1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    en waarom wil iemand dat zien? Dan is het toch niet leuk meer als gelijk al weet hoe het begin gaat.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    /Mod ...................geen verwijzingen naar illegale meuk. Gewoon over de game zelf hebben.........~Kevf
     
  3. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, explosie van gameplay vids vandaag :p
     
  4. Niko18

    Niko18 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist grappig om wat van de gameplay te zien, voor mij persoonlijk verpest het de ervaring van een nieuw spel niet bijzonder omdat je alleen een rijdende auto ziet , het is toch gewoon leuk om stukje gamepay te zien?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou naar die in-game beelden kijk is de camerastand nogal gaar tijdens het rijden. In bochten e.d. ...Of kijk ik daar scheef tegen aan
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ondertussen het hele filmpje al gezien. Fucking geniaal dat wel, al vind ik het wel zonde dat ik het nu al gezien heb. Ahja fuck, intro van San Andreas had ik ook al gezien voordat ik de game zelf had gespeeld. Roman is geniaal en ik vond het rijden er juist dope uit zien. :)

    Nu kijk ik in ieder geval echt helemaal niks meer. En dat meen ik!
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het volgende:

    Ik heb de controle lay out gezien van GTA 4, maar is deze ongeveer hetzelfde als deel 3 qua movement en camera? Er staat wel linker stick : movement, rechterstick : Camera..is dit zoiets ala een shooter of meer in de trant van deel 3, SA en Vice City waar bij altijd de camera wel met je meedraaide?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die is toch altijd al wat gaar geweest,.. a la Sega Rally,.. je auto draait tov de camera als je de bocht omgaat ipv zoals bijv burnout waar de camera altijd strak achter je auto blijft.

    ik ben er geen fan van maar het went wel,.. ik hoop wel dat de camera wat hoger zit nu , in SA hield ik altijd de stick omhoogedrukt om een beetje overzicht te houden
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  9. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat vet man :D ff dixons gebeld, ze zeiden dat ze m mochten verkopen als ze m binnen hebben dussss hoop dat het waar is :D
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lol, krijgen ze m natuurlijk pas de 29e met de post binnen;)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Soundtrack @ Wikipedia!

    Zou real kunnen zijn, hoop het eigenlijk wel. Ziet er goed uit.

    Kanye West feat. Rakim, KRS-One, and Nas - "Classic :thumbs:
     
  12. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik hoop het niet :p
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Realplayer gaf me laatst een update toen ik em opstart om em te upgraden naar een nieuwere versie. En met de upgrade krijg je de optie om filmpjes die je online bekijkt op te slaan. :)
     
  14. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden het volges mij al gemeld dat de camera bij de auto aan de bestuurders zijde was gericht, ik vind het wel tof...
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow,

    Dit had ik dus echt nooit verwacht.


    Dat RockStar op een dag mijn favoriete muziek in mijn favoriete game zou steken.

    Dat word dus mooi een paar missions doen, een dikke bak jatten, een rustig plekje langs het water zoeken en heerlijk genieten van de muziek, al kijkend naar de opkomende en ondergaande zon.

    Ben zeer benieuwd naar de complete lijst met alle nummers van deze radiozender, Maar weet nu al zeker dat dit mijn fovoriete zender gaat worden.

    Edit: Nu maar hopen dat die lijst op Wiki niet fake is.
    (En ja, mijn muzieksmaak is ietwat afwijkend)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha geniaal hoe mensen willen genieten van de animatie van de zon op een beeld scherm...
    zit je daar op je stoel, voor je beeld scherm, naar zo'n zon te kijken met rode kleurtjes en een stad op de achtergrond, JOEPIE DE POEPIE, en dan hoor je ambiente geluidjes, je hebt het in Just cause kunnen zien, zoiets is leuk en mooi maar niet boeiend voor de gameplay, maaroke, het punt om naar de muziek te luisteren is natuurlijk wel gegrond
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    prijs voor t oudste nieuwtje van de dag gaat naar,....... Proceela :D
     
  18. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:_O_:lol::lol:
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Owjee, ik voel een OW aankomen :+.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Er zijn ook mensen die hem al gespeeld hebben als ik kijk bij Mygamercard. Ook mensen met achievments, ben nu die gene zijn account aan het checken. Hij heeft al 20 GS maar kan zijn Achievements niet zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina