1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA IV Nachtlaunches

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    hmmm probeer wel ergens een poster op de kop te tikken
     
  2. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu verplaats je het eigenlijk alleen om 10 uur eerder te spelen.. now dan laat mij maar lekker pitten endan volle dag spele maar ieder zo zijn ding :) tis vakantie dus maandag ff naar kroeg sta keer op endan ff fietsje gta hale:p
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie wel wanneer UPS met m'n GTA voor de deur staat! :)
    Fast Shipment, dus dan moet ie binnen 1-2 dagen binnen zijn. Dus dan zal hij er wel op vrijdag zijn.
    (pre-order Gamehubs.com)
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Die poster van gamemania hoef ik niet die heb ik al op mn deur hangen hihi lief, en nacht launches mn ass, ik moet genoeg rusten voor de 29ste dus optijd naar bed en dan naar de winkel en dan terug en dan gamen
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    @ bierboven: hoe kom je aan zon poster???*) ik ik probeer wel iets te regelen bij de gamezaak hier;p
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hier in de buurt zijn geen winkels die aan een nachlaunch doen. De volgende ochtend ga ik uitgeslapen en wel op de fiets naar de stad hier, samen met Marciiano van XBW:b:
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hoe leuk ook zo'n nachtlaunch klinkt, ik lig liever in me bed en de volgende dag fris en fruitig de winkel in. Als ik om 00:00 daar de game haal, lig ik om 01:00 te ronken op bed. Ging vroeger vaak genoeg naar de sneaknachten in de bioscoop. Films begonnen om 00:00 ook, en om 12:00 de volgende morgen rolde je de bioscoop uit na 5 films te hebben gezien. Gaar dat je was, maar wel leuk :)
     
  8. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    via mn oud collega
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    DimensionPlus gaat niet aan nachtopening doen. Baal ik wel van. Al zouden ze 1 uur open zijn van 24:00 tot 01:00 dan verkopen ze al wat.. ik begrijp 't niet..
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    degene die naar de nachtlaunch gaan hebben er niet goed overnagedacht, omdat er altijd wel winkels zijn die de game al hebben, dit geldt ook voor degene die al betaald hebben voor een pre-order,

    ik heb niks gepre-ordered, ik hou gewoon het forum in de gaten, en de winkels hier in gouda, ookal is het maar 5 min fietsen naar die nachtlaunch, terwijl die gasten in de rij zitten te wachte, zit ik hoog waarschijnlijk al te gamen,

    bij de FRS had ik rbs v2 al 3 dagen voor de release, ( of 2) dus bij gta zullen ze hem ook wel wat eerder hebben:)
    alleen nu nog hopen dat mij 360 optijd terug is:p
     
  11. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Die pooster (Stond dan wel 29April ipv Out Now op) zat ook in zo'n gamer blad bij de Autoweek :p
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo ben ik ook van plan het aan te pakken *)
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Had gisteravond snel een emailtje gestuurd, sta nu op de lijst dus hoop dat het goed komt :+
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    vrijdag dus een paar winkels afgaan :+
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, mooi! :) Ze krijgen daar meestal wel veel exemplaren binnen, maar bij GTA IV is het denk ik toch wel wat anders. De aantallen zijn namelijk niet gegarandeerd. Hopen voor je dat het goed komt. :)
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat heb je fout, voor RBS V2 hoeft niks getekend te worden of wat dan ook voor dat je de game krijgt. Die games worden verkocht zodra ze binnen zijn. Voor GTA en bijvoorbeeld Assassins Creed moeten contracten worden getekend voordat je de games krijgt dat hij niet eerder word verkocht dan die datum omdat he zulke populaire games zijn.
     
  17. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    assassins creed had ik anders wel al twee dagen van te voren van de top 1 toys.
    het scheelt trouwens wel dat dit niet een stad, maar een dorp(je) is.
    Ik neem dan aan dat de games als het aan jou ligt eerder worden verkocht.
    Tot nu toe heb ik nog altijd de games hier bij de top 1 toys (heel soms music store) altijd 1 of 2 dagen eerder kunnen kopen.
    dus ik ga vanaf vrijdag tot dinsdag (indien ik de game niet eerder heb) die winkels afbellen, wie weet.....
     
  18. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik hem preordenen, zodat ik aanwezig kan zijn op de nachtlaunch van Game Mania in Roeselare. I know, het is een beetje laat om te preordenen maar als je hem 0.00u op 29 april wilt hebben, ben ik er graag bij :)
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dinsdag eerst eens lekker tot een uurtje of 6 werken, hopelijk ligt GTAIV dan op mat als ik thuis kom. Dan de hele nacht gamen.

    Dan mezelf een comazuipen met koninginnedag. En dan donderdag DE HELE DAG spelen :)
     
  20. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Das knap ik denk dat je dan de volgende week donderdag bedoelt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina