ik denk dat ze for one bij sega meer recht hebben op de slogan "design to win" je kan daar meer aan je auto doen dan in RE. het snelheidsgevoel zit er beter in en tis wat realistischer qua rijstijl en AI. dat zijn al aardig wat pluspunten boven RE.
Dat kan kloppen, maar in RE kan het misschien ook, alleen wat later. Later in RE heb je dat echt wel! Rijstijl, je moet er van houden en AI, die gasten bij RE proberen ook veel om je tegen te houden heur! Er zijn zelfs onderlinge 'gevechten'. Maarjah, je houdt van Sega GT, of niet.
ik ben het met fallout eens... Wat ik tijdens het rijden met sega GT heb, dat gevoel heb ik totaal niet met RE. Ik vond het rijden niet lekker, de race gevechten heel nep! Telkens als ik in een race zij aan zij met de computer reed en ik beukte/ tikte hem aan of hij mij, dan was ik altijd de lul met snelheidsverlies terwijl de computer rustig vol gas doorreed.. Als je achter ligt ben je binnen no time weer 2e, maar ooit op voorsprong komen ho maar ( ok het is wel steeds spannend maar ook wel frustrerend door de voorspelbaarheid) Het rijgevoel en acceleren voor/tijdens en na een bocht vind ik beter in sega GT.. Maar het is echt een kwestie van smaak zoals men kan zien, de een vindt RE beter, de ander Sega GT. Misschien komt het door het verschil in genre, de een is meer sim en de ander arcade, waar ik dus kan worden geplaatst in de meer simulatie-liefhebbers. nuff said
Het gevoel in RE dat de tegenstanders even snel rijden is NIET waar!!! In het begin misschien wel maar na een upgrade van mijn wagen kon ik in de meeste wedstrijden en zeer grote voorsprong nemen.Je kon ook zien (op je trackradar) dat de laatste auto's ook een stuk achter de 'kudde" reden. Je kan gewoon deze games NIET met elkaar vergelijken. RE is een arcade racer en Sega GT is een simulatie. Bepaalde mensen gaan RE leuker vinden omdat je na een crash zeer snel naar voor kan rijden maar anderen worden liever gestraft voor hun slechte rijkunsten en eindigen dan maar "realistisch" laatst. Daardoor zijn de 2 games even goed in hun genre met alleen véééél beter grafix in RE!!!!!!!!
ik vind denk Sega GT beter dan RE. bij SGT kan meer tunen, rijd lekkerder. ik vind RE niet zo lekker rijden, beetje te simpel en te houterig. jammer, want het zag er zo veelbelovend uit!! en van je eigen auto ontwerpen is ook niet veel overgebleven....
Zou je dat verdomme ff kunnen onderbouwen? Klote n00b, je kan toch wel gewoon een normaal antwoord geven.
jeez.... mooie glans op de auto's. je bent echt stupide als je chase cam hebt, dat is saai. incar met handschakelen, dat is de goede feeling.
Mja ik heb re nog niet gespeeld maar ik sega gt echt wel cool spel. Gameplay en racegevoel is volgens mij echt heel goed. Alleen is het spel beetje te kort en zijn de grahpics soms raar, je ziet soms de bochten niet goed komen. Maar voor de rest heel goed spel! En aan jullie reacties is re minder goed (sommige vinden van niet maar alé bon) DUS ik weet wat ik wou weten! Degene die deze THREAD( wat dat ook wil zeggen) wil sluiten mag! Cya en merci voor al jullie reacties!
'klote n00b' zeg je maar tegen je vriendjes.. en ik hoef het niet te onderbouwen, ik vind dat gewoon zo.. als je een game na een paar keer spelen weer in het hoesje stopt en nooit meer speelt zegt dat genoeg..
ehmmm.. Waar gaat dit eigenlijk over. Het is toch eigen mening, het zijn allebei hele goeie spellen, ze hebben allebei hun sterke kanten. Ja toch! :-D
minpunten racing evo: 1: veel te veel grip, je slipt niet lekker door een bocht, en voordat je het weet draai je een spin.(vaag) 2: geen achteruitkijk spiegel 3: je haalt auto's makkelijk bij, eenmaal in de groep met auto's is er no way dat je op een mooie manier de voorste kan inhalen, tenzij je keihard de bocht inbeukt tegen de kant. eenmaal eerst pompen de auto's je met een noodgang weer voorbij. 4: als je een tegenstander raakt sta jij bijna stil en pompt die andere vrolijk door. 5: als je vaak met volle snelheid door een bocht schampt en de kant raakt, dan verlies je nauwelijks snelheid, en je raakt helemaal niet in de slip ofzo, soms kan je beter door de bocht beuken dus om sneller te zijn, ipv remmen. sega gt scoort juist goed op deze punten
Say What??!! dat had ik dus echt niet bij SegaGT, van alle spellen die ik nu heb, heb ik Sega GT veruit het meeste gespeeld, soms wel eens 4 uur achter elkaar. Wel heeeel jammer dat er zo weinig banen in zitten, een van de weinige minpuntjes vind ik. oh ja, doseren van gas / rem met de triggers had ook wel wat beter gekund.
CyberLaui's minpunten zijn harde feiten, dat wel.. Maar juist daarom probeer je je 100 procent te geven om die 1ste plek terug te veroveren.. En tegen een vriend is het altijd leuk Sega GT 2002 is niet slecht, maar dat simulatie gedoe boeit me niet..Ik weet niets van dat tune gedoe af, dus dat is al een tegenvaller voor me..
in sega gt haal je de wagens met een beetje goeie move in de binnenbocht in, soms een schamp met 2 wielen door de berm anders raak je em ofzo, als je eenmaal eerst ligt zitten er altijd wel een stuk of 2 vlak achter je, je moet dan geen fouten maken want dan zijn ze je voorbij, je moet je dan echt focussen en mooie bochten nemen om voor te blijven. dat is het vette aan sega gt
een wijze man zei ooit eens tegen me.. overal waar TE voor staat is negatief.. behalve bij TEvreden..