[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het wel weer als je de save game op een memory card zet?

    Anders moet ik er toch maar eens een kopen. Want ik heb nu al 3 spellen waar ik fouten heb in de save games (Deathrow, Total Immersion Racing en Project Gotham racing) en dan komt daar misschien ook nog Racing Evoluzione bij.:mad:
     
  2. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Wertk als volgt (althans bij mij).

    Toen ik de TIP van wouter heb gelezen, heb ik direct een backup van mijn savegame naar de memorycard gekopieerd (ik heb toch zo'n ding). Daarna heb ik dit geregeld gedaan. (om de twee uur ofzo). Dus card in je controller, backuppen en wegleggen.

    De de meeste actuele save game staat dus gewoon op HD.

    Toen ik de fout kreeg, heb ik gedaan zoals wouter schreef. Daarna werkte alles gewoon weer. Daarna de backup game van mijn memory card retour gezet op mijn HD en HOPPA ik kon weer verder met mijn "oude" game. (miste wel een 3 races, maar das beter dan alles kwijt)

    Of dit trucje werkt met andere games? ik weet het niet. Bij PGR heb ik nog nooit een fout gehad (maar kheb wel een backup voor de zekerheid).

    En voordat nou iedereen naar de winkel loopt en zo'n TE duur ding gaat kopen: of dit trucje nu werkt bij iedereen, ik weet het niet. Ik kan de fout (gelukkig) niet nog een keer opwekken om het nogmaals te testen. Mocht je toch een card kopen en het werkt niet. Don't blame me!


    Greetz
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Drift mode slipt je auto meer dan met normal mode!

    Driftmode is wel sjiek om te slippen enzo maar jah je bent tog veel sneller met Normal of ligt dit aan mij? De meeste bochten zijn TE SCHERP om door heen te driften en je topsnelheid is ook nog lager ook met drift mode!

    Wie hierzo kan mij uitleggen waar Driftmode nou ECHT handig voor is?
    Je word er alleen maar langzamer door en je vliegt elke bochten sneller uit!
    P.S. Beinvloed je keuze tussen drift/normal ook de A.I.?

    PLEASE REPLY!
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, speel altijd op normaal, maar ik heb nog steeds geen bug, welke xbox versie ik heb weet ik niet, ik heb hem in oktober gekocht, maar op de achterkant staat dat ie in mei is gemaakt, dus ik denk dat ik versie 1.0 heb, maar ik ben nu al heel ver en geen enkele bug (meer dan 35 races gewonnen)
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    @Frankx, Dus een MemoryCard kopen voor RE helpt? :'-(

    En hoeveel kost zo'n ding wel niet..? :confused:
     
  6. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    normal mode zuigt, lijkt een baksteen op de weg. driftmode slipt ook nog niet genoeg, is gewoon niet leuk dan. vin ik een dik minpunt van de game
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    €30 d8 ik, maar op 1 of andere site was ie voor €24 inc
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    RuffRyder,

    Het heeft bij mij in ieder geval gewerkt om geen savegames kwijt te raken. Of het bij andere ook werkt dont know.

    EN
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :p
     
  9. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen al te goed nieuws vrees ik:'-( . Na helemaal te zijn herbegonnen na de bug geraakte ik wel verder dan de vorige keer. Maar het heeft niet mogen zijn opnieuw heeft de bug toegeslaan, bye bye eenmalig. Heb nu ook m'n savegame op een MU geplaatst ga pas deze middag kunnen testen of het werkt maar de winkel is er al vanop de hoogte. Dus als er echt geen betering inkomt dan vrees ik dat hij terug naar hun gaat, eventueel eerst een nieuw exemplaar als dat mss wat uitmaakt anders een andere game. Dit alles met veel spijt in het hart want het is absoluut geen slechte game.
    Pikte dit net op na originele post:
    http://www.spelletjesgarnaal.be/news.php?sectionId=11&id=2633
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  10. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag maar weer eens wat eerder weg van het werk om te kijken of ze 'm vandaag wel hebben bij de FRS hier in Eindhoven, want ik ben nu al 4 dagen aan het kijken en nix nakkus nada :{
     
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em net gekocht en ik ruil em donderdag mooi om voor Mortal Kombat... ik vind er nix aan... het gaat mij allemaal te langzaam. Doe mij maar een lekkere arcade racer...
     
  12. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit IS een arcade racer. Als je later de snelle auto's krijgt gaat het ook veel sneller. Je moet een spel eerst eens een tijd spelen voor je er commentaar op geeft.
     
  13. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt goed rijd kun je toch wel een voorsprong halen van 7 a 10 seconden. Misschien ben je wel niet echt beter. ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  14. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je GT-3 ook echt gespeeld hebt, maar het snelheids gevoel van Racing Evoluzione is toch echt hoger.

    Verder vind ik niet dat het spel oppervlakkig in elkaar is gestoken. Kijk maar eens naar de afwerking van de race tracks. Kan GT-3 ook een dikke punt aan zuigen.

    Wat betreft de auto's die als een treintje rijden heb je wel een beetje gelijk maar ook in GT-3 wachten de auto's op je als je hard crashed

    Het hele garage/fabriek idee en het ontwikkelen van de auto's heeft ondanks dat het de belofte niet nakomt toch een heel verslavende werking die er voor zorgt dat je steeds nog even door wilt racen, daar gaat het toch om?
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, in de steden lukt het me bijna altijd om zo'n voorsprong te krijgen. Daar hoef je niet eens zo gruwelijk hard voor te rijden...
    Maar bij sommige banen is het voor mij op dit moment niet mogelijk om ze los te rijden....(vooral bij die alpenritten en sommige racebanen).
     
  16. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet ook wel dat het een arcade racer... maar ik bedoel er een waar je gewoon lomp rond kan rijden... Burnout 2.... Destruction Derby etc etc... spellen waar je dus geen parcours hoeft te volgen... RE is in mijn ogen bijna gelijk aan Sega GT. Die vond ik ook nix...
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    kmoet wel zeggen dat ik net in zo'n stadion rondjes gereden heb met zo'n dreamcar... en dat is opzich nog welleuk... maar daar zal ik ook wel snel op uitgekeken zijn
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net ff een mailtje gestuurd naar :
    helpdesk@nl.infogrames.com

    Om ff te zeiken over die bugs... en te vragen wat hun oplossing is...

    Misschien als we nou met ze allen vanaf nu dagelijks dat adres bestoken ofzo?
    Nouja.. dat zal wel niezo voordelig werken...
    maarja... misschien als iedereen die het probleem heeft... ff een briefje stuurt?

    Hopen dat ze iets gaan regelen voor ons..

    Succes ermee
     
  19. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    GCshop is wel sloom zeg, ik heb de 27e besteld en heb hem nu nog niet binnen. Zal morgen dan hopelijk komen.

    PS offtrack; je sig is een beetje gescheurd
     
  20. masterape

    masterape Guest

    Ja dit heb ik ook gehad bij gcshop ligt dan aan de bezorging of er is een foutje gebeurrd.Hmmm moeilijk hoor RE. Ik hoor positieve maar ook negatieve dingen hier over zoals dat de tegenstand te sterk is. Op zich hoe ik zelf niet zo van racers behalve al is het zoiets als GT(sorry voor de echte xboxfanaten).Ik kijk nog eerst wel want PGR 2 komt er ook aan.En midnight club 2 en MM3. Ik hou van een racer waar je telkens omhoog moet klimmen en waar je tegen veel tegenstanders racet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina