1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kevf als je een echte bink bent ga je aan de wii fit ipv die sportschool hehehehe
     
  2. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het fit kitje sinds vandaag ook in huis. Moet zeggen dat het best vermakelijk is. Of ik het echt serieus moet nemen is een 2e. Sport zal het nooit vervangen maar voor de nieuwe doelgroep die nintendo voor ogen heeft is niet onaardig. Mijn vriendin is een echte non gamer maar vindt dit dan weer wel leuk om te doen.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tja.....
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game ook binnen en heb er een half uurtje ofzo mee gestoeid. Het is inderdaad niet heel bijzonder, maar wel erg grappig :) Vooral de Ski Jump vind ik erg vet :D Heb nu vooral de games geprobeerd. Morgen met de rest aan de gang :)
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat het met Wii Fit net zo'n ramp gaat worden als met Mario Kart qua verkrijgbaarheid. Tenminste, dat begreep ik van een gameshop gisteren.
     
  6. Xenafan85

    Xenafan85 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt vandaag was ie ook overal weer uitverkocht, hoop boze mensen aan de toonbank gehad
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag de Gamecube Wii controller besteld:

    [​IMG]

    Het snoer van de originele Gamecube controller is slechts 1,5 meter. Het snoer van de nieuwe Wii Gamecube controller is 3 meter. Kan daardoor eindelijk normaal zitten.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik toch blij dat ik ooit wavebird voor m'n cube heb gekocht_O_
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na het lezen van Wii Fit voor de Niet Fit op Powerweb.nl , ga ik de Wii Fit niet kopen.

    Conclusie van Wouter.
    Ik was nog nooit zo beledigd door een spelcomputer sinds Brain Training me verteld had dat ik dom was, en ik had al helemaal geen zin meer in dat geWii Fit Shit.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Was sowieso al niet van plan om Wii Fit te kopen. Staat echt open voor een hoop type games, maar dit gaat me even te ver. Dit zie ik mezelf niet doen thuis voor m'n TV op een stuk plastic.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees dit zojuist:

     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ligt het nou aan mij of is de Virtual Console gewoon echt bagger de afgelopen weken (maanden misschien zelfs)?! Er komt echt helemaal niks tofs. Er zijn zoveel toffe games van bv de NES, SNES en N64, maar die komen niet op de VC. Ik bedoel, op de volgende games zit ik totaal niet te wachten:

    -Break In (TurboGrafx-16)
    -Cho Aniki (TurboGrafx-CD)
    -Metal Slug (Neo Geo):
    -Puyo Puyo 2 (Mega Drive)

    Vind de VC een van de tofste features van de Wii, maar ik vind dat Nintendo hem de afgelopen weken echt verwaarloosd.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Ik ben het totaal met je eens, ook al is Metal Slug wel een coole game om te kopen. Ze moeten weer eens wat goede SNES en N64 games gaan uitbrengen op de VC. Zo wil ik bijvoorbeeld wel Donkey Kong 64 zien. Daarnaast zijn er nog geniale games als Secret Of Mana ed die ik heel graag wil zien.

    De games die deze week uitgekomen zijn, zijn trouwens nooit buiten Japan uitgebracht. Breng dan een echt coole Japanse game uit, zoals Shin Nekketsu Kōha: Kunio-tachi no Banka

    [yt]R60m0UD2NOY[/yt]
    Er is zelfs een fan translation fan, zoals je ziet. Dit was echt een coole beat-em up op de SNES die ze wel op de Virtual Console hadden kunnen gooien.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als headtracking in wii-games komt haal ik morgen een wii, dat filmpje was echt geniaal! :thumbs:
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Juist, had het niet beter kunnen zeggen! Breng bijvoorbeeld ook Mario Kart van de SNES eens uit. Weet zeker dat daar heeeeeeel veel mensen op zitten te wachten. Of breng inderdaad een toffe RPG uit. Vind de games de afgelopen weken gewoon matig en daar baal ik van. Koop namelijk graag de klassiekers op de VC.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit apparaat ook op een vga skearm?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het VC aanbod ook poep de laatste tijd.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een tip voor het kopen van een wii? Ik wil geen 3 weken wachten tot er ergens een wii opduikt :'-(
     
  19. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De Bart Smit krijgt vrij regelmatig ladingen volgens mij, ik zag er laatst zelfs één staan in de vestiging in Zaandam. Ik zou gewoon eens in een Bart Smit gaan vragen of ze een indicatie kunnen geven van wanneer ze een nieuwe lading verwachten. Volgens mij krijgen ze meestal om de 2 weken iets binnen op woensdag en vrijdag.

    Nog een tip: kijk 's ochtends op een doordeweekse dag eens in een grote winkelstraat (de Kalverstraat o.i.d.), dan heb je misschien geluk. Op deze manier heb ik de mijne weten te vinden in een Free Record Shop in A'dam.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nou helemaal naar een grote winkelstraat te gaan... nee :+ Ik woon in de achterhoek. De dichtstbijzijnde "grote" winkelstraten zijn in enschede of doetinchem. en dat is ook minimaal een uur rijstijd heen en terug. Ik denk dat ik maar eens ga bellen naar de winkels.
     

Deel Deze Pagina