1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
  2. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ja beetje overduidelijk 8) Je ziet zo dat die cover er al eens een paar keer in en uit is geweest.
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij de Free Record Shop in Hoorn, en we hebben vandaag een memo gehad, dat er een boete van 25.000,- euro en verdere sancties staat op het eerder verkopen van GTA IV..
    Hoezo we nemen de boel serieus? 8)
    Ook mooi, die brief, er waren 3 mensen in de winkel die met die grap aan kwamen.. Jammer dat ik net zo'n nerd als hun ben 8)
     
  4. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Laat ik nou ook bij de FRS werken ;)
    en wat je zegt klopt :)
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik lieg het bij elkaar 8)

    Waar werk jij? Collega! :+
     
  6. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    Leidschendam m8 :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuwe dag, nieuwe ronden, nieuwe kansen...
     
  8. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG GtaA lol :p
    De hype wordt me toch veel! :eek: maar dat komt ook mede door een paar klasgenoten waarmee ik elke dag op GTA jacht ga xD
    Hoop dat er vandaag een aantal mensen sucess hebben :D

    Als ik vandaag niets vind wacht ik gewoon geduldig tot Dinsdag :D
     
  9. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0

    Met Jan Willem? Collega's :)

    De verwachting is dat de verkoop zaterdag los gaat, gewoon even 's morgens bij de concurrenten kijken en dan je regiomanager bellen en je mag ook verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wie heeft trouwens verzonnen om op een dinsdag te releasen wat een rare releasedag.
     
  11. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hoorde net dat TNT post ging staken dinsdag, weet niet of het landelijk is... maar er was ook een landelijke actie binnenkort :x
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat ze in Rotterdam 29 april gaan staken,en landelijk op 27 mei.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    WHAAAAAT serieus:x
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier nogmaals de uitgebreide mail afkomstig van Rockstar omtrent het hebben van de game voor de releasedatum.
    Waarschijnlijk was deze mail bedoeld voor diegene die de game reviewed e.d. :

    Rockstar sent out an email this evening to all those in the UK scheduled to receive their copies of GTA IV this week, asking them to provide information on which platform they’d prefer to play on and their online IDs. The email’s published in full below:

    Hi there,

    The good news is we are planning to send out your copy of GTA IV tomorrow, Wednesday 23rd April, to be with you first thing on Thursday 24th, so the wait is almost over.

    In order for us to do that, could you:

    - Let us know which format you would prefer to receive the game on?
    - Let us know your Gamertag, if the answer to the above is Xbox 360 or your PSN On Line ID if the answer is PS3.

    Why we need to know.

    Xbox 360 Version

    We need your Gamertag because Microsoft will be helping Rockstar Games monitor access to the online modes up to release date. Because of this, we will need to add your Gamertag to the approved list of gamers who can play online prior to release. In addition to supplying this information, if you do intend to go online before April 29th, you will need to change a couple of the basic settings on your Xbox 360 and keep these settings like this till the game comes out, otherwise other people will be able to see your achievements list for GTA IV (even if you are playing another game) and we’d like to keep that information back for the fans. You will have to switch your profile to private and appear off line. We have attached a document that explains exactly how you do this just in case.

    PS3 Version

    There are no privacy settings that can be set on the PS3 but we will still be tracking who is going on line so again it will make it easier for us to identify you as a genuine user if we have your ID.

    Thanks and enjoy the game!

    As the mail says, a document was attached which details how to change Xbox 360’s privacy settings for every Gamertag to be used to play the game online before April 29. We’re not going to publish it for obvious reasons.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees net op de site van TNT dat het voor de postcode 2900-3399 en
    4300-4999 geld dus.|:-
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    PIJNLIJK ik ben 4301

    maare de preorder van gc shop die is gewoon goed toch ik neem aan dat hun goedoptijd leveren

    btw ik ga dus na een jaar mijn xbox weer is aanraken met dit spelletje

    Best wel weer is zin in
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen hem pas leveren op de release dus geen dag eerder,want anders krijg je hem pas vrijdag omdat donderdag ook alles dicht is dus geen post.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu weer het zure aan bestellen bij een online shop. Er is altijd wel iets aan de hand. In dit geval gaat de post staken, heb je er nog een feestdag tussen, krijg je hem pas eind volgende week.

    En de winkel waar je hem hebt besteld kan nog zo zijn best doen het pakket bij op tijd te bezorgen. Je bent altijd nog afhankelijk van een tweede partij, in dit geval TNT..
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  19. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Lange leve UPS

    \o/
     
  20. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Mediamarkt en Toys R Rus geprobeert in Groningen, Niets.
    Vanavond maar even in Hoogezand kijken :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina