Centrale FIFA 2003 topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door eduard, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al wat topics over FIFA 2003, maar ik zou graag hier het centrale topic van willen maken (voor diegenen die geintereseerd zijn en ervaringen willen uitwisselen...

Ik moet zeggen dat ik het zelf tot nu toe het beste voetbalspel vindt, voor de XBox. Ik heb FIFA WC 2002 en ISS2 ook gespeeld (evenals Sega Soccer Slam, maar die laten we buiten beschouwing) en FIFA 2003 rockt hard...

Vragen/opmerkingen:

- Ik heb vaak het probleem dat als ik bijv. een rebound v.d. keeper weer in m'n voeten krijg (en ik heb al getapt op de schiet-button, terwijl de bal onderweg was naar m'n voeten) ik die bal gewoon niet kan wegschieten. Soms loop ik 'm dan maar de goal in, of hij wordt gewoon door de keeper/verdediger van m'n voeten weggekaapt (als ik vlak bij de goal ben)...
    Ken iemand dit probleem ook? Zo ja, hoe op te lossen?

- Semi-pro is nu niet meer moeilijk, maar Professional tegen bijv. Brazilie kost me nog wel veel moeite... welke settings gebruiken jullie meestal (staat ff los van hiervoor genoemde melding)?
    Mijn meest gebruikte settings:
    - Professional
    - Camerastand: TV-stijl (weet niet hoe het heet);
    - Manchester United 4-3-3
    - 4 minuten per helft;

- Ik heb soms echt een hekel aan de AI van m'n eigen verdedigers... op het moment dat een tegenstander de ruimte in loopt met de bal, deinzen de verdedigers juist WEG van dze man... echt irritant. Logischer zou zijn dat ze het gat proberen dicht te lopen, of dat ze 'm achterna gaan, maar nee hoor... je moet echt je eigen problemen oplossen ;-(

Deel je ervaringen, stel je vragen, etc....

2. Hotshot

Hotshot Guest

Heb je een mod ingelicht over dit centrale topic?

3. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Nope,
    sorry, zag net pas de sticky... Heb al mod's ingelicht hierover...

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Officieel Centraal Topic komt eraan!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina