Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.:thumbs:
    Kun je ook een afspraak maken want ik heb het best druk.
     
  2. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaste, nu zit me toch iets dwars.

    Terwijl er.

    Staat.

    Mijn Xbox is toch nu in Frankfurt, daar is toch het "repair centrum"? Of ben ik mis?
     
  3. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb je goed, hij is vandaag aangekomen zie ik staan.
     
  4. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus nu is het max 15 dagen wachten voor dat mijn xbox terug gaat komen. \o/
     
  5. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    7,8 dagen moet wel lukken toch..
     
  6. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dat ik ook "max 15 dagen" erbij heb geschreven. :9
    Nou ja, hopenlijk krijg ik geen telefoon dat UPS voor mijn deur staat terwijl ik naar Duitsland ga. (Heb zaterdag en Zondag namelijk een trouwfeest daar, aloewel ik dus echt GEEN zin heb om te gaan)

    Maarjah, zoveel geluk heb ik niet dat mijn xbox zo snel zou gemaakt worden. :9
     
  7. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij wordt vandaag afgeleverd \o/ Vorige week vrijdag opgstuurd :9

    [edit]Net afgeleverd. Die man vroeg nog toen ik open deed: "Een Xbox zeker?" hahaha :b: Ik ga even kijken of alles weer werkt. Ze hebben het moederbord vervangen en vervolgens 2 uur lang uitvoerig getest als ik de bijgaande brief mag geloven. \o/ [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  8. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaste, is het normaal dat het nog steeds op Status 2 staat op de Xbox.com website?
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, ik heb het bizarste meegemaakt,

    ik heb op de release een xbox gekocht, die kreeg na 3 maanden een RROD, een helemaal nieuwe gekregen, tot 2 maanden terug geen problemen mee.
    toen kon hij in eens geen game discs meer lezen.... dus ik die op laten sturen, ik krijg hem 2 weken later terug.
    onderutssen heb ik een nieuwe gekocht omdat ik mijn xbox niet 2 weken wou missen;);)

    er stond in de brief dat ze mijn xbox uitvoerig hadden getest!

    krijg die xbox die ''gerapeert'' is gister gewoon een RROD... dus wordt voro mij 3e keer dat hij naar duitsland mag:eek:
    te bizar.

    begonnen ze daar nog te zeuren over garantie ook wooow niet normaal.

    maja er wordt nu deze dag een ''doos'' bij me afgeleverd die als het goed is perfect is voor mijn xbox en dan kan ik hem weer op laten halen door UPS
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  10. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hij was woensdag al klaar. maar bij de ups status staat nog steeds dat ze de factuurgegevens hebben ontvangen.

    Is mn xbox al onderweg? (aangezien die woensdag al klaar was) Of staat ie nog in weiterstadt?
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook nog, al 2 dagen factuurgegevens ontvangen, moest er vandaag wel zijn vind ik.
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ditto, al 2 dagen staat factuurings gegevens ontvangen, terwijl ik hem vandaag verwachtte, volgens mij betekent dit dat hij nog niet eens onderweg is, of wel?


    wat stond er bij jou ups status voordat ie was afgelevered? die van mij is afgelopen vrijdag namelijk ook afgehaald, alleen staat u al 2 dagen lang, facturingsgegevens ontvangen, stond dit er ook bij gisteren? bij jou dan,

    als je me nog volgt:p
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  13. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    net maar fftjes gebeld en hij staat nog steeds in duitsland
    Ik hoop (eis stiekem O-)) dat die vandaag word opgehaald en dus maandag binnen heb :D!
    Zou wel leuk zijn zo vlak voor gta4 :D!
     
  14. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn Xbox 360 is ook weer eens stuk. De eerste die ik had was al meteen nadat ik hem uit de doos haalde al niet goed. Kreeg steeds foutmeldingen dat ie de disk niet af kon spelen. Dus ik ander spelletje getest, precies hetzelfde probleem. Volgende dag nieuwe gehaald. Had er geen problemen mee. Tot nu dus. Heb er precies een maand en 3 dagen mee kunnen spelen. Had gister een HDMI kabel besteld. Die kwam me net door de brievenbus zetten. Dus ik snel de Xbox 360 uitzetten. Kabeltjes loskoppelen, HDMI kabeltje aansluiten en ik wou weer verder spelen. Mooi niet dus, ik kreeg een mooi blauw beeld ipv het Xbox logo. Dus ik weer de ouwe kabel aansluiten omdat ik dacht dat die kabel niet werkte. Weer geen beeld. Kabels nog een paar keer omgewisseld. Nee hoor, geen beeld. Ik snap niet wat er aan de hand is. De Xbox 360 is niet van de plaats geweest. Alleen kabeltje er uit gehaald en andere er in gedaan. De DVD drive maakt nu wel een ratelend geluid en toen ik de drive eens opende kwam die DVD me zowat naar het hoofd... :confused: Naja, zal zo maar eens contact gaan opnemen met Xbox. Wel vervelend dat het net voordat de vakantie begint gebeurt.
     
  15. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Had je de hdmi kabel wel aangesloten op de hdmi aansluiting van je tv O-)
     
  16. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want denk je zelf? Ik ga 10x die kabels verwisselen om er dan achter te komen dat ik dat kabeltje niet achter in de TV heb geplugd? :')
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds 8 uur staat er bij ups in transist, betekent dat dat ik hem morgne kan verwachten, of pas maandag?:)
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Toch niet de kabeltjes verwisseld terwijl de 360 aan stond he? En de game eruit halen bij het bewegen van de 360 is altijd aan te raden.
     
  19. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag
    ups bezorgt niet op zaterdag zo ver ik weet

    EDIT:
    haha mijne ook om 20.00
    mjah beetje laat hoopte m al te hebben gister/vandaag maarjah!
    al wel maandag worden lekker n dagje voor gta4
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  20. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    onee ik bedoel niet voor terugkomen ik heb hem dinsdag pas gestuurd hoelang duurt het trouwens voor ik hem terug heb ongeveer m'n kennis had in 5 dage een nieuwe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina