1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het kan nooit lang meer duren voordat er meer filmpjes opduiken, die eventueel meteen gecaptured worden door een of andere slimmerik en vervolgens als een lopend vuurtje over internet verspreid worden :9
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    en toch wil ik geen ingame beelden zien tot ikzelf de game speel. Ik wil me laten verrassen.
     
  3. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    beelden zijn toch anders als op je eigen tv:b:
     
  4. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb even gekeken, Via een omweg bij de filmpjes gekomen. De ene is een Rick Roll en bij de ander zie je een plaatje van GTA III en allerlij teksten als: Youa ll fail, why cant you just wait!
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dat zijn dus niet de filmpjes waar ik op doel. Zulke filmpjes doen al maanden de ronde... Beter zoeken dus.

    Er is een reden dat die nepfilmpjes er niet afgeflikkerd worden en de filmpjes waar ik de link naar gaf wel.
     
  6. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de 2 links die je gaf |:-
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar zijn de filmpjes al uit gedelete en is een automatische zoekopdracht naar GTA IV gameplayfilmpjes :x Als je nou een heel klein beetje onderzoek had verricht had je dat zelf ook kunnen inzien.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Idd, en een paar staan zelfs nog bij de link.
    Echter wil je ze openen krijg je ook een bericht dat de filmpjes zijn verwijdert wegens auteursrechten:)
     
  9. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen denk ik dat we echter wel wat te zien krijgen aangezien er wel wat van die gastjes een TIJDELIJK HOST kunnen vinden voor hun filmpjes :D
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb nog geen 1 enkel filmpje gezien, en een stuk of 5 screenshots....
    Eerlijk gezegd kreeg ik pas zin in GTA4 sinds deze week lol.
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha lachen...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Voorpret van games zijn meestal de meeste pret!, het bezit van het stuk einde geluk. Je hebt toch echt genoeg filmpjes kunnen zien hoe de leefwereld in de GTA is, hoe de graphics en de physics etc zijn. Rockstar heeft bij het weglaten van echte gameplay echt niet in z'n achterhoofd dat mensen afvallen naar een andere game. Eerder dat verassings effect dat men niet weet hoe het zal spelen, en dat is maar beter ook. Ik wil zelf voor het eerst Nico besturen, niet een andere aap..., denk je niet?
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zouden er gameplay filmpjes verschijnen, ik ga ze niet kijken.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik had dat met GTAIII, het leek wel of ik in een grot gewoond had want ik wist helemaal niet dat deze game uberhaupt aangekondigd was. En toen op een vrijdag belde een maat van mij op dat gta 3 in de winkel lag voor de ps2. Ik dacht dat het een grap was maar toen toch naar de free record shop gegaan en idd. Nou het was een schok toen ik de ps2 aanzette, zo mooi en groot en blablablablabla... het was een ervaring gewoon om zoiets mee te maken. En dat word dalijk ook met gta 4 want heb nog niks van de gameplay gezien dus lekker spannend.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570

    Blijkbaar zijn alle mensen die het gepre-ordered hebben of op 29 april het daarmee niet mee eens..
    En je kan de game toch ook in mei kopen als je twijfelt?
     
  18. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het een met je;) Het is allemaal wel erg krampachtig van R*, hoe ze zich gedragen en alleen maar screenshots en trailers verspreiden. Ook al laat je maar 2 à 3 min van de gameplay zien, verklappen ze niets van het verhaal. En iedereen zal het fantastisch vinden. Of hebben ze andere reden? Bang voor kritiek? Ultieme verrassingseffect als je begint met spelen?

    Al met al geen reden voor mij om hem niet gelijk op 29 april te kopen, met de vorige delen hebben ze bewezen dat ze het kunnen:D

    Nog ff volhouden :)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vroege GTA gamers bestraft?

    Het wachten op Grand Theft Auto IV is bijna voorbij, als je de game echter nu al in handen kunt krijgen ga je natuurlijk niet wachten tot 29 april.

    In een e-mail van Rockstar laten ze weten aan hun relaties weten dat de games morgen verstuurd zullen worden, hiervoor moet de desbetreffende relatie wel even reageren welke versie ze willen hebben en wat hun Xbox 360 gamertage of PlayStation 3 ID is. Dit laatste is niet voor niets:


    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Xbox 360 Version

    We need your Gamertag because Microsoft will be helping Rockstar Games monitor access to the online modes up to release date. Because of this, we will need to add your Gamertag to the approved list of gamers who can play online prior to release. In addition to supplying this information, if you do intend to go online before April 29th, you will need to change a couple of the basic settings on your Xbox 360 and keep these settings like this till the game comes out, otherwise other people will be able to see your achievements list for GTA IV (even if you are playing another game) and we’d like to keep that information back for the fans. You will have to switch your profile to private and appear off line. We have attached a document that explains exactly how you do this just in case.

    PS3 Version

    There are no privacy settings that can be set on the PS3 but we will still be tracking who is going on line so again it will make it easier for us to identify you as a genuine user if we have your ID.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Rockstar doet er dus alles aan om nog zoveel mogelijk geheim te houden rondom Grand Theft Auto IV.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Eigenlijk zou het toch niet hoeven, want rockstar gaf toch een boete als het te vroeg uitkomt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina