Enige wat ik nog niet helemaal snap is de camera als je een auto steelt. Kan je dan nog gewoon roteren en draaien als Niko de animatie uitvoert?
Hood view is erg fijn, vooral als je bijvoorbeeld een vrachtwagen of een bus ofzo pakt. Anders is het echt heel onoverzichtelijk vond ik altijd in bijvoorbeeld Saints Row e.d.
Hoe is eigenlijk de Euphoria engine? Zie je echt het gewicht achter elke voetstap die Niko zet? Loopt hij anders dan wanneer je een hellend terrein oploopt? Kan je nog steeds door lijken heen lopen?
Voor zover ik heb gezien zet hij zijn voeten wel onafhankelijk neer. dus als hij half op de stoep staat, staat hij ook met 1 voet op de stoep en de andere op de weg. voor lijken en hellingen heb ik geen idee
automatisch als je op link klikt? vindt niet tof om het te gaan bekijken je hebt gaar beeld en je ziet op zwart beeld gast in achtergrond intereseert me ook niet
Filmpjes van de gameplay mag wel, maar een link naar gameplay die live wordt gestreamed mag niet? Zit nu ook te kijken en ziet er wel leuk uit