[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast!
    ik zit nu in de laatste level waarbij je een deur opendoet en op een balkon komt te staan, dan hoor je zo'n mannetje die zegt: Let's see how you handle this one. en word je van het balkon afgeschoten, er komt dan een helicopter van hun erbij en ik ga dus steeds dood door die heli en ik weet neit wat ik moet doen ???
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb RBSV 2 al weken lang niet meer gespeeld, heb 'm in de archiefkast gestopt totdat er een fatsoenlijke patch komt voor al die bugs/glitches en nieuwe mappen.

    Nu speel ik alleen COD4 en dat is zo heerlijk om te spelen..........
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal jammer genoeg niet werken maar er is wel een manier waarop je hem kan krijgen. Dan moet je op een bepaalde manier de game opstarten zodat je bent ingelogd op je gamertag maar dat de game denkt van niet. De preciese manier staat op Youtube en de bekende achievementforums. Ik ben hierdoor zelf mijn Elite rang kwijt maar die zal ik wel weer behalen. Als het goed is is er nu ook een manier om dit te doen en je rang ook nog te behouden. Ik ben het wel met je eens dat je niet op Ubisoft moet gaan wachten want ze zouden net zo goed de PFC achievement niet kunnen fixen maar wel de glitch waardoor je de achievement nog wel kan behalen. Als je echt de PFC achievement wil zou ik dat nu doen. En als je het goed doet kan je je rang ook nog behouden.
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een snellere manier om van bv grenades naar flashbang te switchen, vind groene knop ingedrukthouden en dan naar rechts op dpad omslachtig.

    Wat is nou precies voordeel van zo'n laser op je wapen?
    Zie er veel mensen mee lopen maar het veraad ze wel waar ze zich bevinden.
     
  5. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Achter de bloempotten cover nemen en op de helikopter blijven schieten. Als hij raketten afschiet naar de rechterkant vluchten en weer in cover achter de bloempotten maar nu richten op de binnenstromende vijanden. Als de helikopter dan weer raketten afschiet teruggaan naar je orginele positie en het huis binnendringen waar je weer wat vijanden op afstand moet houden.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar tussen de launch en 2 weken erna werd RBSV2 erg veel gespeelt in mijn vriendenlijst. Meestal van de 20 online wel 12 of 15. Nu is dat meestal maar 1 of 2 personen.
    Iedereen is weer teruggegaan naar call of duty 4. Ik zelf ook want ik vind de online van cod4 gewoon veel beter. Vind iedereen dit of zijn er hier mensen die cod4 in de kast hebben gegooit?

    Ik heb zelf de singelplayer nog niet uitgespeelt en nog niet een 1 co-op missie gedaan, dus als iemand zin heeft moet hij mij maar even een invite sturen.
    Ajuus!
     
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de SP wel uitgespeeld op realistic maar dat was niet erg lastig, samen met een vriend coop gedaan.

    Soms spelen we nog wel eens samen splitscreen TH maar verder ligt de game te verstoffen. Ben zelf ook weer lekker COD aan 't spelen en wat loopt dat heerlijk soepel!
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee, snellere manier is er niet.

    en het voordeel van de laser is dat je altijd een idee hebt van waar je aim zich bevindt en bij met name wapens waar je niet zo snel mee zult gaan inzoomen (shotguns, raging bull) is dat wel handig (persoonlijk geef ik de voorkeur aan de reflex scope)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt*)

    Maar hoe moet ik die laser dan zien, als ik in een kamer scan met die laser en hij staat om het hoekje dan zie ik hem daar op mijn hud, zonder dat die laser zijn lichaam heeft geraakt/gescant?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die laser is alleen een hulpmiddel voor het richten,

    de GPS device kun je gebruiken om te scannen of er mensen bij je in de buurt zijn (vaak wordt deze gerestrict door de host)
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, duidelijk.

    Dan werkt het beter als je een stip in het midden van je tv zet.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is waar maar dat zou ik niet te hard roepen als je op live aan t spelen bent :D
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

    Ik heb deze voor €25,00 overgenomen van Smartass. :) Krijg hem morgen ofzoo wel binnen. Wie mag ik toevoegen om mee te spelen? :)
     
  16. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je accuracy gaat ook iets van 10 % omhoog, weet niet meer hoeveel precies maar stond een keer op ubisoft forum.
     
  17. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehh... Gisteren kreeg ik een update voor de game!
    In elk geval een bug-fix voor de "Private first class" bug.

    Of het met de schermopbouw beter is weet ik nog niet...
     
  18. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet mee eens... Vegas is meer tactisch, waar je bij COD4 binnen een minuut 3 keer dood kan zijn geeft R6V2 veel meer rust waardoor je iets langer kan genieten van het feit dat je leeft!

    Maar goed, ook dat is weer persoonlijk... ik ben niet zo'n rusher.O-)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rainbow Six Vegas 2 Title Update Available Now

    A title update is now available for Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2, fixing many of the issues reported by the community, including many gameplay tweaks based on gamers' feedback. Here is the list of improvements and fixes included with this patch:

    Improvements

    Weapon Switch
    Swapping to & from Pistols are now faster in Multiplayer.

    Sound Loops
    Optimized sound bank to improve weapon firing and helicopter sound clips that loop over and over.

    Pings
    Servers now update their pings more often so that players have a more accurate value of server performance.

    Team Leader Respawn Modification
    Spawn Shield is shorter when respawning with the Leader.

    XP Modifiers
    When there are more people on a team than the other, there is an overall XP modifier applied to all XP gained during the game.

    Outfitting
    By pressing the start button, players now have access to the outfitting menu in observer mode.

    Team Deathmatch Respawn Modification
    Respawning in Team Deathmatch now work like regular Deathmatch (random points throughout the map) which intensifies gameplay and minimizes spawn camping/trapping.

    Faster Respawns
    Faster respawns for Deathmatch and Team Deathmatch. You no longer have to wait a full 10 seconds!

    Custom Search
    Players who enter a room using custom search then exit will be brought back to an automatic search with the same criteria.


    Fixes

    Rank Reset Glitch
    Fixed. Players will be able to use their Xbox guide during the game loading without risk of losing their rank.

    Private First Class - Achievement
    If you are ranked Private First Class or above, you will automatically get the achievement after the title update is complete and you load your gamer profile.

    Freedom Shall Prevail - Achievement
    If you’ve passed all checkpoints on Story Mode on Realistic and finished the game, you will automatically get the achievement after the title update is complete and you load your gamer profile.

    That Wasn’t So Hard - Ribbon
    Your ribbon now unlocks when you get the achievement.

    Light Machinegun Sound Glitch
    When firing continuously with any light machinegun, the sound of the weapon will no longer get cut off.

    Civilians & Hostages on Tactical Map
    No longer are displayed as terrorists.

    Shield Teleport Glitch
    Players can no longer teleport when trying to take cover with a shield

    Out of Map Glitch
    Players can no longer cover-peek into each other to raise a team mate above their heads that allows them to walk into areas outside the designated map.

    Friend Invite in Ranked Matches
    Inviting friends in Ranked Matches now work correctly.

    Custom Face
    Previously, Custom faces were sometimes copied over to another player’s face. This is no longer the case. Custom faces will display the proper faces.

    Radar Jammer
    Radar Jammer now work for clients, not just hosts.

    XP Farming
    That one famous area in ACT 1 “Ambush” will no longer allow XP Farming.

    Observer Mode
    Players will no longer be stuck in the respawn screen at 0 seconds while in observer mode.

    Weapon Restriction
    The weapon restriction configuration is no longer kept in Terrorist Hunt, Story and Co-op Story.

    Custom Camo 3 Save
    The colour and pattern of Custom Camo 3 now saves correctly.
     
  20. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk, hier heb ik wat aan!

    Thnx...

    Hmm, minder lang wachten als je dood bent, super!:thumbs:
     

Deel Deze Pagina