Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm let's hope so!
     
  2. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Was bij mij ook, duurde bij mij 1 dag na de email voor die werkte, en nu staat die 1 dag op status: Ontvangen factuur gegevens, dus zal wel allemaal zo horen! ik denk dat ik met 100% kan zegge dat ik hem voor GTA terug heb en dat is het belangrijkste, ALS DIE DAN MAAR WERKT, en GOED ook:9
     
  3. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het vreemd dat we inmiddels zo moeten gaan denken, vind je niet?
    Je koopt notabene een apparaat van ruim 400 Euro !! Hiervan mag je verwachten dat deze geen problemen geeft, laat staan dat jij al van te voren al er over na gaat denken dat de kans zeer aanwezig is dat je Xbox defect raakt.:x

    Ik heb met verontwaardiging zitten lezen over al deze berichten op dit forum waar mensen hun xbox moeten terug sturen omdat deze defect is. Vaak door het al om bekende hardware probleem. Zeker voor een bedrijf als Microsoft vind ik dit een kwalijke zaak.

    Het erge vind ik eigenlijk nog dat wanneer deze, al dan niet uit goede service is gemaakt, een tijd later opnieuw kuren begint te vertonen.

    Mijn xbox is nu voor het eerst terug voor reparatie na bijna 2 jaar zonder problemen (even afkloppen) te hebben gespeeld. Ik moet er niet aan denken dat ik hem binnenkort weer moet terugzenden naar microsoft (hier, daar ga ik al weer de fout in |:- )
     
  4. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je volkome gelijk hebt, maja ALLES gaat kapot, laptops, PC's weet ik veel wat! Hoorde nu ook al dat de PS3 na 2/3maande het begeeft en dat de sony service 10x slechter is dan bij microsoft, naja het is te hopen dat ik mijne nooit meer hoef op te sturen, nu net mijn 1e probleem na bijna 1jaar in bezit te zijn van de xbox... naja dat neme we maar voor lief, en met de goede service doen we het dan maar! maar goed je hetb wel gelijk :)
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie je 360 terug kregen, ik had smiddags een mailtje gekregen dat mijn apperaat alweer naar mij is verzonden, en ik vroeg me af wanneer ik hem kan verwachten,
    want het trackingnummer doet het niet die ik via mijn mail kreeg,
     
  6. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mail gekregen dat ie gerepareerd was. Nu maar hopen dat ze de xbox meteen dezelfde dag doen opsturen! Dan heb ik de xbox morgen of overmorgen thuis (lekker voor het weekend) en anders maandag maar dan wel nog voor gta4!
     
  7. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil gewoon even klagen dat mijn 360 alweer kapot is (nu geen rrod, maar simpelweg geen beeld meer)

    Net nu ik GTA4 wilde spelen, bah hoop dat ik een nieuwe krijg anders toch maar aan die gevreesde ps3 :mad:.
     
  8. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    je verdiende loon omdat je m liet ombouwen!
     
  9. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die een mailtje ontvangen met dat de Xbox klaar is en terug word gezonden het duurt ong een dag voor die tracking nummer werkt!
    Daarna staat ongeveer 1 dag die tracking nummer op factuur ontvangen.

    Dit zijn mijn ondervindingen, inmiddels staat er transit en om 20.00uur stond er Vertrekscan, dus die van mij is onderweg!

    Als die morgen (wat naar alle waarschijnlijkheid zo zal zijn) binnen is dan heeft het terug sturen vanaf de mail dat die klaar is 3dagen geduurt, in totaal dan 1week en 1dag. Best goeie service, alleen ik had nogal wat problemen met het verzenden het mailtje kwam niet aan en server lag er daar uit enzo enzo, en daar deed ik al 6dagen over.... dus dan in totaal 2weken...

    Maar iig terug voor GTA IV!!!! :D:b:
     
  10. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ongeveer exact hetzelfde! vorige week zondag ging ie kapot, toen gemaild, werkte niet, uiteindelijk vrijdag opgestuurd. Nu is ie weer terug en hij is nu écht onderweg, dus morgen krijg ik m terug. Ben al met al wel tevreden over de service!
     
  11. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    :) mijn vorige ging ook kapot en daar heb ik niks aan veranderd....
     
  12. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat onze samen naar NL toe komen ;d
     
  13. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ze dan wel de goeie bij iedereen aflevere:9 En anders bij mij de besteO-) Just kiddin!:thumbs:
     
  14. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistere toen ik aan het werken was, is UPS mijn Xbox 360 komen halen (het is toch een redelijk oud model, de 1ste om exact te zijn), man was naar het schijnt vriendelijk en kwam in een zwarte grote wagen (wat mijn mama dan gezegt heeft :9) Ze zeiden dat het tot 2 weken kan duren dat voordat het terug zou zijn. Nu mijn vraag, komen ZEI het brengen? (UPS) Want moeder zei dat die het gingen brengen, maar veel vertrouwen heb ik er niet in...
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    dat klopt ja, UPS komt je Xbox360 terugbrengen :)
     
  16. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat ik mijn Xbox terug kan verwachten? De status op Xbox.com staat op 4* en is apparaat verzonden naar klant. En op de UPS tracker krijg ik dit:

    [​IMG]

    Goed nieuws toch?
     
  17. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat lijkt me wel ja, zoals te zien is je xbox nu al in rotterdam aangekomen, dikke kans dat UPS vanmiddag voor de deur staat
     
  18. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    JIPPIE! Zozo das dan wel snel van Microsoft hoor, vorige week Donderdag verzonden en dan zat er ook nog een weekend tussen TOPPIE HOOR! Ksnap niet wat iedereen loopt te zeiken op MS?!
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    niemand zeikt op MS maar iedereen zeikt op de xbox360 want da apparaat sucked gewoon.
     
  20. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, de service is perfect (net als bij logitech trouwens en die z680/z5500 ook zo 2x een nieuwe gekregen), maar ja je verwacht toch dat zo'n product wat langer meegaat, dat je niet elke keer wanneer je hem aan zet bang hoeft te zijn dat hij rood licht geeft :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina