1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zo met elke grote release. Met elke game die flink wat hype heeft proberen mensen hem eerder te krijgen dan de release date, dat hoort er gewoon bij.
     
  2. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
    En bij Crysis en Bioshock mocht het nog baten ook bij mij *)
    Ga morgen even langs de dynabyte hier in Lisse, daar kreeg ik deze games ook mee ;)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hoort ook een beetje bij de voorpret toch, lekker hypen

    en dan een week later weer lekker hypen over een andere game :D (ik stem voor Ninja Gaiden 2)
     
  4. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een persberichten over de verkoop van GTA 4.

    Controle op spelen GTA IV voor releasedatum
    Nieuws | 23 april 2008 - Met nog een kleine week tot de release te gaan is de hele gamewereld in de ban van die ene game; Grand Theft Auto IV. Rockstar heeft winkeliers erop aangedrongen dat de game ab-so-luut niet verkocht mag worden voor de releasedatum, op straffe van zeer zware boetes.

    Toch is de kans groot dat er op de één of andere manier voor de release toch érgens een verdwaald exemplaar op zal duiken. Microsoft en Sony schijnen in samenwerking met Rockstar echter zeer zwaar te controleren op gamers die voor 29 april de game spelen op hun Xbox 360 of PlayStation 3, zo blijkt uit een verstuurde mail naar enkele grote media.

    In deze email valt onder andere het volgende te lezen:

    "We need your Gamertag because Microsoft will be helping Rockstar Games monitor access to the online modes up to release date. Because of this, we will need to add your Gamertag to the approved list of gamers who can play online prior to release."

    "There are no privacy settings that can be set on the PS3 but we will still be tracking who is going on line so again it will make it easier for us to identify you as a genuine user if we have your ID."

    Mocht je dus ergens toch eerder een exemplaar weten te bemachtigen, dan is het oppassen geblazen. Microsoft en Sony houden je in de gaten en het zou je zomaar op een (tijdelijke) ban kunnen komen te staan.
     
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf nog steeds vinden dat het nergens op slaat. Als jij een game koopt voortijdig is het toch niet jou schuld?
     
  6. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch niet mijn schuld dat ik het spel voor de release heb gekocht? Lijkt me sterk dat daar een ban voor gegeven wordt.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit.
    Laat maar.
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    tja boeie als ik hem morgen kan kopen ga ik echt niet wachten tot dinsdag, wat willen ze doen dan:D
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hun weten niet of het om een illegale versie gaat. Dus ze nemen geen risico.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Als ik hem zou kunnen kopen legaal nu. Zou ik gewoon de ethernet kabel eruit halen. Je kan hem toch nog niet online doen..
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    nice...:thumbs:
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    :+

    Tja, ik denk dat we gewoon tot dinsdag moeten wachten, tenzij de brief-truc werkt. Gelukkig duurt het niet al te lang meer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2008
  13. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet dat ze wel kunnen zien wanneer je begint met spelen...
    Als je bijvoorbeeld een achievement haalt zie je ook de datum erbij staan en kunnen ze je eventueel nog steeds traceren!
    Dit wordt geupload de next time dat je weer op internet gaat!

    Lijkt me overigens wel dat ze niet zoveel moeite meer nemen na de 29e maar dat terzijde..
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Net even bij nedgame geweest. Ook zij verkopen hem niet voor 29 april. En ze zeiden dat ik hem voor de zekerheid maar moest reserveren omdat er tekorten zijn in Nederland.
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hopelijk nemen ze er wel de moeite voor. Ik kan het niet uitstaan dat wij langer moeten wachten dan die ombouw-noobs.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke nedgame ben je geweest?
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Apeldoorn;) Ze zeiden ook dat ze een speciaal contract hadden moeten tekenen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is jammer, ik haal altijd mijn games in Amersfoort omdat ze hem meestal eerder krijgen. Deze keer dus effe wachten.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep, dit keer zullen we denk ik toch echt wel moeten wachten. Maarja, die paar daagjes maken niet zo veel uit vind ik:9
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal hem ook zeker halen op 29 april ;)

    Heb nog niet veel gameplay gezien en laat me dus lekker verrassen*)

    Zie je online pikkie:b:

    @Riske - ken Kozmi al ietje langer ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina