[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem de dag voordat de Pre-Order actie stopte besteld, en nog steeds niet binnen.

    En ga ik kijken bij Orderstatus: "Het beschuldigde bedrag is nog niet binnen"

    Ga toch weg man, dat geld is al bijna een week op je rekening
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    als je een dag van te voren geld hebt overgemaakt ben je te laat, postbank duurt een week en rabobank minimaal een dag, dus je moet nog 4 euro extra overmaken wil je de game krijgen
     
  3. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    OFF: oh... tisser fout dan? misschien zie ik et niej...?
     
  4. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan de resolutie v/d comp liggen, is hier nogal laag. Hier staat "Evoluzione" door "Xbox" heen.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    jeps, tis ook wel een aardig spelletje...voor een week. ik verzeker je, de lol is er snel af hoor.

    ok de tracks zijn mooi. maar het racen zelf is net zo voorspelbaar als "goede tijden slechte tijden" en ik tune toch liever een echt bestaande auto met geile onderdeeltjes dan uit drie designtjes een lelijke ragbak moeten kiezen die allemaal hetzelfde rijden en waar je heeeeeeleeemaaaal niks aan kan veranderen. bij GT drie kan je gewoon kiezen welke onderdelen je gebruikt, welke banden, of je er nog spoilers enzo op wilt (door zon race package te kopen) het kan allemaal. en dan loopt RE te schreeuwen "design to win", flikker toch op man. je kan helemaal geen flikker designen.

    als je zeg maar met het feit dat je kan designen je spel een leuke draai wil geven zorg dan dat het verdomme ook daadwerkelijk kan. want voor de rest heeft RE afgezien van de GFX ook niet echt sterke kanten.

    daarnaast is het racen in GT 3 gewoon veel meer werk je moet je echt concentreren, de AI is beter en de physics zijn gewoon echter en voelen beter aan. RE -k a n- daar gewoon niet aan tippen. GT 3 word bijna niet saai. RE vond ik na 1 nachtje spelen al saai worden.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  6. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij al een mail terug ontvangen?

    Ik heb ook ff een mail gestuurd.

    En over die MemoryCard, helpt dat ding echt? Zijn de bugs dan weg..? En is er al iets rond een bugloze versie?

    Wat een vragen.. :D
     
  7. Hotshot

    Hotshot Guest

    ik heb nooit last gehad van bugs in RE, na de rookie challenge te hebben uitgespeeld en bij de 3e challenge te zijn beland..
     
  8. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, zei ik ook. :eek:
    Totdat ik bij Cup 6, race #3 was.. :'-(
     
  9. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga mijn woorden terugnemen.... ik heb em net een hele tijd zitten spelen... en ik vind em best vet.... als je iets verder komt in de dream-mode gaat je auto steeds sneller en worden de races mooier en leuker... leuk spelleke... :p
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    *Aait Demolition-Man. :+
     
  11. Hotshot

    Hotshot Guest

    haha, we'll see :cool:
    mijn games en mijn consoles houden van me,
    ze doen er alles aan om zo goed mogelijk te werken ;)
     
  12. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    miauw :+
     
  13. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb Gran Turismo 3 gans uitgespeeld, maar vanaf halverwege is Gran Turismo 3 heel erg saai. De AI in GT3 is heel zwak, waardoor je nooit moeite moet doen wil je een race winnen. Dat punt is in RE toch wel stukken beter. Qua graphics is RE wel beter. GT3 is wel scherp, maar de omgevingen zijn meestal maar leeg, terwijl RE heel goede, mooie omgevingen heeft, net als Sega GT 2002. Ik vind de trilfunctie in RE wel niet zo goed, die is in Sega GT 2002 veel beter. Als je gas geeft in Sega GT 2002 trilt de controller mee volgens het aantal toeren dat je motor maakt. En GT3 kan je bv. niet deftig met de analoge stick spelen, maar dat ligt aan de Ps2 controller.
     
  14. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut nou loopt ie bij mij ook vast :mad: ... damn man.. baal ik van... Ik was bij een race bezig die On the Beach heet... laatste ronde... opeens loopt ie gewoon vast. Geeft gelijk een heel irritant kutgeluid
     
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    dubbel...
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn.. Laten we ze boycotten! :+
     
  17. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Da's waar, met met een Momo Force force feedback stuur op je PS2 USB poort verandert GT3 tot een spel dat z'n tegenhanger niet kent.
    't Suckt behoorlijk om op de Xbox zo'n stuur niet te kunnen gebruiken.
     
  18. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    hij liep trouwens vast bij het 6e toernooi en dan de 5e of 6e race... jammer he... tis echt een vet spel!
     
  19. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er meer reports van 2e keer vastlopers?

    Ik heb nu mijn eerste gehad (thank god aan het begin vh spel) en ik hoop geen 2e mee te maken :)

    BTW voor mensen die in het begin bijna niet kunnen winnen, neem de atlis, dat ding is veeeel sneller dan de zillion of hoe die ook heet :)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  20. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Meneer Eric al zegt: ik mis een beetje het gevoel van de joystick, zoals je dat wel in Sega GT2002 hebt. Ik heb RE gisteren voor het eerst geprobeerd, maar ik ben er nog niet overuit of ik hem mooi vindt of niet. Ik was bijna geneigd om Sega GT weer te pakken, maar ik zal de moed nog niet opgeven, maw ik zal hem effe langer proberen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina