1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij SA vondt ik het wel vet maar onoverzichtelijk man... had je gebied aangevallen bijna alles dood werdt heel licht groen en zag je niet meer goed wat je nu wel of niet moest...

    denk je dat je een hood hebt blijkt niet zo te zijn... dus als dat erin zit mag van mij wel overzichtelijker
     
  2. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GTA IV bijna niet gevolgd omdat ik het allemaal zo nieuw mogelijk wil houden voor als ik het speel, maar ik ben zelf ooit naar New York geweest en vroeg me af hoeveel Liberty City daar op lijkt. Heeft Rockstar NY puur als inspiratiebron gebruikt, of zijn er ook complete gebouwen en/of buurten na gemaakt om het zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken?
     
  3. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben geprobeert om NY na te bouwen na mijn weten.. alleen met wel wat toepassingen.....

    "naar mijn wete"
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn een kwart miljoen foto's van New York gemaakt voor de textures van de gebouwen in GTA4.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Op ign las ik dat het gebaseerd is op maar niet 100% overgenomen anders heb je geen ruimte meer voor spelelementen als jumps etc
     
  6. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja, lees inderdaad op wikipedia en andere sites dat NY zoveel mogelijk is nagemaakt, met bekende gebouwen en alles. Ze hebben alleen een hoop dingen anders benaamd. Fuck, nu ben ik ook hyped :'-(.
     
  7. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dit maar even door :)

    http://www.gta4.net/setting/

    http://www.gta4.net/setting/liberty-city-versus-real-world.php
     
  8. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben maar gestopt met gameplay stukjes kijken. Stuk of 5 filmpjes gezien en dat vind ik genoeg. Vind het zonde dat ik het gezien heb, ken namelijk het stuk van je saveplek tot de achtbaan uit mijn hoofd en dat is toch wel iets wat ik zelf wil uitvinden. Eigenlijk ook heel erg stom dat ik de beginmissie heb gezien na de intro, dit omdat ik denk dat de belevenis er dan wat minder af is. Moet wel toegeven dat als je dronken bent het er echt super uit ziet, is ook het eerste wat ik nu ga doen. Had het ook nooit moeten doen en heb er diep spijt van. Ga ook echt helemaal niks meer checken, ik ga ook niet meer in het IV gedeelte hier kijken, het is nu bijna zo ver en wil niks verpesten.

    Dus tot over ongeveer een week, dan zal ik wel ff een half uurtje pauze nemen om het internet weer is te checken. :cool:
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een Fiasco allemaal!

    maar waar heb je dat filmpje gezien dat je dronken bent? want dat lijk me wel interesant O-)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het enige wat ik gezien heb en ik heb ook 5 filmpjes gezien.
    Is het free roamen ik heb geen echte missies gezien.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Had het op Dailymotion gezien op school, ondertussen is het al weg.
     
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net feed aan het kijken gast was op vlugt in politie auto reed volle speed tegen muur op vliegt die door voorruit echt mooi :D:D
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die geleakte achievements zijn trouwens wel real. Gast in mijn vriendenlijst heeft hem al ( Wel illigaal denk ik ) en ff de achievements gecheckt. Helaas, maar ja boeien eigenlijk, achievements boeien me toch niet zo veel meer.
     
  15. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in mijn friendlist is er ook al 1, en het is er 1 van dit forum volgens mij. SinterklaasNL. Jaleous.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    nee hoor, hier is ie nog :)

    http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207168.html
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    moest je maar snel zijn8)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat berichten verwijderd:

    Heren,

    Gelieve geen berichten te plaatsen mbt illegale kopie's. Of het nu een maat, neef of kennis is maakt niet uit. Voegt verder helemaal niets toe. :)
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha. Het geschiedenis kanaal is geweldig. Wel grappig. Ze noemen het New Rotterdam wat eigelijk New Amsterdam was. Wel grappig dat ze zich ook nog wat in nederland verdiept hebben :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina