Weet iemand of EA dit jaar ook een nieuwe f1 game op de markt brengt? T zou wel vet zijn om Jos in de Minardi te besturen. Nadeeltje, dit seizoen is de GP van Belgie geschrapt. Dus ook geen Eau Rouge om door te knallen! Pleez gimme some info!
Voor zover ik het weet is er nog geen F1 game van EA in de planning. Maar ongetwijfeld komt er binnen nu en een jaar of anderhalf wel een nieuwe. Tis alweer een tijdje terug namelijk..
f1 2003 komt eraan, maar ik weet alleen niet wanneer. Naar het schijnt is het wel de laatste van de f1 reeks van ea omdat de licenties te veel geld kosten. Maar ze zullen snel met een nieuw spel uitkomen nu microprose (de makers van gp4) opgedoekt is.
Hopelijk wel leuken en beter dan f1 2002 op xbox want die was echt nep, mario cart was zelfs nog realistischer. En mocht het ze deze keer weer niet lukken dan speel ik hem gewoon op de pc want daar zijn ze gewoon perfect. Maar ja, xbox is juist ook zo krachtig en niet alle pc's kunnen eraan tippen, we zien wel wat het word als ie uitkomt op console.