Basic abbo (en dus GEEN HCCnet Lite abbo) en heb genoeg upstream/downstream om lagloos te kunnen liven hoor...
     
  7. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan woon jij in de goede regio. In sommige regio's wil de snelheid namelijk nog wel eens drastisch dalen... :D Vandaar dat ik een lagere snelheid heb dan iemand in, zeg maar, Zeeland.
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Freeler

    Wij hebben freeleer breedband family. En ik wil ook graag xbox live. Dus zeg het me als het je lukt met family (dat is van BBned) Light is van (KPN). Heb jij ook een copperjet 810 modem?
    En hoe ga jij de boel verbinden?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thread titel aangepast ...

    de provider is een smaak en een router is een smaak

    dus we kunnen je hier geen antwoord opgeven.

    kijk eens naar deze thread providers

    of deze centrale thread voor peovider tests en routers ... Ik denk dat je hier mee verder kan komen dus deze thread gaat op slot (het word anders een opsom topic). Voortaan ook een duidelijke titel kiezen...

    zie ook deze thread over routers

    thnx!

    Alle breedband providers werken ... zolang ze maar een goede up en download hebben

    de snelheden moeten minimaal zijn:

    Vraag: Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?

    Antwoord: Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen:

    De minimale download, upload en ping snelheden zijn:

    Download snelheid: 48.0Kbyte/s (394.0Kbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

    Family word afgeraden omdat je niet aan de upload snelheden kan voldoen... sommige zeggen dat ze live zijn, maar het word afgeraden door MS

    zie ook www.xbox.com/nl/live

    deze routers worden ondersteund door Microsoft:

    http://www.xbox.com/nl/live/start/connect/faq/routers.htm

    /Mod topic gesloten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina