Ik kom niet verder dan Chuo Street....HELP WANTED!!! Hiroshiya verslagen en grafity gespoten. Op de map blijven twee oranje puntjes zichtbaar maar kan er niet bij. Eentje bevindt zich op het afdakje vlakbij gebouw met veel ramen (start) maar ik kan er niet bij. Heb al geprobeerd met "boost"grind via de rail maar op de een of andere manier kom ik er niet op....ben ik op de goede weg of is er een andere manier?? PLEASE LET ME KNOW, THANX!
Heb je al geraced tegen die drie Poisen Jam Je moet naar dat grote groene kunstwerk en daar ergens vind je Poisen Jam Daar moet je dan tegen racen
'je kunt bij dat gebouwtje een trap op door door een glazen deur te gaan, maar ook via een buiten wenteltrap, kwee nie meer precies of daar iets ligt maar geloof het wel
[Ik kom niet verder dan Chuo Street....HELP WANTED!!! Hiroshiya verslagen en grafity gespoten. Op de map blijven twee oranje puntjes zichtbaar maar kan er niet bij. Eentje bevindt zich op het afdakje vlakbij gebouw met veel ramen (start) maar ik kan er niet bij. Heb al geprobeerd met "boost"grind via de rail maar op de een of andere manier kom ik er niet op....ben ik op de goede weg of is er een andere manier?? PLEASE LET ME KNOW, THANX! [/QUOTE] Het beste wat je kunt doen is vanaf de "START" plek omdraaien, en rechts omgaan, daar zie een 'tussenstraat' met aan de rechterzijde een trap. Daar op springen met de A button. Je ziet vanzelf dat je op een zgn. platformpje komt. Als je op het platform bent, richt je dan op de plek van het flikkerende 'soulpoppetje'. Minstens 2 tegels afstand vanaf de richel. Vervolgens druk je de B button in voor een "boost" en stuur met je controller naar "boven", anders "val" je te snel. Soms moet je wel diverse keren opnieuw beginnen omdat je het net niet haalt. Blijf proberen !! Bij mij heeft het ook een keer of 6 geduurd voordat ik eindelijk bovenop die zgn. bushalte kwam. Succes !! Lukt het niet mail dan weer even.