1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi k*t! als ik em maar wel op dag van release binnen krijg van Bol anders koop ik em nog wel ergens anders, bij intertoys ofzo........wel lekker hoor dat ze uitgerekend nu gaan staken bij TNT:mad:
     
  2. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em onder Rembours besteld bij Dynabite dus komt ie met de Pakketdienst aangezien de gewone postbezorgers dit niet afhandelen :D nu nog hopen dat ie op de release hier is! ander ben ik PISSED OFF en doe ik nooit meer Preorderen! dit is trouwens de eerste game die ik Pre Order :b:
     
  3. pr0derick

    pr0derick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem wel op tijd van GCshop.nl:

    Beste pr0derick,

    Ik heb inmiddels duidelijkheid en jouw bestelling wordt maandag gewoon verzonden. Mits de post meewerkt heb je hem dus op de releasedatum in huis.


    Met vriendelijke groet,

    Steven Dekker
    info@gcshop.nl
    www.gcshop.nl
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan of je onder de postcode's valt hé..
     
  5. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0


    ik vind alleen nieuws over staking an de TNT post in Den Haag als ik op google zoek............:{


    edit: nevermind, heb het al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  6. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mijn zusje heeft een broer die bij een vriendin woont die een buurman heeft, waarvan de zoon een vriendin heeft met een neef die een broer heeft waarvan zijn vader in een gamewinkel werkt. Die heeft zijn collega een exemplaar gegeven van GTA, zodat hij hem aan zijn zusje kon geven, die beloofd had hem aan haar vriend te geven voor zijn verjaardag.

    Hij heeft dus nu een exemplaar thuis, ben wel een beetje jaloers:{
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    8)
     
  8. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook echt kut vinden, maar eigenlijk ook niet pikken. Oke, je bent dan inderdaad een gamer dus jij wist toevallig wel dat hij echt pas de 29e verkocht mag worden, maar als een leek daar komt, die wil een spel kopen en dan als de verkoop eigenlijk al rond is (bijna afgerekend en alles) wordt er gezegd dat het niet door gaat. Ik zou op z'n minst een kleine scene maken. Hun moeten maar weten of het mag of niet, en als ze hem mee willen geven en je wilt gaan betalen (of in het geval van Emileu die zelfs al had betaald voor Forza 2) moeten ze niet ineens gaan zeggen dat je het niet mag kopen. Dat vind ik dan gewoon ronduit lullig.
    Vraag me af wat ze gedaan hadden als je hem gekocht had, en weg wilde lopen en die gozer kwam erachter wat je gekocht had. Of hij je dan had teruggeroepen ofzo (als dat zo was, dan zou ik gewoon hard wegrennen :9).
     
  9. r_brus

    r_brus Extreme Gamer

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog sterker: de vriend van mijn moeder zijn ex-vrouw haar kind, die van haar nieuwe vriend is ook twee keer getrouwd geweest en uit zijn eerste huwelijk de broer van zijn ex heeft een connectie bij Rockstar UK die wist via TNT-post toch een pakketje naar mij te versturen op zondag omdat zijn zwager toevallig weer een postbode in Nederland is. Heb ik even mazzel dat ik 'm morgen kan spelen. :lol:
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Connecties :thumbs:8)
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen dan iets proberen, maar ze hebben dan niets meer te vertellen. Jij bent dan immers de wettelijke eigenaar..
     
  12. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gaan chanteren ;)

    Ik heb nu het spel, en jij hebt het aan mij verkocht.
    Ik wil het best terugverkopen hoor... voor 500 euro.

    Niet akkoord? Rockstar wil graag 25.000 zien :D
     
  13. r_brus

    r_brus Extreme Gamer

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, als ik al betaald zou hebben had ik denk ik wel een scene schoppen. Ze hadden echter met dikke letters bij de spellen 29 april staan :lol: De man dacht denk ik niet na.. Ach was een leuke dag vandaag een beetje jagen naar het spel.. :) Niet geschoten altijd mis :b: Toch knijp je 'm bij elke winkel hoor, zeker als ze even in het magazijn gaan kijken..
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: de boete dat je hem hebt verkocht is 25,000 euro. Als je mij 24,000 euro geeft zal ik niet online gaan vóór dinsdag 8) Heb je toch 1,000 euro verdiend!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Snap jij het wel helemaal? Op die manier verliezen ze 24.000 euro. |:-
     
  16. r_brus

    r_brus Extreme Gamer

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest heb ik mij nog geërgerd in de Media Markt waar een of ander kind van 12 duften te zeggen dat er nog helemaal geen GTA IV in Nederland was.. Ondertussen had hij een *BigSmile* op zijn gezicht.. Grrr..

    Het meest gelachen in de dixons in Hoofddorp.. Deze man had zelfs al mensen gehad die een valse brief van Rockstar hadden gemaakt dat het spel toch verkocht mocht worden.. :)

    Het meest geschrokken in de Intertoys in Hoofddorp, deze vrouw begon met een preek over claims waar zij de rest van haar leven voor moest opdraaien. En dat voor trieste figuren als ik, die niet drie dagen kunnen wachten.. *Kuck, Kuch*
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2008
  17. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel benieuwd hoeveel mensen hem maandag gaan mee krijgen in de winkel. Een paar dagen van te voren is te lijp, maar 1 dag.. tja misschien bezwijken sommige dan toch.
    Blijft uiteindelijk toch 1 groot spel om de game zo snel mogelijk te hebben :).
     
  18. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Vigoor misschien heb ik het gemist maar waar heb jij jouw kopietje gekregen?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Offtopic reacties verwijderd. Voor je mening over het spel kan je in de andere threads terrecht. Nu weer ontopic a.u.b. :)
     
  20. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote ketens krijgen echt wel genoeg binnen hoor, las dat een Mediamarkt er 1000 per platform kreeg. En dat was één filiaal...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina