1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox groene box, waar kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [-FREEZER-], 5 dec 2002.

  1. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: xbox groene box, waar kopen?

    ik kijk altijd verder....maar misschien kijk ik niet in de juiste richting.....tips?
     
  2. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    en wie zegt dat ik dat doe?

    als er een nieuw spel uitkomt...die ik moet hebben,haal ik hem meteen.....ga niet zitten w88 tot iemand hem te koop aanbiedt.....ruil ook niks,want er is altijd wel iemand die een bepaald spel wil spelen(visite bv)...of als ik een x ziek op de bank lig...
     
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Op veel andere sites mag je wel over modchips praten.....
     
  4. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dat modden...tja,vaag speelgoed....leuk om goedkoop te gamen...maar helemaal goed gaat het niet met dat live...en dan nog het inbouwen,schakelaars aan of juist weer uit...

    ik vind het meer iets voor de wat jongere gamer,die kunnen toch wat minder besteden over het algemeen.


    ik wacht voorlopig rustig af,voor ik ook maar ga denken aan een sjip
    8)
     
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was voor mij niet de rede om hem te modden....

    kijk meer films dan dat ik op me doos game;)
     
  6. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Iedereen die een chip koopt doet dat natuurlijk voor die divx en voor linux en zo, natuurlijk.

    Een chip kopen om games te kopieren, wie komt daar nu op.

    |:-
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé,

    Nog even over die DOOSJES.
    Bij de MediaMarkt verkopen ze zowel zwarte als doorzichtige doosjes. Daar kan je die Sega + JSRF gewoon indoen.
    Moet je alleen nog een cover vinden op internet die je kan printen (in kleur).

    succes
     
  8. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    ik heb 2 dvd-spelers staan,ga de xbox dus niet voor films gebruiken....heb een adresje voor dvds,dus hoef er zelf ook geen moeite voor te doen...tja,linux...waarom zou ik?

    Waar ik dan op uitkom is het illegale spelcircuit....of dat dan kopies of wat dan ook zijn
     
  9. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk eens op http://www.cdcovers.cc/covers.php
     
  10. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik schop deze thread weer even omhoog, want ik had afgelopen weekend een goed idee omtrend dit probleem.

    Huur "The Grinch" en lever hem dan weer in met een zwart doosje. Deze film zit nl in een groen dvd-doosje. Je moet dan wel zwartje doosjes hebben om mee te ruilen.

    Is dit iets?
     
  11. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: xbox groene box, waar kopen?

    Je kan met een modchip op live... Er zijn al modchips uit waarbij als je de openknop van de xbox 3 seconden inhoud dan schakelt hij de modchip uit en heb je weer een originele bios moet je alleen origineel spel hebben!! En wil je weer kopieen spelen dan moet je hem weer 3 seconden inhouden...!! En zo kan je hem switchen tussen modchip aan en modchip uit!!
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  12. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: xbox groene box, waar kopen?

    ik heb zo het idee dat jouw reactie niet mag ;)
     
  13. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    diefstal...
     
  14. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    funny guy...:cool:

    Heb btw al een reaktie gekregen op een mail naar futurezone of zo.....zij krijgen de groene cases binnenkort weer binnen en zouden mij mailen wanneer ze er zijn. Dan nog rest mij denk ik naar rotjeknor te rijden, want ik ga nevernoway 1 doosje bestellen met x euro aan bestelkosten..

    maar ja, we zien het wel.

    m-X
     
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb op marktplaats een ruil gemaakt...onderdeel van de deal was een demo-disc....die zat in een origineel doosje,weet ik alleen niet of dat altijd zo is

    maar had een spel met een verrotte sticker(dank aan bart smit)..die heb ik dus omgewisseld.

    Geen idee waar die demo van was,en of ie zo geleverd word..maar groen was ie!!!!
     
  16. Razorfist

    Razorfist Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.opus.nl verkopen ze groene dvddoosjes, ze hebben er alleen geen foto van.

    Ik heb hier vanmiddag 50 dvd's besteld met los daarbij doosjes en heb er voor de gein 10 groene bijgedaan :p

    Ik laat jullie wel weten hoezeer de kleur overeen komt.
     
  17. Razorfist

    Razorfist Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze binnen en ze zijn leuk groen!
    De originele doosjes zijn een beetje transparant groen, deze niet.. deze zijn 'gewoon' groen :p
    De kleur lijkt nog het meest op het groen dat in de verpakking zit van bijvoorbeeld de controller en achterop de doos van de xbox. Iets minder fel misschien..

    Ach.. voor 1,77 per 5 mag je geen wonderen verwachten hè ;)
     

Deel Deze Pagina