[XOne] Downloads overzetten naar nieuw account

Discussie in 'Games' gestart door Bankschroef, 12 mrt 2008.

1. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Na de aanschaf van een nieuwe 360 had ik ook besloten om een nieuwe gamertag aan te maken. Op me oude 360 had ik een account waarmee ik een aantal dingen op live gekocht had zoals arcade games.

Ik heb de oude account overgezet naar me nieuwe 360 maar nu kan ik niet met mijn nieuwe account de gedownloade content gebruiken. Mijn vraag is nu of ik die gedownloade content ook over kan zetten naar mijn nieuwe account.

Bvd.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Staat dit niet op je HDD dan? Wat ik uit jouw verhaal opmaak is dat je een account hebt staan op je oude Xbox, met daarop de arcade games. Maar je hebt nu een nieuwe Xbox gekocht met een nieuw account/gamertag, en daarop wil je die arcade games spelen? Volgens mij kan je niet die gedownloade content niet overzetten, ik weet het niet zeker. Is het niet HDD/console verbonden?

3. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de downloads inmiddels wel op me nieuwe HDD staan maar ze zijn niet speelbaar met mijn nieuwe account.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan niet! Zou wat zijn dan hoeft maar 1 persoon arcadespellen ed te kopen en kan je ze vervolgens bij iedereen overzetten. Gouden handel ;)

5. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het stomme is toch dat ik er al voor betaald heb? Kan ik het dan ook niet met MS regelen?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zou support even bellen.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien kun je even contact opnemen met Microsoft Klantenservice, je kunt het in iedergeval proberen! Niet geschoten is altijd mis, haha. ;)

8. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Ga ik doen alvast bedankt!

Storing bij de support! (RROD??? ;))

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dus zolang je geen nieuwe 360 console hebt dan degene waarmee je de content hebt gedownload zou er geen probleem mogen zijn voor andere accounts op die xbox (console-license). Mocht je echter een nieuwe xbox hebben dan kan je dus enkel spelen door met het originele aankopende account in te loggen op xbox live en niet met een nieuw account vrees ik (account license).

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt twee problemen.

1. Nieuwe Xbox
    2. Nieuw Account

In de ULA staat dat purchases niet account overdraagbaar is en dus account verbonden. Ik zou als ik jou was dus je oude account blijven gebruiken.

Ik verwacht dat je geen positief antwoord krijgt en dat men gaat zeggen dat je je oude account moet gebruiken. Wat is met je oude account gebeurt?

11. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen optie omdat ik op me nieuwe account net voor een jaar Gold heb. Ik ga morgen nog even proberen naar de support te bellen, hoop dat dan die storing van hun weg is.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ik vrees dat je toch je oude account moet gebruiken ... misschien kan support wel je nieuwe live account omzetten naar je oude account.

TIP - meld dat je je oude account nog gebruikt, maar alleen je downloads on-line kan spelen. Je hebt een nieuwe xbox, etc.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, dat is de beste optie. Hoezo heb je eigenlijk een nieuw account aangemaakt? Als je de gamertag niet leuk vond van het vorige account, kun je die altijd wijzigen voor 800 MS. :)

14. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Heb met de support gebeld en waar jullie al bang voor waren klopt. Het is niet mogelijk om die downloads over te zetten. Helaas.

Toch bedankt voor de tips.
    Hier kan een slotje op.

15. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ook nog wel een vraag die hier een beetje op lijkt,
    ik heb zojuist een 2e Xbox gekocht. en gebruik maar 1 harde schijf.
    dus als ik echt wil spelen zeg maar dan ga ik op de 1ne xbox (met kleinere tv) en als ik voor de lol of videos wil streamen dan ga ik op de ander op mijn plasma scherm.....
    maar elke keer als ik ijn hardeschijf heb overgedragen meot ik de DLC van bijv. Halo 3 weer opnieuw downloaden. naja niet downloaden maar zeg maar activeren, dus download again aan klikken en dan is ie binnen 5 sec weer klaar
    maar wel goed irritant

miscien iemand een oplossing?

16. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamen op je Plasma tv natuurlijk!!!
    Edit: en geen halo 3 spelen natuurlijk :+

17. ReVster

ReVster Septims Diefje

Leuk Bevonden:
    0

nee dit hoort zo , zo zal hij de licensies ophalen
    is het zelfde als wat hierboven staat eigenlijk , je switched naar een nieuwe console

Deel Deze Pagina