jeps, tis ook wel een aardig spelletje...voor een week. ik verzeker je, de lol is er snel af hoor.
ok de tracks zijn mooi. maar het racen zelf is net zo voorspelbaar als "goede tijden slechte tijden" en ik tune toch liever een echt bestaande auto met geile onderdeeltjes dan uit drie designtjes een lelijke ragbak moeten kiezen die allemaal hetzelfde rijden en waar je heeeeeeleeemaaaal niks aan kan veranderen. bij GT drie kan je gewoon kiezen welke onderdelen je gebruikt, welke banden, of je er nog spoilers enzo op wilt (door zon race package te kopen) het kan allemaal. en dan loopt RE te schreeuwen "design to win", flikker toch op man. je kan helemaal geen flikker designen.
als je zeg maar met het feit dat je kan designen je spel een leuke draai wil geven zorg dan dat het verdomme ook daadwerkelijk kan. want voor de rest heeft RE afgezien van de GFX ook niet echt sterke kanten.
daarnaast is het racen in GT 3 gewoon veel meer werk je moet je echt concentreren, de AI is beter en de physics zijn gewoon echter en voelen beter aan. RE -k a n- daar gewoon niet aan tippen. GT 3 word bijna niet saai. RE vond ik na 1 nachtje spelen al saai worden.
Laatst bewerkt: 11 feb 2003