Eigenlijk is het vreemd dat we inmiddels zo moeten gaan denken, vind je niet?
Je koopt notabene een apparaat van ruim 400 Euro !! Hiervan mag je verwachten dat deze geen problemen geeft, laat staan dat jij al van te voren al er over na gaat denken dat de kans zeer aanwezig is dat je Xbox defect raakt.
Ik heb met verontwaardiging zitten lezen over al deze berichten op dit forum waar mensen hun xbox moeten terug sturen omdat deze defect is. Vaak door het al om bekende hardware probleem. Zeker voor een bedrijf als Microsoft vind ik dit een kwalijke zaak.
Het erge vind ik eigenlijk nog dat wanneer deze, al dan niet uit goede service is gemaakt, een tijd later opnieuw kuren begint te vertonen.
Mijn xbox is nu voor het eerst terug voor reparatie na bijna 2 jaar zonder problemen (even afkloppen) te hebben gespeeld. Ik moet er niet aan denken dat ik hem binnenkort weer moet terugzenden naar microsoft (hier, daar ga ik al weer de fout in
)
Klik om te vergroten...